Harmony was weer super, een van m'n favoriete festivals. Bij de ingang duurde 't allemaal een beetje lang inderdaad, maar muntjes en kluisjes gingen een stuk sneller gelukkig. Meteen door naar de Footworxx gelopen waar Sei2ure en Tymon bezig waren met hun laatste plaatjes, gelukkig ook nog Informer gehoord.
Toen was het tijd voor Deterrent Man, nog nooit live gehoord, heeft leuke tracks dus was wel benieuwd. Hij opende met zijn 'Daar istie weer' Mashup, tempo zat er dus meteen goed in...vond 't leuke set, met goed mixwerk en goede trackkeuze. Aangezien ik vantevoren van 06:00 - 13:00 had gewerkt, kreeg ik honger dus besloot te gaan eten na de set van Detterrent Man.
Na 't eten even wat vrienden opgezocht die op de Main bij Miss K8 stonden, draaide ze zelf of stond er gewoon een Podcast van Angerfist aan? Om 17:00 uur dus weer snel naar de Footworxx gegaan, waar ik de meeste tijd ben gebleven. Dikke set gehoord van F. Noize, en daarna ook van Section Grabuge vs The Punisher. Daarna kwamen Spitnoise vs System Overload er nog achteraan. Wat een geweld allemaal.
Sandy Warez vs Richie Gee was ook vet, The Sound of the Hardbouncer werd alleen 2x gedraaid. Bartoch en s'Aphira begonnen met Industrial, ben daar na een halfuurtje ongeveer weggegaan want vrienden van me wouden even naar de Oldschool Gangsters. Demon Queen en Krisof waren aan 't draaien, vond er werkelijk waar he-le-maal niks aan en die MC was al helemaal bloed irrittant met ' wie niet danst is een homo' en 5 minuten lang proberen de mensen te laten zitten wat absoluut niet lukte. Dus maar besloten om weer wat vrienden op de main op te zoeken tijdens Destructive Tendencies, was ook weer een dikke set van deze Engelse die in rap tempo omhoog zijn geklommen.
Het was alweer bijna afgelopen, dus het werd tijd voor Partyraiser in de Ravezone, ben maar 20 minuten gebleven want wa echt kapot omdat ik al om half 5 wakker was om naar m'n werk te gaan. De auto wel snel terug kunnen vinden, in tegenstelling tot heel veel andere. Top feest gehad, met veel, heel veel bekende. Tot volgend jaar!