Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 17:14 
 
Hardtraxx Crew

The Purge x Yeyo - VAMONOS (SSR108)

Label: Savage Squad Recordings
WEB release: 14/03/2024

Tracks:
The Purge x Yeyo - VAMONOS

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 17:39 
 
Hardtraxxer

De tering, wat is The Purge z'n sound toch saai zonder Adjuzt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dit is wel ontzettend saai en simpel.

Ik snap niet wat er met The Purge is gebeurt. Zijn Trippin' album is namelijk wel gewoon energiek en interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2024 23:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit is wel een beetje saai van Los Purgos idd.

Zaagkick schreef:
De tering, wat is The Purge z'n sound toch saai zonder Adjuzt.

Wat heeft The Purge z'n sound nou weer met Adjuzt te maken, The Purge heeft ook zat goede solo's gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 01:00 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Dit is wel een beetje saai van Los Purgos idd.

Zaagkick schreef:
De tering, wat is The Purge z'n sound toch saai zonder Adjuzt.

Wat heeft The Purge z'n sound nou weer met Adjuzt te maken, The Purge heeft ook zat goede solo's gemaakt.


Nja niks, vind gewoon z’n collabs met Adjuzt eigenlijk de enige platen waar de naam TP bij staat die goed zijn de laatste jaren. En z’n hoogst gestreamde platen zijn allemaal met Adjuzt, dus denken er blijkbaar meer zo over. Vind sowieso als Adjuzt en TP samengaan ze elkaar naar een hoger niveau tillen.

Maar, die collabs met Adjuzt zijn dan ook vooral Adjuzt platen (Summer Secrets, Winter Blues, Dreamscape, gaan allemaal gewoon qua melodie en vibe en ook kicks veel meer richting ECHOES dan welke TP plaat dan ook.

Vind z’n oudere werk 2016-2020 dan wel vetter, lomper (Roll Up etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2024 14:33 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb niets tegen The Purge, aangezien het erg goede nummers heeft.

Maar ik wil wel benadrukken dat ik Yeyo beschouw als een van de meest verwerpelijke figuren in de muziekscene van zijn land. Ik ben er zeker van dat The Purge hier totaal geen weet van heeft. Maar Yeyo is een gatekeeper die gefrustreerd is omdat hij zelf geen muziek kan maken. Hij blokkeert lokale artiesten en is geobsedeerd door roem en het worden van nummer één. Daarnaast gebruikt hij zijn macht om zijn persoonlijke doelen te bereiken. Bovendien is hij een bedrieglijk persoon en is het beter om voorzichtig met hem om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2024 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neo236 schreef:
Ik heb niets tegen The Purge, aangezien het erg goede nummers heeft.

Maar ik wil wel benadrukken dat ik Yeyo beschouw als een van de meest verwerpelijke figuren in de muziekscene van zijn land. Ik ben er zeker van dat The Purge hier totaal geen weet van heeft. Maar Yeyo is een gatekeeper die gefrustreerd is omdat hij zelf geen muziek kan maken. Hij blokkeert lokale artiesten en is geobsedeerd door roem en het worden van nummer één. Daarnaast gebruikt hij zijn macht om zijn persoonlijke doelen te bereiken. Bovendien is hij een bedrieglijk persoon en is het beter om voorzichtig met hem om te gaan.

Voor deze berichten kom ik naar dit forum. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2024 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Neo236 schreef:
Ik heb niets tegen The Purge, aangezien het erg goede nummers heeft.

Maar ik wil wel benadrukken dat ik Yeyo beschouw als een van de meest verwerpelijke figuren in de muziekscene van zijn land. Ik ben er zeker van dat The Purge hier totaal geen weet van heeft. Maar Yeyo is een gatekeeper die gefrustreerd is omdat hij zelf geen muziek kan maken. Hij blokkeert lokale artiesten en is geobsedeerd door roem en het worden van nummer één. Daarnaast gebruikt hij zijn macht om zijn persoonlijke doelen te bereiken. Bovendien is hij een bedrieglijk persoon en is het beter om voorzichtig met hem om te gaan.

Wie the fuck is Yeyo dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2024 11:30 
 
Hardtraxxer

Een gatekeeper he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2024 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neo236 schreef:
Ik heb niets tegen The Purge, aangezien het erg goede nummers heeft.

Maar ik wil wel benadrukken dat ik Yeyo beschouw als een van de meest verwerpelijke figuren in de muziekscene van zijn land. Ik ben er zeker van dat The Purge hier totaal geen weet van heeft. Maar Yeyo is een gatekeeper die gefrustreerd is omdat hij zelf geen muziek kan maken. Hij blokkeert lokale artiesten en is geobsedeerd door roem en het worden van nummer één. Daarnaast gebruikt hij zijn macht om zijn persoonlijke doelen te bereiken. Bovendien is hij een bedrieglijk persoon en is het beter om voorzichtig met hem om te gaan.


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2024 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is het iemand uit zijn vriendengroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2024 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ziet er naar uit als een naar Nederlands vertaald bericht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2024 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2024 23:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Broken Balance schreef:
Dit is wel een beetje saai van Los Purgos idd.

Zaagkick schreef:
De tering, wat is The Purge z'n sound toch saai zonder Adjuzt.

Wat heeft The Purge z'n sound nou weer met Adjuzt te maken, The Purge heeft ook zat goede solo's gemaakt.


Nja niks, vind gewoon z’n collabs met Adjuzt eigenlijk de enige platen waar de naam TP bij staat die goed zijn de laatste jaren. En z’n hoogst gestreamde platen zijn allemaal met Adjuzt, dus denken er blijkbaar meer zo over. Vind sowieso als Adjuzt en TP samengaan ze elkaar naar een hoger niveau tillen.

Maar, die collabs met Adjuzt zijn dan ook vooral Adjuzt platen (Summer Secrets, Winter Blues, Dreamscape, gaan allemaal gewoon qua melodie en vibe en ook kicks veel meer richting ECHOES dan welke TP plaat dan ook.


Wat gek ja, dat een door Q-Dance gepusht duo qua collabs dan ook het meeste plays heeft. Zeker Summer Secret wat het meest gepushte nummer van Defqon.1 2023 was. Zonder The Purge zitten Adjuzt z'n streams ook gewoon op het niveau van The Purge, waarbij uitschieters vooral collabs zijn of hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2024 02:54 
 
Hardtraxxer

Fair. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2024 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de plaat zelf: Beetje saaie, slappe hap.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle