Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Brennan Heart - Light The Fire (MY021)

Label: M!d!fy
Vinyl release: ?
WEB release: 29-08-11

A1. Brennan Heart - Light The Fire (2011 Mix)

Samples:
View on YouTube

Bron: Brennan Heart YouTube
Last edited by Zygoma on 30 Aug 2011 11:13, edited 2 times in total.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Not my cup of tea.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
die 2 remixes zijn wel leuk maar meer ook niet, Light The Fire kan er mee door
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2010
last seen Nov 2016
Memento remix echt super :love:
de rest kan er ook wel mee door :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Light The Fire is goed te doen, maar is inmiddels alweer uitgemolken en dus minder leuk om te luisteren. Vocals zijn btw ook echt irritant. Memento Remix is super dik, weet me echt te pakken. De MI Remix is gewoon hetzelfde als het origineel, maar dan lelijker. Niet echt boeiend dus.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Memento Remix is heerlijk
Musical Impressions Remix vind ik minder, origineel had heerlijke sfeer, deze heeft dat veel minder, terwijl het bijna dezelfde plaat is.
Hardtraxxer
305 posts member since 2010
last seen Jan 2012
die remixes komen me nu al de strot uit :S

into the light heeft wel lekkere climax, meer niet
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Woooh nice dit! :thumbsup:

* Light the Fire vind ik echt een hele vette plaat, is ook wat harder dan de gemiddelde Brennan Heart plaat.

* Memento Remix is ook erg dik, die hele plaat bevat een héérlijke drive en veel energie. De remix ownt het origineel gewoon snoeihard. Die mid-intro :drool: :drool: Voor de rest een mooie, euforische track.

* Musical Impressions, de minste van deze release in mijn ogen. Maar zeker niet slecht. De remix bevat alleen niet het gevoel van de originele Musical Impressions.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Zygoma wrote:Memento Remix is heerlijk
Musical Impressions Remix vind ik minder, origineel had heerlijke sfeer, deze heeft dat veel minder, terwijl het bijna dezelfde plaat is.
En Light The fire is wel leuk plaatje :)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ik kan dit wel waarderen. Light the Fire is vet! En de Remixes zijn ook leuk gedaan!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
freddyadu8 wrote:Ik kan dit wel waarderen. Light the Fire is vet! En de Remixes zijn ook leuk gedaan!
Dit dus! :)
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Jammer dat Running Late niet gereleased word :(
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Memento slaat echt nergens op, het kent alleen dezelfde vocals. Verdient de benaming van remix niet imo.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Toneshifterz remix, meer niet.
P
Stuk voor stuk heerlijk. Op qlimax zo genoten van MI remix, zit zoveel meer drive achter dan het origineel.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Memento remix is wel ok :) De andere 2 doen me echt niks..
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Skedoedelefloeps wrote:Memento slaat echt nergens op, het kent alleen dezelfde vocals. Verdient de benaming van remix niet imo.
En de break dan?
Vind het een geslaagde remix!
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Die melo van Light the Fire lijkt echt belachelijk veel op die van The MF Point of Perfection zeg, want een uitmelkerij. :x

Alleen de memento remix is de moeite waard voor mij.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Light The Fire Edit, zat ik al op te wachten, vind hem lekker :thumbup: , had er alleen wat meer van verwacht.
Memento Remix, erug vet :worship:
Musical Impressions Remix, netjes gedaan, vind alleen het origineel beter. :thumbup:
Last edited by sjobie on 11 Jun 2011 13:58, edited 2 times in total.
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Light The Fire is echt heerlijk zit er al een tijd op te wachten :) De remixes zijn ook goed te doen!
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Die melo van Light the Fire is zooo vet, alleen dan komen die kut BH kicks die hij al in 1234544231 nummers gebruikt heeft weer... weiger ik het gewoon simpelweg leuk te vinden... ALTIJD DEZELFDE SOUND... hoe vaak moet het nog gezegt worden! Ook is het in/outtro echt afschuwelijk inspiratieloos! :') :')

BW Remix doet me weinig en TS Remix is wel vet, maar is weing anders aan ten opzichte van het origineel op die 2e climax na, maar die vind ik niet super uitgewerkt.

Al met al een (wederom) zeer matige release op MIDI (vind ik)! :/
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Die Light The Fire is weer het standaard kunstje, weer die standaard kicks en synths heb er nu wel genoeg van. Die remixes daarintegen zijn heerlijk :loving: !
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Waar is de oude remixe van the toneshifterz, die was veel beter.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Kepro wrote:Waar is de oude remixe van the toneshifterz, die was veel beter.

Deze

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Light The Fire: Intro niks bijzonders. Break is lang en de vocals zijn beetje cheesy. Toch pakt het me wel zoals eigenlijk heel veel tracks van BH. Melodie is gewoon goed, catchy en dat 2e tussenmelodietje is heerlijk. Kicks ook erg lekker. Synth... tsja blijft toch zijn stokpaardje. Als ik rationeel naar de plaat kijk dan zou ik het echt een kutplaat moeten vinden met al die standaard BH elementen maar toch pakt het me. Vet nr!

Bioweapon Remix: Ook erg vette track. Midintro pompt aardig hard, break niet storend en deze melo vind ik echt heel mooi. Goeie kicks ook, lekker nummer!

Toneshifterz Remix: Vind de intro echt heel dik ge-edit, maar de nieuwe melodie gaat nergens heen. Als ze de oude melodie gewoon een klein beetje hadden aangepast was het een leuke remix geweest, nu is hij matig. Minste van de release.

Al met al goeie release!

Wat ik me nog wel afvraag: Alle nummers van Midifilez zijn gereleased behalve Secret Of The Blade. Weet iemand of die ooit nog gaat komen? Was imo het beste nummer van dat album en die melodie is ook echt heilig. Hoop dat onze Fabian hem nog gaat vrijgeven.