Was op zich wel een leuk feestje.
Tijdens de set van frontliner een keer binnen gekomen.
Niet echt veel van meegekregen. Munten halen roken en eenbbeetje toekijken. Wee
Daarna kwam deepack begon met een dikke Kut plaat weet niet eens meer welke het was
Maar hoe langer ze draaiden hoe beter de platen werden.
Oa shit kickers gehoors, everyday, get hit en nog wel meer maar die kan ik.nu.ff niet meer herinneren
Toen was het de beurt aan zany. Was wel een leuk setje. Paar leuke plaatjes gehoord.
Daarna stond vecino achter de knoppen. Eigenlijk die man nog nooit zien odraaien of wat.
Maar die zette er nog ff flink gas achter. Wat een heerlijke set!
Was ff 1,5 uur vol gas doorhalen.
Na vecino kwam diomanic ofzo

maar die haalde het tempo er best uit.
Ik verwachtte dat hij ff half uurtje hardcore zou draaien, maar dat waren alleen de laatste 2 nummers
Al met al voor een eerste keer was het een goed feestje
++Vecino
++ geluid vooraan
+ bar bediening
+ rookruimte
- rookmachine recht op je gericht hebben
- uur wachten op taxi in sneeuw en regen