Tracks: 1. Rebelion – Das Ist Kein Techno 2. Rebelion – Beyond The Beyond (with Warface & Superior) 3. Rebelion – Watch What You Say (Adjuzt Remix) 4. Rebelion – Dominate 5. Rebelion – D L FKN M (with Malice) 6. Rebelion – Killmode 7. Rebelion – Rampage (Warface Edit) (with Ncrypta & Last Word) 8. Rebelion – Raw Resurgence (with Nolz) (Supremacy 2023 Anthem) 9. Rebelion – Simu FKN Lation (with Vertile) 10. Rebelion – Dusk Till Dawn (Warface Edit) (with Ava Silver) 11. Rebelion – Corrupt Yer Maw 12. Rebelion – Wall of Toza (with Toza & Sovereign King) 13. Endymion – Gladiator (Rebelion Bounce Beach Edit) 14. Rebelion – Switchblades (Ouch Edit) (with Warface) 15. Rebelion – FK The Program (with Malice) 16. Rebelion – Fire In Your Brain (with Adjuzt) 17. Rebelion – Dead Wrang 18. Rebelion – Crash the System (with Dimitri K & The Dark Horror)
Vet om te zien dat Fire in Your Brain erop komt, eindelijk.. die edit van Simulation is ook echt maaien. Voor de rest ook gewoon precies mijn ding, maarja, Rebelion fanboy
Als de Dimitri K Remix van Bassline Junkie erop komt is 'ie helemaal af. En hopelijk ook End Game (Kruelty Remix)
Hmm beetje een tegenvaller die tracklist imo. 2 edits van Warface (op een Rebelion album?), geen Kruelty remix, geen Bassline Junkie remix, geen Bonkerz, geen volledig nieuwe ID's.. alsnog een dik album, maar had wel een iets betere tracklist willen zien.
Vind dit album echt heel slecht gemixt/gemastered Er mist bij zoveel platen bass, en bijv. bij FK THE PROGRAM staat de tweede helft van de track veel harder dan de eerste.
Staan wel een paar leuke tracks/edits op, maar denk dat ik het meeste snel vergeet. Vond The First Dose toch wat interessanter. Wel fijn om Watch What You Say (Adjuzt Remix) & Fire In Your Brain te hebben
WATCH WHAT YOU SAY (Adjuzt Remix) DOMINATE SIMU FKN LATION FK THE PROGRAM FIRE IN YOUR BRAIN
Die ellenlange opbouwen gevolgd door een fake drop en wéér een ellenlange opbouw naar wat wellicht wel wéér een fake drop gaat worden zijn wel echt doodvermoeiend.
Pfoe, er zitten hier wel een paar gruwelijke platen tussen zeg. Fire in Your Brain, Beyond The Beyond, Crushmode en Simulation zijn echt heel erg dik. Ook een aantal kut platen, maargoed ik had het eigenlijk slechter verwacht.
Zitten een aantal dikke platen tussen maar het meerendeel is toch wel meuk. Bovendien erger ik me echt dood aan al die ontzettend irritante fake drops. Sommige platen hebben er wel 5 ofzo.
Toch wel positief verrast door dit album, maar dat komt vooral door de enorm lage verwachtingen. Staan echt een paar leuke edits op. Ook wel nice dat de Gladiator 2.0 edit erop staat, en niet die uit 2023.