Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neh, deze doet me dan echt helemaal niks, en dat zeg ik denk ik maximaal 1 op de 15 platen van deze man.

Voelt toch wel een beetje heeul erg als recyclen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



20:39

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Men zegt wel dat Radical de koning van recyclen is maar B-Front ken er ook wat van.
Ik snap dat t zijn hele stijltje is maar t begint allemaal wel heuuul veel op elkaar te lijken :x

*Kuch 3 jaar oude Blackness stijl :whistle: *
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom ben ik ook zeer benieuwd naar de hoeveelheid mensen die B-Front dit jaar in hun top 5 hebben staan bij de hardtraxx dj verkiezingen. Als het hetzelfde is als vorig jaar, is dat wat mij betreft ook fan boy gedrag tot de max (net als ik heb met PN :$)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Recycle of niet, blijf het vet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 22:00 
 
Artiest

Ik lees de laatste tijd mensen vaker zeggen dat ik sounds recycle :)

Prima als jullie dat vinden! Maar ik denk dat jullie eerder vallen op mijn muziek stijl :) ik denk dat bijna iedere artiest een bepaalde sound heeft. Maar ik creëer toch echt elke plaat nieuwe sounds, kicks etc. (Lead sounds klinken vaak wel wat hetzelfde. Maar dat is de sound van een lead zoals deze in heel veel hardstyle platen klinkt)
Ik zit veel in de studio en dat doe ik niet met de zelfde soundbank van 4 jaar terug Haha!

Ik denk dat dan bijna iedere artiest recycle als jullie dat zo willen noemen!

Deze plaat was mijn intro van Beyond reality en vond het zonde om er niks mee te doen!
Ik zelf ben erg blij met het resultaat natuurlijk en geeft mij kippenvel! Daar gaat het bij mij iig om :)

Verder ieder zijn mening en Thanks voor de feedback :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof dat je hier even op terug komt!

Daar ben ik het ook wel mee eens opzich maar waar ik zelf over struikel is dat je melodie structuur veelal hetzelfde is in mijn oren. Je bent natuurlijk alom bekend van je lange scherpe uithalen, maar die klinken vaak hetzelfde in mijn oren. Het is alsof ik elke keer naar een kopie van je eerdere, vooral solo, platen luister, maar dan net met een iets andere synth en kick. Ik denk dat je jezelf op dat vlak nog best wat meer zou kunnen uitdagen (een plaat a la Silent Scream, The Solution). Al hoor ik in The Solution op melodieus vlak ook veel PN terug. Jij hebt het als geen ander in je om mensen te kunnen verrassen, en zou graag weer eens door je verrast willen worden. Dat ik denk, Wow wat (ongelooflijk) creatief gedaan dit. Wat ik dus bij een PN zowat wel elke plaat heb.

Moet wel zeggen dat ik kritischer op jouw muziek ben dan die van veel anderen maar dat komt gewoon omdat ik weet hoe vette muziek je kan maken xd

Je mid intro’s vind ik wel vaak creatief gedaan! Nu je build ups/climaxen nog. Moet trouwens ook wel zeggen, je bent momenteel natuurlijk veel bezig met collabs en andere acts (B-Freqz pas geleden, nu B-Frontliner), dus daar gaat ook een flinke portie creativiteit in zitten. Gaat misschien wat ten koste van je solo platen :P. Het zit allemaal wel keurig in elkaar je platen maar ik hecht zelf veel waarde aan creativiteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal wel aan mij liggen maar ik blijf dit echt geweldig vinden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 00:40 
 
Artiest

RoyAPO schreef:
Tof dat je hier even op terug komt!

Daar ben ik het ook wel mee eens opzich maar waar ik zelf over struikel is dat je melodie structuur veelal hetzelfde is in mijn oren. Je bent natuurlijk alom bekend van je lange scherpe uithalen, maar die klinken vaak hetzelfde in mijn oren. Het is alsof ik elke keer naar een kopie van je eerdere, vooral solo, platen luister, maar dan net met een iets andere synth en kick. Ik denk dat je jezelf op dat vlak nog best wat meer zou kunnen uitdagen (een plaat a la Silent Scream, The Solution). Al hoor ik in The Solution op melodieus vlak ook veel PN terug. Jij hebt het als geen ander in je om mensen te kunnen verrassen, en zou graag weer eens door je verrast willen worden. Dat ik denk, Wow wat (ongelooflijk) creatief gedaan dit. Wat ik dus bij een PN zowat wel elke plaat heb.

Moet wel zeggen dat ik kritischer op jouw muziek ben dan die van veel anderen maar dat komt gewoon omdat ik weet hoe vette muziek je kan maken xd

Je mid intro’s vind ik wel vaak creatief gedaan! Nu je build ups/climaxen nog. Moet trouwens ook wel zeggen, je bent momenteel natuurlijk veel bezig met collabs en andere acts (B-Freqz pas geleden, nu B-Frontliner), dus daar gaat ook een flinke portie creativiteit in zitten. Gaat misschien wat ten koste van je solo platen :P. Het zit allemaal wel keurig in elkaar je platen maar ik hecht zelf veel waarde aan creativiteit


In mijn oren niet :)

PN heeft ook een bepaalde stijl. En zo heeft heel de scene dat wel! Een bepaald ding dat het zo klinkt en een bepaalde identiteit krijgt..
Als ik alles om zou gooien staan mensen misschien weer te kijken van wat is dit dan :)

Het ontstaat zo als het ontstaat :) en jij vind het op elkaar lijken.
ik zie elke plaat echt apart en zo voelt het ook voor mij. Tuurlijk doe ik bepaalde dingen maar dat komt gewoon omdat ik dat mooi vind :)

En wat voor jou misschien creatief is voor iemand anders weer raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 00:49 
 
Artiest

RoyAPO schreef:
Je mid intro’s vind ik wel vaak creatief gedaan! Nu je build ups/climaxen nog. Moet trouwens ook wel zeggen, je bent momenteel natuurlijk veel bezig met collabs en andere acts (B-Freqz pas geleden, nu B-Frontliner), dus daar gaat ook een flinke portie creativiteit in zitten. Gaat misschien wat ten koste van je solo platen :P. Het zit allemaal wel keurig in elkaar je platen maar ik hecht zelf veel waarde aan creativiteit



Thanks!! :)

Maar misschien zijn bij sommige mensen juist mijn mid intro’s minder creatief! Haha snap je wat ik bedoel?

En nee dat denk ik niet! Creativiteit dat komt zoals het komt! En kan elk moment komen en weer gaan :) ik kan ook geen plaat maken als ik op dat moment geen creativiteit heb. Maakt niet uit welke act! Dus misschien is mijn volgende plaat wel weer creatief voor jou :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa idd ik snap je punt over creativiteit. Zonder creeer je nooit een track nee :P. Maar ik denk dat ik het beter kan verwoorden als, ‘toon wat ballen’ met je solo producties (zoals wel gedaan in de mid en tweede climax van je nieuwe track met een ‘Dark Moon melodie’’). Dit hoeft natuurlijk niet de hele tijd want zo krijg je idd dat fans gaan denken van ‘wat is dit nou weer’. Het moet in de meeste gevallen gewoon herkenbaar zijn. Maar Ik hou dr zelf gewoon van als artiesten een beetje hun grenzen kunnen verleggen (stealth mode platen van freqz bijv en Kill The Future van PN) :).

En soms rolt er dan iets raars uit inderdaad zoals je zegt. Beetje raar vind ik zelf vaak wel tof :P

Om even mijn feedback af te sluiten; ga vooral zo door want bezoek je setjes nog steeds graag en er zal uiteindelijk voor mij ooit wel weer een geniale plaat uitrollen hopelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 01:53 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Tof dat je hier even op terug komt!
Ik denk dat je jezelf op dat vlak nog best wat meer zou kunnen uitdagen (een plaat a la Silent Scream, The Solution). Al hoor ik in The Solution op melodieus vlak ook veel PN terug.


Persoonlijk vind ik alle 3 de collabs met PN echt super goed gelukt. Ze zitten zo in elkaar dat je weet dat het die 2 artiesten zijn, maar dat de platen op geen enkele manier als solo gezien kunnen worden (Perfecte mix tussen beide stijlen, die samen eigenlijk iets compleet nieuws maken)

Ik ben t deels wel eens met wat je bedoelt @RoyAPO, soms gaan platen wat op elkaar lijken, dat terwijl een hoop platen die wat anders zijn dan 'normaal', juist heel erg goed zijn. (Silent Scream, de 3 collabs met PN, EVP, Eternal Voice, Inner Strength) Maar dat neemt voor mij niet weg dat ik eigenlijk geen slechte plaat kan opnoemen, ik kan van alle B-Front nummers wel genieten, maar bepaalde platen zijn gewoon echt geweldig, en soms is het de creativiteit die daar veel aan toevoegt.

