Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Datum: 23-05-2015
Tijd: 14:00 - 00:00
Ticket sale: Early birds: Zaterdag 7 februari, 10:00 (uitverkocht)
Ticket sale: Regular tickets: Zaterdag 14 februari, 10:00
Facebook event: http://www.facebook.com/events/739019636121057/


Line-up:
► Mainstage
Ophidian (Live)
Art Of Fighters (Live)
Neophyte Records Allstars
Partyraiser Official
Destructive Tendencies
Promo Vs Ruffneck
Amnesys
Miss K8
Tommyknocker vs Re-Style
Agressive vs Synthax
Affix vs Teaser
MC Jeff

► Ravezone
Dirty Bastards (Live)
This Is Hardcore (Live)
Partyraiser
Wasted Mind
Tha Playah
Icha
Nosferatu
Dj Mad Dog
Amada
Dj AniMe
Affix
MC Nolz

► Oldschool Gangsters
Neophyte (Live)
Ocd
Stanton
Dj Omira
Paralizer
Buzz Fuzz
DJ Rob
DJ Paul elstak
Panic
Mental Theo
Demon Queen
Kristof
Headbanger
Frantic Freak
Mc Tmc

► Extreme Darkness
Dr. Peacock (2 Hours Set)
The Sickest Squad
The Vizitor
Noisekick
The Destroyer
Akira
Dj Mithridate
Dave Dope
Mc No-iD

► Footworxx
Sandy Warez vs Richie Gee
F. NøIzE
x-mind Live
Detterent Man (Live)
Stolen Cult
Hellter Skellter
Tymon vs Sei2ure
The Punisher vs Section Grabuge
SystemOverload vs Spitnoise
Bartoch vs Saphira
MC Axys

► Freaks
DJ Potato
Nowaxx
Ransom
Francois
Pat B
Vince
Resident Clash
Orphan
Genius

► Next Generation
Freeze
Bazzy
Innovative
Dual Resonators
X-Treme
Mr. Ivex
Sjek
Noisemaking Criminals
Diablo Project
Domestic Violence
Mc Buddha Music

► Dubbs
T.B.A.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik begon toch spontaan te kwijlen toen ik deze line-up zag, zeker aanwezig. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooie line-up. Ben er zeker bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 18:11 
 
Hardtraxxer

Zoo dan, dikke line up!
Sowieso weer heen, vorig jaar echt top feest gehad.
Hopen nu op wel op 10 graadjes minder !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Line-up:
► Mainstage
Destructive Tendencies
Promo Vs Ruffneck

► Ravezone
Partyraiser
Tha Playah

► Oldschool Gangsters
Neophyte (Live)
DJ Paul elstak

► Extreme Darkness
The Vizitor
Dave Dope

► Footworxx
Sandy Warez vs Richie Gee
F. NøIzE
Detterent Man (Live)
Stolen Cult
Hellter Skellter
Tymon vs Sei2ure
The Punisher vs Section Grabuge
SystemOverload vs Spitnoise


► Freaks
Vince

Ik begon toch spontaan te kwijlen toen ik deze line-up zag, zeker aanwezig. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb al kaarten voor Fantasy Island, maar dit brengt me wel erg aan het twijfelen zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Zaterdag dus normale tickets. Was de early bird verkoop helemaal vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weekendje in Boekel geboekt en sowieso aanwezig op 7th Sunday, twijfel nog of ik een combi ticket ga halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze ook aanwezig, ben wel een beetje klaar met al die hardstyle feestjes waarbij de line up telkens weer hetzelfde is en de setjes telkens weer hetzelfde zijn
sfeer op hardcore feestjes vind ik trouwens ook veeel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[soundcloud][/soundcloud]
yowan schreef:
deze ook aanwezig, ben wel een beetje klaar met al die hardstyle feestjes waarbij de line up telkens weer hetzelfde is en de setjes telkens weer hetzelfde zijn
sfeer op hardcore feestjes vind ik trouwens ook veeel beter


Welkom :P

Tickets inmiddels ook in m'n bezit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 23:08 
 
Hardtraxx Newbie

Voor het eerste jaar aanwezig, combiticket met 7TH sunday.
Ontzettend lekkere line up. :love:

Zal wel op en neer lopen worden tussen de mainstage en the ravezone en een set van neophyte live afhangend van de timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:47 
 
Hardtraxxer

Igneon System ipv Wasted Mind in de Ravezone area.
Due to personal reasons, ook al bij Masters vervangen. benieuwd wat er aan de hand is.
Maar wel blij mee ze vervanging :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Igneon System interessanter dan Wasted Mind, dus dat scheelt. Wel rot voor hem dat hij zoveel gigs moet afzeggen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het al bijna zover? Heb hier echt belachelijk veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Is het al bijna zover? Heb hier echt belachelijk veel zin in!

Nou het is nu maandag de 11e en dit feest is op zaterdag de 23e dus het hangt een beetje van je interpretatie van 'bijna' af, of het al bijna zover is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
J oey schreef:
Is het al bijna zover? Heb hier echt belachelijk veel zin in!

Nou het is nu maandag de 11e en dit feest is op zaterdag de 23e dus het hangt een beetje van je interpretatie van 'bijna' af, of het al bijna zover is.

Goh, bedankt Dirk. Zo had ik het nog niet bekeken!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graag gedaan Richard, glad I could help out ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 17:49 
 

Leipe line-up en nog eens dicht bij ook, alleen nog kijken wie er mee gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 18:54 
 
Hardtraxxer

http://harmonyofhardcore.nl/timetable/

Mehh, niet optimaal voor mijn plannen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zal die van mij zijn denk ik...

14:00 - 15:30 - Dave Dope (Extreme Darkness)
15:15 - 16:00 - Detterrent Man (Footworxx)
16:00 - 17:00 - Hellter Skellter (Footworxx)
17:00 - 18:00 - F. Noize (Footworxx)
18:00 - 19:15 - The Punisher vs Section Grabuge (Footworxx)
19:15 - 20:30 - Spitnoise vs System Overload (Footwork)
20:30 - 21:00 - Neophyte (Millennium set?) (Oldschool Gangsters)
21:00 - 21:45 - The Destroyer (Extreme Darkness)
21:45 - 23:00 - Bartoch vs s'Aphira (Footworxx)
23:00 - 23:30 - X-Mind (Footworxx)
23:30 - 00:30 - Partyraiser (Ravezone)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

helaas heel de dag bewolkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 12:45 
 
Hardtraxx Newbie

Wat had ik veel verwacht van dit feest..

En wauw, dat is niet tegengevallen. :thumbsup:
Wat een gruwelijk dik feest Van het eerste moment dat ik binnen kwam tot het moment dat ik van het terrein af ben gestapt top vermaakt! En de set van de dag was toch wel van AoF live. En de muziek was overal zo ontzettend goed, alleen als je in de Ravezone in de straal van die line array stond werd je ram doof.

Pluspunten :
++ Geluid overal.
+ Mainstage
+ AoF live
+ Bij de barren en eten liep het lekker door.

Minpunten :
-- Amnesys, voor zijn slechte anthem en een nog slechtere set.
- Je moest lang wachten voordat je gefouilleerd kon worden.
------ Wildplassers, stelletje droeftoeters.

Harmony of Hardcore is voor mij een van de beste feestjes die ik bezocht heb.

Oh nog een wijziging het grooste minpunt : Die droeftoeters die wild gingen pissen. Als de WC's betaald zijn is het nog niet goed te praten, maar dan is het nog anders. Ze waren gewoon gratis man. En de security deed wel ingrijpen met strobo zaklampen maar van mij mogen ze die mensen meteen het terrein aftrappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De fouillering duurde erg lang, maar eenmaal binnen schoot alles wel goed op, kluisjes, muntjes.
Vooral smiddags was het echt té druk in de meeste tenten, en mede daardoor ook bloedje heet...

Verder heb ik overal en nergens wel gestaan, bijna overal werd er wel lekker gedraaid. Alleen Ophidian (veruit mijn favo dj, zeker als hij live staat) wist me deze keer toch minder te raken met zn live-spel :(

Verder weer veel nieuwe en ouwe bekenden gezien, weer veel lol gehad, kortom een topdag gehad hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harmony was weer super, een van m'n favoriete festivals. Bij de ingang duurde 't allemaal een beetje lang inderdaad, maar muntjes en kluisjes gingen een stuk sneller gelukkig. Meteen door naar de Footworxx gelopen waar Sei2ure en Tymon bezig waren met hun laatste plaatjes, gelukkig ook nog Informer gehoord. :loving:

Toen was het tijd voor Deterrent Man, nog nooit live gehoord, heeft leuke tracks dus was wel benieuwd. Hij opende met zijn 'Daar istie weer' Mashup, tempo zat er dus meteen goed in...vond 't leuke set, met goed mixwerk en goede trackkeuze. Aangezien ik vantevoren van 06:00 - 13:00 had gewerkt, kreeg ik honger dus besloot te gaan eten na de set van Detterrent Man.

Na 't eten even wat vrienden opgezocht die op de Main bij Miss K8 stonden, draaide ze zelf of stond er gewoon een Podcast van Angerfist aan? Om 17:00 uur dus weer snel naar de Footworxx gegaan, waar ik de meeste tijd ben gebleven. Dikke set gehoord van F. Noize, en daarna ook van Section Grabuge vs The Punisher. Daarna kwamen Spitnoise vs System Overload er nog achteraan. Wat een geweld allemaal. (L)

Sandy Warez vs Richie Gee was ook vet, The Sound of the Hardbouncer werd alleen 2x gedraaid. Bartoch en s'Aphira begonnen met Industrial, ben daar na een halfuurtje ongeveer weggegaan want vrienden van me wouden even naar de Oldschool Gangsters. Demon Queen en Krisof waren aan 't draaien, vond er werkelijk waar he-le-maal niks aan en die MC was al helemaal bloed irrittant met ' wie niet danst is een homo' en 5 minuten lang proberen de mensen te laten zitten wat absoluut niet lukte. Dus maar besloten om weer wat vrienden op de main op te zoeken tijdens Destructive Tendencies, was ook weer een dikke set van deze Engelse die in rap tempo omhoog zijn geklommen.

Het was alweer bijna afgelopen, dus het werd tijd voor Partyraiser in de Ravezone, ben maar 20 minuten gebleven want wa echt kapot omdat ik al om half 5 wakker was om naar m'n werk te gaan. De auto wel snel terug kunnen vinden, in tegenstelling tot heel veel andere. Top feest gehad, met veel, heel veel bekende. Tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.vkmag.com/magazine/koppeltje ... hotelkamer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 03:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Dit zal die van mij zijn denk ik...

14:00 - 15:30 - Dave Dope (Extreme Darkness)
15:15 - 16:00 - Detterrent Man (Footworxx)
16:00 - 17:00 - Hellter Skellter (Footworxx)
17:00 - 18:00 - F. Noize (Footworxx)
18:00 - 19:15 - The Punisher vs Section Grabuge (Footworxx)
19:15 - 20:30 - Spitnoise vs System Overload (Footwork)
20:30 - 21:00 - Neophyte (Millennium set?) (Oldschool Gangsters)
21:00 - 21:45 - The Destroyer (Extreme Darkness)
21:45 - 23:00 - Bartoch vs s'Aphira (Footworxx)
23:00 - 23:30 - X-Mind (Footworxx)
23:30 - 00:30 - Partyraiser (Ravezone)


Zo zag mijn feest er ook ongeveer uit!! :thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten