HS EP 2 tracks

Radical Redemption - Resurrection EP (MINUS092)

Label
Minus Is More
Catalogue number
MINUS092
YouTubeRadical Redemption - Accumulated Filth (Resurrection Mix)

Tracklist · 2 tracks

1. Radical Redemption - Accumulated Filth (Resurrection Mix)YouTube
  2. Radical Redemption ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin (Resurrection Mix)YouTube

Source: lnk.to

Hardtraxx Crew
last seen 3 hours ago 30,644 postssince 2010

Label: Minus Is More
WEB release: 25/06/2019

Tracks:
01. Radical Redemption - Accumulated Filth (Resurrection Mix)
02. Radical Redemption ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin (Resurrection Mix)

Samples:
View on YouTube
View on YouTube

Bron:
https://mim.lnk.to/ResurrectionEP
Resurrection remixes for "Accumulated Filth" & "The Spell of Sin" will be released on the EP. Don't forget to pre-save it to Spotify by hitting the link in our bio

Released on Minus Is More

Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago 6,009 postssince 2017
Vandaag uit op spotify. Beide een goede kwaliteit overhaul gekregen, stuk fijner naar te luisteren imo :thumbsup:
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023 1,542 postssince 2016
Als er bij beide platen andere kicks hadden gezeten dan vond ik het stukken beter.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021 2,370 postssince 2016
makrooy wrote:stuk fijner naar te luisteren imo..
Ik vind het echt nog steeds niet lekker klinken.. :huh: En dat komt met name door de kicks :x
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Zit er in AF nou zo'n idioot volumeverschil?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026 7,456 postssince 2011
TiMOTHYb wrote:Zit er in AF nou zo'n idioot volumeverschil?
Dat idee heb ik dus ook :/

Van AF heeft hij van zijn beste plaat imo een slap aftreksel gemaakt, heel jammer en 0 toevoeging vind ik
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Ja man, hele idee van die anti is weg.

Enige wat ik dig is die vocal cut in de 2e climax van The Spell, maar om daar nou een hele "EP" aan te wijden.. :lol:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025 13,099 postssince 2015
Beide een goede kwaliteit overhaul gekregen, stuk fijner naar te luisteren imo :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen 5 hours ago 2,819 postssince 2013
Accumulated Filth is werkelijkwaar in alle opzichten slechter geworden dan het origineel (inderdaad een van zijn dikste platen). Spell of Sin aanpassingen voegen voor mij ook helemaal niets toe en luister ook hier veel liever naar het origineel. Dus nee, bedankt.
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024 1,018 postssince 2013
Wat een gezeur allemaal. AF is lekker bijgepoetst, doet het heerlijk live en nu horen we hem ook weer wat meer. Want het is en blijft echt zijn beste plaat.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026 29,098 postssince 2011
tjakevladze wrote:Wat een gezeur allemaal. AF is lekker bijgepoetst, doet het heerlijk live en nu horen we hem ook weer wat meer. Want het is en blijft echt zijn beste plaat.
Is goed joh. :sleep:
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago 7,917 postssince 2013
RomanAnthony wrote:Accumulated Filth is werkelijkwaar in alle opzichten slechter geworden dan het origineel (inderdaad een van zijn dikste platen). Spell of Sin aanpassingen voegen voor mij ook helemaal niets toe en luister ook hier veel liever naar het origineel. Dus nee, bedankt.
Eens
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 14,530 postssince 2010
Die kicks in AF zijn echt compleet verneukt. Ook is de screech (?) heel schel geworden. Achteruitgang dit.
In SoS zijn de kicks er ook niet beter op geworden en vooral die 2e climax is droevig.

Dit had totaal niet gehoeven.

Active topics in Tracks

Moderators