Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:10 
 
Hardtraxxer

Line-up
21:00 - 22:00: ArmenianBoy & Dymonic
22:00 - 23:00: Frontliner
23:00 - 24:00: Deepack
24:00 - 01:00: Zany
01:00 - 02:30: Vecino
MC: Syco

18+
Entreeprijs: €17,50
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met al dat paupervolk uit de gemeente Hardenberg? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:22 
 
Hardtraxxer

Scheelt dat ik er net achter kom dat dan ook Loudness is >.<
Maar toch mooi dichtbij en voor een 1e x geen hele slechte line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optietje dit hoor.

Kan nog wel is lachen worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:26 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Optietje dit hoor.

Kan nog wel is lachen worden :D

Meen je dit of wat? :P
Zal niet heel groot worden, tussen 1500/2000 man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk het niet nee. :P

Wordt toch wel Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oosten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:29 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Denk het niet nee. :P

Wordt toch wel Loudness

Dat dacht ik al.
Maar toch mooi dat ze het hierheen halen.
Heeft zeker potentie dacht ik, zeker als je ziet hoe groot Pump up the 90's is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ vind ik leuk ^^

Edit, @jurre dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Henk-Jan schreef:
Denk het niet nee. :P

Wordt toch wel Loudness

Dat dacht ik al.
Maar toch mooi dat ze het hierheen halen.
Heeft zeker potentie dacht ik, zeker als je ziet hoe groot Pump up the 90's is...

Denk dat je je vergist. Als ze t 16+ maken heeft het een kansje, maar bv dat dance zone in ommen waar ook nog house enzo bij was kwam er ook niet door.

En dit ligt ook nog eens dicht bij FOD in zwolle, rond de zelfde tijd...

Pump up kun je niet vergelijken denk ik, gros wat daar komt is 25+ en gaan nog maar 1x per jaar naar zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:41 
 
Hardtraxxer

Rik schreef:
Mocambo schreef:
Henk-Jan schreef:
Denk het niet nee. :P

Wordt toch wel Loudness

Dat dacht ik al.
Maar toch mooi dat ze het hierheen halen.
Heeft zeker potentie dacht ik, zeker als je ziet hoe groot Pump up the 90's is...

Denk dat je je vergist. Als ze t 16+ maken heeft het een kansje, maar bv dat dance zone in ommen waar ook nog house enzo bij was kwam er ook niet door.

En dit ligt ook nog eens dicht bij FOD in zwolle, rond de zelfde tijd...

Pump up kun je niet vergelijken denk ik, gros wat daar komt is 25+ en gaan nog maar 1x per jaar naar zoiets.

Tja en toch hoorde ik dat ook de 25+ lui hier wel oren naar hadden, 16+ valt niet echt te hopen.
Ik ben in ieder geval heel benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
Ik hoop dat het wel gaat slagen, dan hebben we er misschien in de toekomst een mooi feestje in de buurt bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ook wel, absoluut. Geloof gewoon dat t alleen door t publiek voor mij waarschijnlijk niet gauw zal slagen :p.

Denk ook dat t financieel heel moeilijk word. Met die namen (en evt meer) en het huren van zo'n locatie mikken ze wel op wat meer man dan 1500, en denk niet dat die er gaan komen. Zeker niet als ze door die kosten hoge ticketprijzen moeten hanteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

18 + en €17,50, valt mee dit. Wel natuurlijk tot 2.30 in het christelijke Hardenberg :p

Wie organiseerd dit eigenlijk?

http://partyflock.nl/party/229996:Hardbeat.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 17:04 
 
Hardtraxxer

Het wordt door de Evenementenhal zelf georganiseerd hè, dus ze hebben geen kosten om het te huren oid, scheelt toch weer.
En er is, als dat in de toekomst nodig blijkt te zijn, plek genoeg om uit te breiden.
Maar dat het door het publiek niet gaat slagen ben ik wel met je eens, ik heb het er ook niet zo op dat ik steeds meer bekenden op feestjes tegen kom >.<
Edit: 18+ en 17,50 vind ik zeker niet verkeerd :)
Half 3 is wel weer jammer....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als er niks anders was, zou ik hier misschien wel heen gaan. Gratis pils is ook nog wel af te halen daar :D En fietsend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 17:06 
 
Hardtraxxer

Klos schreef:
Gratis pils is ook nog wel af te halen daar :D En fietsend.

Dat + ik heb nog wel muntjes thuis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was op zich wel een leuk feestje.
Tijdens de set van frontliner een keer binnen gekomen.
Niet echt veel van meegekregen. Munten halen roken en eenbbeetje toekijken. Wee


Daarna kwam deepack begon met een dikke Kut plaat weet niet eens meer welke het was
Maar hoe langer ze draaiden hoe beter de platen werden.
Oa shit kickers gehoors, everyday, get hit en nog wel meer maar die kan ik.nu.ff niet meer herinneren

Toen was het de beurt aan zany. Was wel een leuk setje. Paar leuke plaatjes gehoord.

Daarna stond vecino achter de knoppen. Eigenlijk die man nog nooit zien odraaien of wat.
Maar die zette er nog ff flink gas achter. Wat een heerlijke set!
Was ff 1,5 uur vol gas doorhalen.

Na vecino kwam diomanic ofzo xd maar die haalde het tempo er best uit.
Ik verwachtte dat hij ff half uurtje hardcore zou draaien, maar dat waren alleen de laatste 2 nummers

Al met al voor een eerste keer was het een goed feestje

++Vecino
++ geluid vooraan
+ bar bediening
+ rookruimte
- rookmachine recht op je gericht hebben
- uur wachten op taxi in sneeuw en regen
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten