Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 00:06 
 
Hardtraxx Crew

Josh & Wesz - Beyond The Stars (DWX1629)

Label: Dirty Workz
WEB release: 17/04/2024

Tracks:
Josh & Wesz - Beyond The Stars

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo, dit klinkt al veel beter dan die laatste release (Just A Dream) want wat een tegenvaller was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 10:14 
 
Hardtraxxer

Pohh dit klink veelbelovend.. ben benieuwd naar de kicks.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot: :love: :drool:

Ok let's goo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze is best oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 11:37 
 
Hardtraxxer

klinkt al heel chill ^^ ik ben benieuwd naar de release
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Zo, dit klinkt al veel beter dan die laatste release (Just A Dream) want wat een tegenvaller was dat.


Vond die plaat ook heel dik, maar deze klinkt nog beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit klinkt heel veelbelovend. Hopelijk goeie kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 12:42 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

De melodie doet mij onwijs denken aan een andere plaat van ze maar kom er ff niet op

Edit: Niet hun natuurlijk maar dit is toch 80% Davide Sonar - Natural?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
De melodie doet mij onwijs denken aan een andere plaat van ze maar kom er ff niet op

Edit: Niet hun natuurlijk maar dit is toch 80% Davide Sonar - Natural?


Snap ergens wat je bedoelt maar zit in zo een ander jasje dat ik hem niet hoor tenzij ik heel erg mijn best doe.

Vind het trouwens een lekker plaatje maar geen wow melodie ofzo zoals veel platen van hen dat wel hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind hem leuk :). Had echter nog wel een synth laag bovenop gemogen van mij die hem wat euforischer maakt (als variatie).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Prima plaatje, en eens met wat Roman zegt.

Verder weet ik niet of dat aan soundcloud ligt, maar er zit een soort van continue ruis over de plaat heen die vooral aanwezig bij de climaxen met de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Verder weet ik niet of dat aan soundcloud ligt, maar er zit een soort van continue ruis over de plaat heen die vooral aanwezig bij de climaxen met de melodie.

Volgens mij gebeurt dat wel vaker bij Josh & Wesz, als je bijvoorbeeld een plaat als RTHM erbij pakt lijk ik dat ook te horen. Ruis om de plaat meer te vullen?

Verder wel een geinige plaat. blijkbaar willen ze graag weer nieuwe platen maken :). Gun ze graag een non-classics boeking, benieuwd wat ze daar van zouden maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nee die ruis is er met de HQ ook. als in 24 bit 44 khz uit Qobuz. klinkt echt belabberd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 16:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Prima plaatje, en eens met wat Roman zegt.

Verder weet ik niet of dat aan soundcloud ligt, maar er zit een soort van continue ruis over de plaat heen die vooral aanwezig bij de climaxen met de melodie.


Volgens mij heb ik ooit eens gelezen dat er inderdaad vaak een soort "white noise" in de synth erbij zit (weet de technische benaming even niet).

RTHM en Remeant hebben het ook en in World at Peace hoor je het ook heel goed. Ik vind het zelf niet storend maar kan me voorstellen dat anderen dit wel hebben.

De link naar Natural heeft denk ik puur met de synth zelf te maken en niet zozeer met de melodie want die vind ik er persoonlijk niet op lijken.

Verder; topplaatje! Na het mindere Just a Dream nu weer een echte J&W track :loving:


Edit: Nog niet op Spotify trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 17:10 
 
Hardtraxxer

Volgens mij ligt die ruis toch echt aan Sound cloud's belabberde compressie. Klinkt op Amazon Music gewoon goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
nee die ruis is er met de HQ ook. als in 24 bit 44 khz uit Qobuz. klinkt echt belabberd


Op Apple Music idd ook heel slechte kwaliteit, helaas!
Namelijk wel een goed plaatje verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Herfstgroen schreef:
Broken Balance schreef:
Prima plaatje, en eens met wat Roman zegt.

Verder weet ik niet of dat aan soundcloud ligt, maar er zit een soort van continue ruis over de plaat heen die vooral aanwezig bij de climaxen met de melodie.


Volgens mij heb ik ooit eens gelezen dat er inderdaad vaak een soort "white noise" in de synth erbij zit (weet de technische benaming even niet).

RTHM en Remeant hebben het ook en in World at Peace hoor je het ook heel goed. Ik vind het zelf niet storend maar kan me voorstellen dat anderen dit wel hebben.


Dit is inderdaad gewoon hoe Josh & Wesz hun platen graag lijken af te mixen.

Dat white noise hebben andere nummers ook, maar als alles mooi in balans is valt dat niet echt op. Goed voorbeeld = DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mij deed ie heel erg denken aan live the moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze lijken van hun traditie af gestapt te zijn :P dat de kick 1 beat later begint dan de melodie
Ansicht geen verkeerde plaat, wel fijn dat het wel weer een Josh & Wesz stijltje is. Die vond ik in hun vorige release echt verloren gegaan.

Moet hem nog wat vaker luisteren maar het begin is er zeker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 23:21 
 
Hardtraxx Crew

Wel een leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 09:24 
 
Hardtraxxer

Ik zou dit vroeger echt fantastisch hebben gevonden maar in deze tijd vind ik de melodie toch wat saai en zou ik er op de dansvloer weinig mee kunnen. Desalniettemin meer dan een prima plaat van J&W. Hopelijk gaan ze zo door en krijgen we weer platen a la Autumn Green voorgeschoteld :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 09:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijne plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 11:57 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem op Spotify al een stuk beter klinken dan op Soundcloud.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle