Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 09:00 
 
Hardtraxxer

Thyron - My Way (GBDA010)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 17/05/2019

Tracks:
01. Intro
02. Thyron Ft. MC I See – My Way
03. Thyron – Don’t Fuck With Me
04. Thyron & Physika – Time Of Your Life
05. Thyron – Crowd Control
06. Thyron – What We Are
07. Thyron – Infected World
08. Thyron – Dangerous
09. Thyron – Pain Is Temporary
10. Thyron & Unresolved – Foul Play
11. Thyron & Pavo – Oldskool Roots
12. Thyron – Ecstacy
13. Thyron – The Dark Gods
14. Thyron – Mindslave
15. Thyron & Krowdexx – Lose Control
16. Thyron & Ncrypta – Surrender
17. Thyron – Caged
18. Thyron & Luminite – Loud Noises
19. Thyron – Destructive Evil
20. Thyron – Hate Me
21. Outro

Samples:



Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat de previews maar 1 minuut zijn. Ik heb tegen één label best een afkeer en dat is Roughstate, met name ook door die, in mijn ogen, flauwe korte previews. Fans eerst maanden op een release laten wachten en wanneer je dan eindelijk een plaat released ook nog te bedroeft zijn om niet eens een normale preview te willen geven. Ergens gewoon raar imo dat wanneer je op yt naar track X zoekt gereleased op Roughstate, Roughstate het enige kanaal is waar je de track niet eens volledig kunt beluisteren. Nu zijn dit welleswaar album previews (kan de keuze dan enigszins nog wel begrijpen), maar ik vind het geen fijne ontwikkeling. Vind het ook niet echt bij Gearbox passen om eerlijk te zijn. Net als AOC met hun release/preview beleid is Gearbox ook een label wat voor mij erg hoog scoort qua ''fan vriendelijkheid'. Daar past dit voor mij niet bij.


Previews tot nu toe hebben me nog niet echt enthousiast weten te maken. Beetje te over de top allemaal qua rare bliepkicks en schelle geluiden. Ik wacht nog op tracks als Murder Me, Harder Than The Rest, Sense of Time en How It's Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Tot nu toe:

Pain Is Temporary - Leuke melodie wel maar hoop niet dat dit de eindversie is? Klinkt allemaal vrij slecht afgewerkt imo. Te schel. Jammer, want hou wel van dit soort sfeer melodieën.

Infected World - Eerste kick is heel vet maar ben bang dat dit weer zo'n plaat word met 1 vette kick en meerdere slechte kicks. Over de kick op 0:53 ben ik bijvoorbeeld al niet meer zo enthousiast.

Caged - Precies hetzelfde als Infected World. Eerst leipe diepe kicks en daarna weer zo'n slappe boel.

Hate Me - Te hoog Unresolved bliepbliep overstuurdheidsgehalte.

Hoop nog op een paar verrassingen, deze jongen kan echt wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Jammer weer van die kick op het eind, maar voor de rest klinkt dit heel dik :worship:!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Release date 17/05/2019

Tracklist:

01. Intro
02. Thyron Ft. MC I See – My Way
03. Thyron – Don’t Fuck With Me
04. Thyron & Physika – Time Of Your Life
05. Thyron – Crowd Control
06. Thyron – What We Are
07. Thyron – Infected World
08. Thyron – Dangerous
09. Thyron – Pain Is Temporary
10. Thyron & Unresolved – Foul Play
11. Thyron & Pavo – Oldskool Roots
12. Thyron – Ecstacy
13. Thyron – The Dark Gods
14. Thyron – Mindslave
15. Thyron & Krowdexx – Lose Control
16. Thyron & Ncrypta – Surrender
17. Thyron – Caged
18. Thyron & Luminite – Loud Noises
19. Thyron – Destructive Evil
20. Thyron – Hate Me
21. Outro
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hé.. ALS..

Als hij nou niet dat ene nummertje van B-Front naar zichzelf had gestuurd...

Dan kregen we dit waarschijnlijk niet te horen.. :/

Het was een groot talent waarvan ik veel had verwacht, maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze 4 previews klinken best fijn. Hate me :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Als hé.. ALS..

Als hij nou niet dat ene nummertje van B-Front naar zichzelf had gestuurd...

Dan kregen we dit waarschijnlijk niet te horen.. :/

Het was een groot talent waarvan ik veel had verwacht, maar helaas.