Verder kan niet elke plaat een #1 hit worden natuurlijk, soms pakt een plaat je wat minder en dat hoort nou eenmaal bij muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik keek heel erg uit naar een langere versie van deze, en krijg er meters kippenvel van :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die lange uithalen meteen he pffffff, meters kippevel wat een plaat :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 23:36 
 
Hardtraxxer

Pff die uithalen in het eerste climax :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 17:29 
 

vind er niet zoveel aan, heb het gevoel dat ik deze track al 48 keer ofzo gehoord heb en voor mij zit er ook weinig verschil tussen deze en voorgaande tracks.
ook hier is het tijd voor verandering
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 20:27 
 
Artiest

jeffrey2107 schreef:
vind er niet zoveel aan, heb het gevoel dat ik deze track al 48 keer ofzo gehoord heb en voor mij zit er ook weinig verschil tussen deze en voorgaande tracks.
ook hier is het tijd voor verandering


Ja je mening was al duidelijk hoor :lol:

jeffrey2107 schreef:
tijd voor vernieuwing hoor ik al :sleep:


Je mag het nog wel een keer typen in dit topic :evil: haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 20:56 
 
Hardtraxxer

Ze lijken inderdaad aardig op elkaar al zijn nummers, maar kan er thuis erg van genieten. Ik heb meer last van tijdens zijn sets live dat alle drive eruitgaat voor mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Verder kan niet elke plaat een #1 hit worden natuurlijk, soms pakt een plaat je wat minder en dat hoort nou eenmaal bij muziek.

Precies dit.
Iedereen heeft zulke hoge verwachtingen van B-front. Nee dit is geen EVP, Dark Moon of Silent Scream qua WOW factor, maar nog steeds een erg vette plaat in mijn ogen.
Als een ander deze plaat had geproduceerd (een talent bijvoorbeeld) dan was het een spontaan jerkfest geworden maar nu is het ineens 'tijd voor verandering' volgens sommigen.

Nee, dit is 'gewoon' een heerlijke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 22:33 
 

B-Front schreef:
jeffrey2107 schreef:
vind er niet zoveel aan, heb het gevoel dat ik deze track al 48 keer ofzo gehoord heb en voor mij zit er ook weinig verschil tussen deze en voorgaande tracks.
ook hier is het tijd voor verandering


Ja je mening was al duidelijk hoor :lol:

jeffrey2107 schreef:
tijd voor vernieuwing hoor ik al :sleep:


Je mag het nog wel een keer typen in dit topic :evil: haha

hey er zat een maand tussen, laat mij zeiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 00:15 
 
Artiest

jeffrey2107 schreef:
B-Front schreef:
jeffrey2107 schreef:
vind er niet zoveel aan, heb het gevoel dat ik deze track al 48 keer ofzo gehoord heb en voor mij zit er ook weinig verschil tussen deze en voorgaande tracks.
ook hier is het tijd voor verandering


Ja je mening was al duidelijk hoor :lol:

jeffrey2107 schreef:
tijd voor vernieuwing hoor ik al :sleep:


Je mag het nog wel een keer typen in dit topic :evil: haha

hey er zat een maand tussen, laat mij zeiken :P


Ja daarom zeg ik ook dat je het nog een keer mag melden toch hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 08:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is een vette plaat.

Heb bij B-Front een beetje het zelfde als ik bij DJ D en Nitrogenetics had, ja ze maakten wel platen die redelijk op elkaar leken, maar omdat de stijl mij zo lag kreeg ik er geen genoeg van.

Echter ben ik ook van mening dat je wel je eigen stijl kan houden en toch een andere vorm van kicks/synthesizers/kickrolls gebruikt. Iets zoals Virus, EVP, Blackout Remix oid zou m.i. wel weer eens vet zijn. En puur omdat ik weet dat B-Front zijn stijl me toch wel ligt, zou ik toch graag een keer een flinke twist aan de sound willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap beide kanten wel. Natuurlijk zitten er in veel B-Front tracks dezelfde soort loopjes in de melodie en kun je bijna met de oren dicht horen dat het B-Front is. Haha maar ik ben er ook wel van overtuigd dat B-Front maakt wat hij wil maken en er vol voor gaat bij alle tracks. En met verschillende uitstapjes en samenwerkingen wel genoeg andere dingen maakt. Het is natuurlijk ook wel echt zijn eigen stijl. Dat is B-Front. Eigenlijk klinken bijna alle artiesten altijd het zelfde. Phuture Noize vind ik ook veel het zelfde klinken. Ook de melodieën lijken best wel op elkaar.

Maar aan de andere kant, nieuwe dingen proberen en af en toe verassen is natuurlijk altijd goed. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk zeg je dat dit heel vet is als het door een talent gemaakt wordt. Maar van de gevestigde orde mag je best hoge verwachtingen hebben vind ik
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle