Last edited by TheSoundOfHardstylez on 18 Mar 2012 13:39, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Een beetje rommelig lijkt het wel.
wat een bagger kick
het gaat nu al weer keihard bergafwaards met sam. het leek nog zo goed te gaan.
helaas
het gaat nu al weer keihard bergafwaards met sam. het leek nog zo goed te gaan.
helaas
-
I
Ik zag ook wel een stijgende lijn, maar audioslave en dit nummer zijn echt zo slecht 
Man man man wat gaat hij snel bergafwaarts zeg. Elke keer denk ik dat het niet minder kan, maar hij weet het toch elke keer weer voor elkaar te krijgen. Ook knap.
Ik snap echt niet dat ie zelf niet hoort dat dit gewoon niet klinkt? Die kicks doen gewoon pijn aan je oren, het kan toch zeker niet dat ie de kicks zelf mooi vind? ik bedoel wtf, waar zit je gehoor Sam ?
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Juist vette kick!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Een gevalletje van meer kwantiteit dan kwaliteit.
Last edited by Kwisniks on 17 Mar 2012 19:47, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Sam, je maakt teveel tracks!! 4 in een week is niet goed! Klinkt idd erg rommelig en niet op elkaar afgestemd. Het idee is wel goed, dus het eindresultaat maar afwachten.
de climax klinkt eigenlijk wel goed vind ik. Alleen de afwerking er rondom heen is zo... niet aanwezig.
Een hardere punch er in zou de kick denk ik best vet maken, nu is 't maar niets.
Maar 't is idd nogal rommelig. Hoop wel dat ie er nog veel tijd in gaat stoppen om 't een beetje mooi af te werken, maar aangezien 't Sam is lijkt 't me sterk dat dat gaat gebeuren.
Kwantiteit > Kwaliteit bij hem.
Maar 't is idd nogal rommelig. Hoop wel dat ie er nog veel tijd in gaat stoppen om 't een beetje mooi af te werken, maar aangezien 't Sam is lijkt 't me sterk dat dat gaat gebeuren.
Kwantiteit > Kwaliteit bij hem.