die 2e climax kicks blijf ik echt vreselijk vinden
Vind die juist echt wel vet :p. Zo veel drive in dit liedjeffrey2107 wrote:die 2e climax kicks blijf ik echt vreselijk vinden
Vind die juist echt wel vet :p. Zo veel drive in dit liedjeffrey2107 wrote:die 2e climax kicks blijf ik echt vreselijk vinden
Correct, mid intro is ook aangepast.Uniforce wrote:Volgens mij hoor ik een andere kick in de 2e climax.
Zit iemand anders op je account?Svbtwee wrote:Nee dit vind ik dus echt helemaal niets. Oersaaie mid-intro en een melodie waar voor mijn gevoel totaal geen gevoel in zit. Het laten haperen van de melodie vind ik normaal altijd wel vet, maar hier vind ik behoorlijk irritant. Mid-intro kicks vind ik niet fijn klinken, en in de climax komen de kicks op mij erg geforceerd over.
Wel jammer eigenlijk, vind de versie die op Qlimax gespeeld is veel vetter, zat ook gewoon meer drive in.MYTZE wrote:Correct, mid intro is ook aangepast.Uniforce wrote:Volgens mij hoor ik een andere kick in de 2e climax.
Holy shit. En zelfs 'oersaaie', 'totaal geen gevoel', 'behoorlijk irritant', 'geforceerd' samen in 1 post. Nu weer snel 43 kwijlposts over tracks om die negativiteit te compenseren hoor!makrooy wrote:Zit iemand anders op je account?Svbtwee wrote:Nee dit vind ik dus echt helemaal niets. Oersaaie mid-intro en een melodie waar voor mijn gevoel totaal geen gevoel in zit. Het laten haperen van de melodie vind ik normaal altijd wel vet, maar hier vind ik behoorlijk irritant. Mid-intro kicks vind ik niet fijn klinken, en in de climax komen de kicks op mij erg geforceerd over.
Bedankt he, nerdFuzzylogic wrote:Jezus die tweede climaxHebben ze die uit de Producers Corner van Hardtraxx geplukt of zo?