Ik denk dus PRECIES hetzelfde xd Echt... Ik kan hier helemaal niks mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Volgens mij is er iets mis gegaan en kwamen de fulls al een tijd geleden uit, als je youtube premium hebt dan kan je hier naar de volle tracks luisteren.

https://play.google.com/store/music/alb ... swuzims3iu
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

**
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 15:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het begon met de vocal 'my way back to the top' *instant kassabliepje*

Uiteindelijk vind ik Time Of Your Life, What We Are & Infected World best tof :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

What We Are de enige plaat die me bij is gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch knap hoe de artiesten van Gearbox het voor elkaar krijgen dat het volgende album nog slechter is dan het album dat ervoor gereleased is. Alleen Time Of Your Life wijkt wat af maar dat heeft niets met de invloeden van Thyron te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 08:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crowd Control, Infected World, Oldskool Roots, Mindslave en Lose Control vind ik nog wel leuk... de rest zal snel vergeten worden. Niks voor mij dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crowd Control :worship: :worship:
Verder zijn een paar tracks nog wel leuk, maar dit is echt de enige uitschieter voor mij. Meeste tracks vind ik ook geen reet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 09:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

My Way - Text is verschrikkelijk, kicks eveneens. Alles van deze man klinkt nog steeds gewoon als de rest van Gearbox, maakt verschrikkelijk klinkende simpele bootlegs van bekende platen, dus niks my music.

Don’t Fuck With Me - Klinkt alsof ik deze plaat al 30x ergens anders heb gehoord. Kicks zijn wederom verschrikkelijk.

Crowd Control - Begon enigzins goed, maar daar komen al gauw je kassakicks. Weer verpest.

What We Are - My music zegt ie, met een synthesizer die bijna identiek aan iets van B-Front is. Kick past totaal niet bij de rest. Dit is wel de minst slechte plaat tot nu toe.

Infected World - Ook dit truukje al genoeg gehoord, Plaat pakt gewoon de stijl van Delete. Delete platen zoals Pleasure & Pain lijkt het op. Als plaat op zich wel prima.

Dangerous - Eerste plaat die niet klinkt als iets van iemand anders en die nog wel leuk is.

Pain Is Temporary - Gatverdamme. 13/12 Radical plaat maar dan met nog slechtere kicks, dat dat kon.

Foul Play - Had al niets goeds verwacht bij deze twee, maar dat is zo te horen ook terecht. Grafkicks.

Oldschool Roots - Een plaat met deze naam en vervolgens met deze kicks aankomen, ja hoor. Die kassakicks klinken bijna nog beter dan de climax kicks die wel normaal zijn.

Ecstacy - Wederom een ripoff van Delete, bijna gelijk aan Pleasure & Pain. Opnieuw met grafkicks.

The Dark Gods - Zucht, dit nummer staat al minstens 4 keer op dit album, zelfde truukje, zelfde kicks.

Mindslave - Het klinkt in ieder geval origineel, maar wederom lelijke kicks en verder ook enorm saai.

Lose Control - Heeft zijn goede kanten, kicks zijn saai en niet bijzonder, deze had potentie maar door de anti's en rare kicks is hij behoorlijk saai geworden.

Surrender - Laserkick anti plaat nummer zoveel.

Caged - Zelfde verhaal.

Loud Noises - Jezus, zelfde verhaal maar dan met echt achterlijk slechte laserkicks. Psychopaths en Olera niveau dit.

Destructive Evil - 13/12 laserkick hardcore plaat, stijl compleet gejat van RR en Angerfist, probeert te hard Masters Of A Great Conspiracy na te doen.

Hate Me - Tuurlijk een halfbakken uptempo/frenchcore plaat kan er ook bij.

Ik weet niet welk album ik slechter vind, deze of die van Malice. Ik neig deze te zeggen. De kicks lijken nog slechter, in hoeverre dat kan. Hij roept in het eerste nummer al dit is mijn muziek en mijn stijl en vervolgt het album door de stijl en sounds van Delete, B-Front, Radical Redemption en de Gearbox stijl van vooral Malice, Luminite en NCrypta na te doen, meermaals. Als je 10 nummers van dit album had afgehaald miste je niets, klinkt allemaal het zelfde.

Enige degelijke plaat voor mij is Dangerous, en deze ben ik na wat korte tijd wel vergeten, als ik iets beters wil dan luister ik wel naar Delete, Rooler of Rebelion, gezien deze personen op dit moment hetzelfde soort platen afleveren maar dan met betere kicks en sounds en met nog wat identiteit aan de platen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle