Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 19:15 
 
Hardtraxx Crew

D-Sturb - Through My Veins (EOL250)

Label: End of Line Recordings
WEB release: 19/04/2024

Tracks:
01. D-Sturb & E-Life - Through My Veins
02. D-Sturb ft. Meryll - Next To You
03. D-Sturb & Adjuzt & The Purge - Eyes On Me
04. Showtek - We Speak Music Again (D-Sturb Remix)
05. D-Sturb & Aversion ft. Disarray - Lost In A Fantasy
06. D-Sturb & Hard Driver - Wide Awake
07. D-Sturb Ft. Nathalie Blue - Ode To My Body
08. D-Sturb - In Your Bones
09. D-Sturb ft. Finnick Jones - Bittersweet
10. D-Sturb & Nolz - Destiny
11. D-Sturb & Mutilator - Calling My Name
12. D-Sturb - Blaze It Up

Samples:
















Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 19:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hij flikt het keer op keer
Dik divers album weer geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 20:54 
 
Hardtraxxer

Ik word toch een beetje bang van sommige van die previews, zonde. Rest is namelijk wel echt vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat dik :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm weet niet wat ik moet denken van de zaagkicks in de previews... Had toch wel ander soort spul verwacht van D-Sturb

Productie klinkt verder allemaal weer super goed, maar denk niet dat dit kan tippen aan de Playground EP van vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb een beetje gemengde gevoelens bij alles wat ik tot dusver langs heb horen komen. Bij de aankondiging van het album was ik enorm hyped door de uitspraak:"Bringing back Hardstyle in the purest form". Ik had daardoor wat meer gerekend op invloeden van een paar jaar terug (toen ik een enorme D-Sturb fanboy was), maar dat lijkt niet aan de orde te zijn. De betere uitspraak was geweest "Modern Hardstyle in the purest form".

De melodieën zijn zoals gewoonlijk top, alleen kan ik met de helft van de kicks vrij weinig tot niets. Ik kan er ook niet goed mijn vinger op leggen, maar de sounddesign van D-Sturb is enorm veranderd. Het klinkt allemaal goed, het is erg goed afgewerkt, maar het mist toch een beetje de energie en dat rauwe randje wat zijn eerdere platen wel hadden.

Ik hoop stiekem dat er toch een plaat tussen gaat zitten die me omver gaat blazen. Ik ben ook benieuwd hoe de platen live klinken, dus ga waarschijnlijk wel de album showcase op Rebirth meepakken. Ben alleen bang dat het album als geheel toch wel tegen zal vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 02:57 
 
Hardtraxx Crew

Prima album :thumbsup: Had erger verwacht toen ik die korte previews van de tracks hoorde, maar valt allemaal best mee. De paar zaagkicks zijn ook wel prima aan te horen.
Ook dikke pluspunten voor hoe weinig The Purge te horen is in Eyes On Me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 09:33 
 
Hardtraxxer

Op een paar keuzes qua kicks na is dit toch wel weer bizar hoor.
Bittersweet raakte me echt na 1e keer luisteren, wat n emotie.
Wide Awake kende ik al, briljante plaat.
Calling my name, heerlijke combinatie met Mutilator.
Alleen jammer van E-Life in zijn album-plaat, verder is die ook weer lekker pakkie aan.

Kan alleen maar zeggen dat de melodieën echt bizar van hoog niveau zijn.
Wat n heerlijk album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima album, maar toch wat te veel gezaag. Waarom wordt die geweldige melodie van Destiny ingewisseld voor een vreselijke zaag-anti? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 14:01 
 
Hardtraxxer

Eyes On Me :love:

Verder sowieso superdik album. Geen enkele plaat die slecht is imo, superdik gedaan. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2024 11:22 
 
Hardtraxxer

Toen hij het album aankondigde had ik erg hoge verwachtingen. Die zijn niet geheel uitgekomen door teveel rare kicks in sommige platen. Toch luistert het wel lekker weg en zitten er hele goede tracks tussen. Eyes on me, wide Awake en next to you als favorieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2024 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima album :D Binnen de ''moderne raw'' blijft D-Sturb toch wel een lichtpuntje.

Edit: Van de nog niet al gereleasde platen steekt Bittersweet er voor mij wel echt bovenuit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen geweldig album eerlijk gezegt, maar er staan wel een paar leuke platen tussen zoals Eyes on Me & Bittersweet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
Prima album :D Binnen de ''moderne raw'' blijft D-Sturb toch wel een lichtpuntje.

Edit: Van de nog niet al gereleasde platen steekt Bittersweet er voor mij wel echt bovenuit :loving:


Eens!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle