Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Download Gangsterdwerg - Not An Ordinary Tracklist (Part 2)
http://www65.zippyshare.com/v/14222948/file.html

Goedenavond! Hierbij deel ik deel 2 van mijn onregelmatig verschijnende serie mixjes die anders dan anders zijn! Veel vergeten tracks en veel tracks met een apart sfeertje. Kortom: Geen standaard lijstje! Een aantal gewaagde mixen die (bijna) allemaal strak zijn. Kortom: Een setje voor de echte liefhebber.

Tracklist:
01. Coldplay – 42 (Geck-O Bootleg)
02. Activator – Everything
03. Tuneboy – Housenation (Isaac Remix)
04. Slim Shore – Scars
05. Showtek - Electronic Stereophonic
06. Kodex – Insomnia (Bioweapon remix)
07. TNT – Double Dutch Darkies (Original Mix)
08. Violet – Burning
09. Crypsis - Tuatara
10. Headhunterz – A New Day
11. Donkey rollers – Voice of Conscience
12. The Machine – Sound of The Machine
13. Crypsis & Kold Konexion – Sonic Sabotage
14. Alpha Twins – Unleashed
15. DBSTF vs. High Voltage – Shiverz
16. Deepack – A New Day
17. The Dizzorder ft. R-Tillary – Vampires Dream

Enjoy & Comment :cool:

Deel 1 is hier http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/gangsterdwerg-not-an-ordinary-tracklist-t18979.html terug te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:41 

Gaat natuurlijk instant mee. Dikke lijst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:41 

Bierkoning

Neem hem ook mee, wel jammer van 16, wat een schijtplaat is dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:45 

Hardtraxx Veteran

11,12,13,14 :thumbsup:

Gaat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:00 

Donateur

Mooie lijst ja, mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 09:10 

Hardtraxx Veteran

Gaat mee ,u vorige is mij heel goed bevallen en deze TL is ook weer heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:30 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Kortom: Een setje voor de echte liefhebber.

Weinig liefhebbers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

Ik ga hem luisteren als me iphone weer werkt met itunes :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:32 

Eerste mix is dik vriend! Die geluidjes gaan echt heerlijk samen :) Sowieso is Everything een dikke plaat. Naar housenation maak je een gewaagde mix. Gaat niet 100% soepel omdat je m nog wel effe moet corrigeren, verder was het wel weer vet gedaan en vet getimed.
Scars ook weer goed gemixt, al heel vroeg ingecue'd, getuigt wel weer van platenkennis. Moet deze plaat alleen niet tevaak horen, dan gaat ie me vervelen. Nu gelukkig nog niet maar ik merk wel dat ik blij ben dat de volgende plaat wordt gemixt. En die wordt vet gemixt! Electronic Stereophonic mid intro is altijd goei, alleen jammer dat na 2 blokjes de vocals een beetje door elkaar heen gaan. Onvermijdelijk denk ik wel. Strak was het!
Daarna de mix naar Insomnia remix. Wow! Die matcht echt veel te goed bij elkaar. Vette sounds, goed dat je m mid intro inmixt want de rest is echt taai, afmix is ook zuiver. Mooi uit laten faden! Weleleleleleleleleeeeeeeeeeee! Leuke melodie! :D
DDD mix je ook vet in. Goed snel je eigen cue gecorrigeerd en daarna doorknallen! Hier zit echt drive in, luister hier graag naar. Hehe vette tease ook naar burning. Die is ook gruwelijk. Krijg nu al zin in de volgende mix!
Deze klinkt op het begin een klein beetje rommelig, ligt er ook heel klein stukje langs. Wordt helaas ook niet gecorrigeerd.. Maar nu zijn wel alweer aan het bouncen op die lekkere reverse! Woppatee!
Lekkere tease ook. En ook een goede mix! Ligt er strak op en mooi afgemixt met de filter. Lekker!

Wow die mix naar A New Day, die is echt.. apart! Wel heel vet! Klinkt wat druk, maar die geluidjes zijn haast hetzelfde! Goeie! :D

Voice of Conscience, daar zal je het bij mij niet slecht bij doen. Wat een sfeer heeft die plaat! Ik heb het idee alsof de gain wat laag staat bij het mixen, kan aan mij liggen. Verder prima mix!
Daarna echt ook weer een typische Gangsterdwerg mix. Enorm vette match met 2 breakbeats die goed bij elkaar passen. Dikke overgang naar Sound of the Machine dus! En ook echt een vette plaat, vette sfeer, vette sounds en een vette melodie.
Sonic sabotage is ook altijd tof, goed traag ingemixt. Zoals je zelf ooit hebt gezegd komt ie zo het beste tot zijn recht. Wat een ontzettend dikke 2e climax. :)
Unleashed loopt alleen wat minder soepel, moet een paar keer gecorrigeerd worden. Ik weet zelf nog dat die plaat 0.1% langzamer moet dan normale nummers op 150bpm.. Daar ook ingestonken zie ik :p
Shiverz, vet ingemixt met meteen een basswitch. Ook deze plaat blijft gruwelijk. Die kicks gaan diep, aiaiai! Daarna a new day. Vind ik persoonlijk ook niet zo'n vette plaat, lelijke vocal. Wel prima ingemixt. Daarna komt Vampires dream, over platen met scherpe geluiden gesproken. Die gaan echt door merg en been.

Al met al is het een lekkere mix, maar met wel hier en daar wat foutjes. Om zelfs helemaal eerlijk te zijn ben ik beter van je gewend! Al is het misschien ook wel logisch omdat je volgens mij ontzettend veel hebt moeten beatmatchen en het niet de makkelijkste platen zijn om in te mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

Hah dat van unleashed heb ik ook gemerkt, is overigens ook met de unleashed remix van pp ook zo. dacht dat het aan mij lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Verhaal

Bedankt voor je mooie commentaar :) Ben het met je kritieken ook wel eens. Heb geprobeerd om zoveel mogelijk gewaagd in te mixen en veel te cuën met de schuif open. Daardoor moet ik inderdaad af en toe corrigeren. En iedere plaat had inderdaad zo'n beetje een ander BPM waardoor ik vrijwel alles moest beatmatchen. Is wat anders dan alle nummers op +3% met 150.0 BPM. Als je dan ook gewaagd mixt dan sluipt er hier en daar een foutje in. Vond zelf ook het eerste deel van de mix beter dan het tweede deel. Bij Burning duurde het lang omdat er een 16 beats-hapmomentje zat wat ik oploste met een loopje. Verder vond ik hem zelf over het algemeen wel aardig goed gelukt, maar deel 1 was inderdaad net iets beter. Maar die was ook voorbereid en deze set on the fly opgenomen. De rest ook bedankt voor de reacties en als er nog meer mensen commentaar hebben hoor ik het natuurlijk graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 00:53 

Hardtraxx Addict

Deel 1 beviel me behoorlijk :) Daarom neem ik deze ook zeer zeker mee, ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

Aangenaam verrast, zeer lekkere tracklist!! Ik heb ook meteen deel 1 meegenomen en die vond ik zelfs ietsje beter. Ik ga je in de gaten houden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 15:52 

Donateur

ik neem hem oook lekker mee :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle