Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 19:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Forever Lost - Keep It Pumpin' (DWX604)

Label: Dirty Workz
WEB release: 15/04/2019

Tracks:
Forever Lost - Keep It Pumpin'

Samples:


Bron:
Afbeelding
https://hardstyle.presave.io/t/keepitpumpin
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Primeshock achtige plaat. En Primeshock vind ik bij vlagen vaak een rip-off van de stijl van Da Tweekaz, dus daar heeft het ook een hoop van weg. Laat tracks als dit maar gewoon aan Da Tweekaz over ^^. Zij kunnen dit als de beste. Mis hier toch wat energie en blijheid in de plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet hun beste werk. Kan hun stijltje wel waarderen alleen klinkt deze plaat kwalitatief niet heel fijn.

Svbtwee schreef:
Primeshock achtige plaat. En Primeshock vind ik bij vlagen vaak een rip-off van de stijl van Da Tweekaz, dus daar heeft het ook een hoop van weg. Laat tracks als dit maar gewoon aan Da Tweekaz over ^^. Zij kunnen dit als de beste. Mis hier toch wat energie en blijheid in de plaat :P


Hoewel ik bij vlagen ook moest denken aan Primeshock, doe je ze naar mijn mening toch echt wel te kort om ze een rip-off van Da Tweekaz te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Produceren altijd wel chille herrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Hoewel ik bij vlagen ook moest denken aan Primeshock, doe je ze naar mijn mening toch echt wel te kort om ze een rip-off van Da Tweekaz te noemen.

Pfff inderdaad, hoe kom je er bij zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 16:06 
 
Hardtraxxer

Hele fijne melodie dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Doe je ze naar mijn mening toch echt wel te kort om ze een rip-off van Da Tweekaz te noemen.

Noem ze ook niet in hun totaliteit een rip-off hè. Zeg niet voor niks 'bij vlagen'. Hoor in die platen redelijk vaak dingen waar ik van denk 'Da Tweekaz much..'. Komt natuurlijk ook doordat de stijl van Da Tweekaz (in mijn ogen) zo enorm kenmerkend is. Als iemand anders dan iets maakt wat door op lijkt heb ik al snel zoiets van 'mehh proberen Da Tweekaz na te doen'.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle