Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aftershock & LXCPR - Kings Of Fire EP (IAH012)

Label: I am Hardstyle
WEB release: 02/09/2019

Tracks:
01. Aftershock & LXCPR - Kings Of Fire
02. Aftershock & LXCPR - Million Men Strong
03. Aftershock & LXCPR - Finish Unforgettable
04. Aftershock & LXCPR - Chose One

Samples:





Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop dat die zo snel & steady blijft releasen, want hij produceert ook snel (& veel). Liever niet weer zo'n artiest die sneller een berg unreleased platen aan t opbouwen is dan dat die 'm af kan werken en dat je dan uiteindelijk 20+ platen nooit meer krijgt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn tracks hebben echt ontzettend veel drive. Heb nog geen plaat gehoord die me niet zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 17:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meeste van zijn platen zitten goed in elkaar, alleen ik stoor me vaak aan de kicks, specifiek de punches die vaak te blafferig en/of schel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Hoop dat die zo snel & steady blijft releasen, want hij produceert ook snel (& veel). Liever niet weer zo'n artiest die sneller een berg unreleased platen aan t opbouwen is dan dat die 'm af kan werken en dat je dan uiteindelijk 20+ platen nooit meer krijgt. :P


Ik denk eerder dat de beste man een grote stapel platen heeft gemaakt om te releasen voordat de act überhaupt naar buiten kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ja klopt, grote kans dat dat zo is. Had dan ook wel vet geweest als ie gewoon gelijk een album eruit had gegooid als debuutrelease. Mja, zolang die releases gewoon blijven komen, hoor je mij niet klagen. Ben gewoon snel bang voor het Atmozfears syndroom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ja klopt, grote kans dat dat zo is. Had dan ook wel vet geweest als ie gewoon gelijk een album eruit had gegooid als debuutrelease. Mja, zolang die releases gewoon blijven komen, hoor je mij niet klagen. Ben gewoon snel bang voor het Atmozfears syndroom :P


Dan zou zijn debuut maar kort duren. Nu heeft hij een langere en interessante uitloop
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Meeste van zijn platen zitten goed in elkaar, alleen ik stoor me vaak aan de kicks, specifiek de punches die vaak te blafferig en/of schel zijn.


Dit eigenlijk! Kicks in beide platen echt ontzettend lelijk maar alles eromheen is wel tof :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2019 12:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eigenlijk alle platen worden verpest door de kicks.... Chosen One is dan nog de meest interessante, die zijn nog te behappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2022 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump, maar bij het horen van de lyrics van Finish Unforgettable en met de kennis van nu leek de onthulling van Aftershock al een lang vooropgezet plan. "Start unknown, finish unforgettable". Realiseer me dat eigenlijk nu pas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2022 15:35 
 
Hardtraxxer

Poah wat een platen, stuk voor stuk! :bomb:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle