Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

B-Front & Frequencerz - Psycho (B2SR2014004)

Label
B2s Records
Catalogue number
B2SR2014004

Source: fbcdn.net

Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
B-Front & Frequencerz - Psycho (B2SR2014004)

Label: B2S Records
WEB release: 26/08/2014

Tracks:
1. B-Front & Frequencerz - Psycho

Samples:
View on YouTube
Freqeuncerz wrote: STRAIGHT IN YOUR FACE!!
B-Front & Frequencerz present their latest B-Freqz hit to be released on b2s records. Check out the official videoclip of the ‪#‎Loudness‬ anthem "Psycho" and don't forget to subscribe to our YouTube Channel!
Bron: Artwork
Last edited by Arrow on 25 May 2014 21:37, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 17 days ago
kickrolls :worship:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Te veel breaks, te veel Nolz. Pakt me ook totaal niet terwijl Delusion, Fatality en One of a Kind dat wel hadden. Hier vindt ik geen klap aan.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
iMark wrote:Te veel breaks, te veel Nolz. Pakt me ook totaal niet terwijl Delusion, Fatality en One of a Kind dat wel hadden. Hier vindt ik geen klap aan.
Mee eens, de vocals slaan helemaal nergens op. En de track zelf klinkt saai en ongeinspireerd. Tegenvaller.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Vocals slaan idd nergens op, maar vind de plaat wel vet hoor.
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
meh
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Heb niks met de vocals en verder klinkt het ook niet heel leuk.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
iMark wrote:Te veel breaks, te veel Nolz. Pakt me ook totaal niet terwijl Delusion, Fatality en One of a Kind dat wel hadden. Hier vind ik geen klap aan.
Last edited by pim0412 on 26 Aug 2014 17:20, edited 1 time in total.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
ik vind hem wel vet, zo op het eerste gehoor
T
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2013
last seen Feb 2016
Klinkt best vet eigenlijk. :$
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
View on YouTube

Vind hem toch wel erg dik!

EDIT: doet me een beetje denken aan open the gates. Kicks ook
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Die 2de climax _0_
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
View on YouTube
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Interesse is zeker gewekt :).
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Heerlijke plaat, hopelijk zijn de kicks net zo dik in HQ als dat ze op LQ klinken ^^
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Heerlijk plaatje. Harde kicks en fijne screeches, doet denken aan Open The Gates. Enige wat echt buiten de boot valt is die break. Daar snap ik echt helemaal niks van.
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
Klinkt al lekker dit ^^ Ik ben benieuwd naar de HQ !
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
:drool: :drool: :drool:
Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
Ik vond hem in het begin al best vet ondanks al die negatieve reacties, maar na 2de keer live gehoord te hebben is die alleen maar vetter geworden, met name die laatste climax :love:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
HEEY VERRASSING!!!! De freqz hebben de oude databank er weer bij gepakt... wauw, hoe kan je als B-Front zijnde ook niet ff zeggen van, 'jongens, ff niet die screech ja? Volgend nummertje mag het weer, maar nu fftjes een nieuwe maken oké?'
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
mr_vertigo wrote:HEEY VERRASSING!!!! De freqz hebben de oude databank er weer bij gepakt... wauw, hoe kan je als B-Front zijnde ook niet ff zeggen van, 'jongens, ff niet die screech ja? Volgend nummertje mag het weer, maar nu fftjes een nieuwe maken oké?'
zo veel nummers hebben ze nog niet samen gemaakt toch, met als doel de B-freqz live act... die andere B-freqz plaat is juist weer super sfeervol, vind het dus eigenlijk nog wel mee vallen?
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Vind het wel een leuk idee, een track meer gericht op frequencerz, lekker lomp, drive en beetje houterig. en een track meer gericht op B-Front, sfeervol, wat duister etc.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Rickzel wrote:
mr_vertigo wrote:HEEY VERRASSING!!!! De freqz hebben de oude databank er weer bij gepakt... wauw, hoe kan je als B-Front zijnde ook niet ff zeggen van, 'jongens, ff niet die screech ja? Volgend nummertje mag het weer, maar nu fftjes een nieuwe maken oké?'
zo veel nummers hebben ze nog niet samen gemaakt toch, met als doel de B-freqz live act... die andere B-freqz plaat is juist weer super sfeervol, vind het dus eigenlijk nog wel mee vallen?
Ik reken hun eigen platen er ook bij, er vanuit gaande dat B-front die ook luistert.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
mr_vertigo wrote:
Rickzel wrote:
Ik reken hun eigen platen er ook bij, er vanuit gaande dat B-front die ook luistert.
wat verwacht je dan in een live-act door B-front & Frequencerz? kans is groot dat je grootse sfeervolle nummers met dikke lompe screeches gaat krijgen, een mengelmoes van de twee dus :P

trucje met die screeches is inderdaad al wel (te) vaak gedaan, maar vind zelf dat het altijd zeer vette nummers zijn die ze voor de B-freqz live-act maken :)