Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2024 17:44 

Hardtraxx Veteran

Sven-O schreef:
rikraben schreef:
Sven-O schreef:

Heeft iemand dit wel gecheckt bij FOH?! Volgens mij was niet alles pre-recorded, zie bijvoorbeeld TNT op 22:40, daar maken ze volgens mij toch een klein foutje in het mixen.

Ik hoor geen fout? Vind het wel een typische TNT-manier van mixen

Je hoort letterlijk het einde van de mixintro omdat ze die te laat ingestart hebben?? Als er nou gelijk kicks achteraan komen ala maar het gaat gewoon over in stilte.

Noisecontrollers (vgm) draaide ook nog 2x gewoon alle low weg in zn b2b met Wildstylez.

Dit gebeurde inderdaad meerdere keren, maar leek alsof ze zelf niet echt wisten waar het vandaan kwam. Plus de low wegdraaien kan ook als je niet zelf platen instart. Ik ben er van overtuigd dat er geen dj zelf heeft gedraaid ivm alle showelementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2024 18:03 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Dit gebeurde inderdaad meerdere keren, maar leek alsof ze zelf niet echt wisten waar het vandaan kwam. Plus de low wegdraaien kan ook als je niet zelf platen instart. Ik ben er van overtuigd dat er geen dj zelf heeft gedraaid ivm alle showelementen.

Klopt, je ziet geen enkele DJ draaien als k die gelekte livestream terugkijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2024 18:51 

Hardtraxxer

Ik zit nu het adaro setje terug te kijken. Hij loopt wel de hele tijd te kloten met de cue knoop op de rechter CDJ maar verder niet veel. Ja beetje met de fader spelen en met de bass/treble knop zo lijkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2024 18:56 

Hardtraxx Veteran

Ik snap prima dat de organisatie volledige controle wilt over de muziek. Zeker met zon line-up en showelementen is er geen marge voor fouten of uitloop. Zoals vaker voorkomt kan de organisatie dit best eisen van de artiesten.

Boeie, heb me enorm vermaakt zaterdagavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2024 19:25 

Hardtraxxer

Ik snap het 100% dat ze het doen en ga er eigenlijk ook altijd van uit bij de grote feesten. Maar ik ben ook dol op techniek en ik zit dan ook altijd overal te kijken wat er hangt en hoe het werkt. Vaak ook ff mee gluren met de licht crew al is dat op een Qlimax wel van een ander level dan bij elk gemiddeld ander feest waar je blij Qlimax ook geen idee hebt wat ze doen.

Maar er werd ook altijd gezegd dat de RED alleen met pre-recorded setjes zijn toch draaide Angerfist afgelopen defqon zelf. (hij maakte namelijk een fout wat erg opviel).

Een pre-recorded set maakt voor mij dan ook zeker geen verschil hoe ik het feest beleef. Ik heb het dan ook super naar mijn zin gehad afgelopen zaterdag. Ik ga volgend jaar zeke....... ow wacht :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2024 19:42 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Ik snap prima dat de organisatie volledige controle wilt over de muziek. Zeker met zon line-up en showelementen is er geen marge voor fouten of uitloop. Zoals vaker voorkomt kan de organisatie dit best eisen van de artiesten.

Boeie, heb me enorm vermaakt zaterdagavond

Zelfs zoveel controle dat zelf villian precies weet wat hij wanneer moet zeggen. Hij las nog net niet voor van de autocue.

Was er zelf niet bij afgelopen zaterdag maar heb live meegekeken met met de live stream t/m TNT. Vooraf baalde ik dat ik niet kon gaan maar na het zien van de livestream had ik er wel vrede mee. De nieuwe muziek doet mij te weinig om daar hele nacht te staan.

Maar Enorm zonde dat Qlimax er mee gaat stoppen. 6x geweest en beste editie blijft voor mij 2008 (L) . Daar is voor mij de liefde voor Hardstyle begonnen. Thanks daarvoor Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2024 20:22 

Hardtraxx Newbie

Heb headhunterz wel gespot in gelredome tussen het publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 00:00 

Hardtraxxer

Volgensmij is er tot en met 2019 gewoon altijd live gemixt. Nu snap ik wel dat ze met de vele showelementen overgestapt zijn naar pre recorded.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 11:21 

Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Volgensmij is er tot en met 2019 gewoon altijd live gemixt. Nu snap ik wel dat ze met de vele showelementen overgestapt zijn naar pre recorded.

Er waren altijd wel een aantal grote shows volledig premix (Project 1 in 2016 bijv.).

Lekker boeie ook, je betaald 100+ euro voor een kaartje, als het poppetje dat er staat wel of niet live mixt, heb ik liever een dikke(re) show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 11:24 

Hardtraxx Veteran

Vind het vooral knap dat jullie deze discussie NOG STEEDS voeren, elke editie van Qlimax wordt dit wel besproken xd

Erg genoten van de livestream, t/m DBSTF vol gehouden (daarna als een blok in slaap gevallen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 11:39 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Vind het vooral knap dat jullie deze discussie NOG STEEDS voeren, elke editie van Qlimax wordt dit wel besproken xd

Erg genoten van de livestream, t/m DBSTF vol gehouden

Hoort ook bij de Qlimax traditie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 12:37 

Hardtraxx Veteran

De echte vraag is of weer iemand in z'n nek gescheten is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 12:54 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
FransBezig schreef:

Er waren altijd wel een aantal grote shows volledig premix (Project 1 in 2016 bijv.).

Lekker boeie ook, je betaald 100+ euro voor een kaartje, als het poppetje dat er staat wel of niet live mixt, heb ik liever een dikke(re) show.

echt dit hoor. waar hebben we het over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 13:34 

Hardtraxxer

Citaat:
Power Of The Mind mix was vet!

Wat was dit precies? Iemand daar beelden van? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 13:37 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Citaat:

https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 11-16.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 16:30 

Hardtraxx Newbie

Hoewel ik sinds 2015 naar feesten ga, was ik helaas door meerdere uiteenlopende redenen nog nooit op Qlimax geweest. Ik had me er al bij neergelegd Qlimax mee te maken, totdat m'n vriendin zaterdag zo hyped werd door de livestream op het begin om toch maar kaartjes van Ticketswap af te plukken. Zo snel mogelijk omgekleed en klaargemaakt en de trein naar Arnhem in gesprongen om dan toch eindelijk m'n grootste bucketlist-feest een keer af te kunnen strepen :clap:

Het stelde niet teleur. Omdat ik dus aan de late kant was kon ik zo door de ticketscan en beveiliging lopen om door m'n vriendin en haar vrienden warm ontvangen te worden met een biertje. We kwamen het Gelredome binnenlopen tijdens E-Force - Seven als afsluiter van de Dark Mix, prima entree. Ik had me vooraf al erop ingesteld dat het een beetje een hitjesparade zou worden, maar dat vond ik voor deze setting en situatie juist wel lekker een keer. Brennan Heart draaide een vrij teleurstellende set, maar door de hype dat ik ineens op Qlimax stond kon het me eigenlijk allemaal niet zoveel interesseren en was ik toch wel aan het genieten.

Vervolgens de beurt aan DBSTF, die zoals altijd wel weten wat ze doen. Je weet wel min of meer wat je kan verwachten maar ik vind het toch altijd weer leuk om die tracks van ze te horen, waardoor ik er wel heerlijk in kwam. Ondertussen genieten van de lichtshow en ook qua sfeer was er niks op aan te merken. Bovendien was ik erg te spreken over de hoeveelheid ruimte die je eigenlijk de hele avond had. Zoals altijd wel heel erg warm in de Gelredome, maar goed. Die Phases of Hardstyle-set was lachen, altijd leuk om The Unknown, Shadows, Handz Up! etc. te horen. Wel een vreemde keuze qua tijd, ik had die Dark Mix en deze set omgedraaid in de timetable. TNT was ook een lekkere set. Sub Zero Project had voor mij niet gehoeven, haalden de drive en sfeer er een beetje uit imo.

De Headhunterz-tribute was ofcourse vrij dubbel, vet en verdiend ook om al zn platen voorbij te horen komen, maar wel vreemd om dat met een lege DJ-booth te zien, maar daar is wel genoeg over gezegd. Vervolgens was het tijd voor mijn hoogtepunt van de avond: B-Front en Phuture Noize. Wat een heerlijke platen hebben die toch gemaakt. Die muziek is precies wat Qlimax ademt wat mij betreft :loving: . Adaro was ook lachen, al had Ran-D daarnaast natuurlijk niet misstaan. Tijdens die set al besloten om tijdens Rebellion even de tribunes op te zoeken voor wat broodnodige rust om de avond vol te kunnen houden en dat was geen verkeerde keuze. Was voor mij wel de flater van de avond, compleet misplaatst op dit feest en een waardeloze trackkeuze :sick: .

Na het zitten zo laat ben je eigenlijk dan toch een beetje eruit en dus lukte het tijdens D-Sturb en Act of Rage niet écht meer om er goed in te komen, mede omdat ik niks met laatstgenoemde heb. Toch bracht Mad Dog even later wel weer een onverwachte bak energie terug om nog even alles eruit te gooien, wat een superdikke set was dat! Ik wist al dat het daarna wel klaar zou zijn voor mij, want met Sefa en Peacock heb ik helemaal niks. Daar was de rest het vervolgens ook wel mee eens en dus zijn we lekker op tijd voor de drukte afgetaaid richting de Uber. Onderaan de streep echt ontzettend genoten van deze super last minute beslissing om tóch nog m'n eerste Qlimax mee te mogen maken :clap: .

+++ B-Front en Phuture Noize
++ DBSTF, Mad Dog, lichtshow en visuals, onverwachte feestjes altijd +1
+ Dansruimte, leuke mensen en voornamelijk wat ouder volk, goede sfeer
- Geen HHZ op het podium
-- Brennan Heart met z'n Sweet Caronline x uptempo-combo
--- Rebellion :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 10:04 

Hardtraxxer

Marks schreef:
Citaat:

Ik heb wel torrent linkjes van alle sets. Als je daar belang bij hebt stuur maar een bericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 10:40 

Hardtraxx Veteran

Lees op reddit best veel verhalen over mensen die GHB in het drankje hebben gehad (zonder dat ze dat zelf wilden).

Normaal neem ik dat soort verhalen met een korreltje zout, maar lees er wel heel veel verhalen over.

Klinkt beetje alsof de pepperspray is ingeruild voor deze truc om mensen te beroven. Mensen hier wat van meegekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 12:47 

Hardtraxxer

Ik dacht dat GHB zo vreselijk sterk smaakt dat proef je dan toch? Verder duurt het een tijd dus om te beroven lijkt mij de manier.
Verder zelf niks gemerkt van rare omstandigheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 12:51 

Hardtraxx Veteran

Zelf niks van gemerkt. Wel veel mensen vdk gezien, maar denk dat dat vooral door eigen toedoen kwam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 19:16 

Hardtraxx Elite

Whats new....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 21:17 

Hardtraxxer

Kickzaag schreef:
Ik dacht dat GHB zo vreselijk sterk smaakt dat proef je dan toch? Verder duurt het een tijd dus om te beroven lijkt mij de manier.
Verder zelf niks gemerkt van rare omstandigheden.

Klopt maar als je een flinke teug neemt zit het al in je mik..

Mensen die dit doen... Criminele praktijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 22:06 

Hardtraxx Veteran

Vorige week is er nog een grote soortgelijke zaak aan het licht gekomen hier in Belgiënland:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/11/15 ... erecht-in/

Komt erop neer dat in een bepaalde uitgaansbuurt verschillende jongvolwassen vrouwen grote dosissen ketamine toegedient kregen zonder hier weet van te hebben en vervolgens misbruikt zijn door een groepje gasten.

Misselijkmakend
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2024 13:38 

Hardtraxxer

Wel merkwaardig trouwens dat Atmozfears er niet bij was. Met al zijn hits van 2014-2016 hoorde hij eigenlijk wel bij de Qlimax legacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2024 20:06 

Hardtraxx Addict

Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten