Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
NHardtraxxer
- 238 posts member since 2009
- last seen Dec 2018
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
als hier een koptelefoon in kan wel, 
Dus als je zelf nog een geluidskaart hebt.. 2 dus
Als je dat niet hebt ga dan voor de MK2
-
NHardtraxxer
- last seen Dec 2018
2 wat?Atraxisz wrote:Dus als je zelf nog een geluidskaart hebt.. 2 dus
En ja , heb hier 5.1 staan
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Amai prijs van dat ding is ook serieus gezakt, toen ik mijn Hercules DJ Control MP3 kocht stond deze nog 150
Als je geld hebt voor echt degelijk materiaal zou ik dat ook kopen, maar als je een beperkt budget hebt zou ik even sparen en een Reloop Digital Jockey of zoiets kopen.
Als je geld hebt voor echt degelijk materiaal zou ik dat ook kopen, maar als je een beperkt budget hebt zou ik even sparen en een Reloop Digital Jockey of zoiets kopen.
-
NHardtraxxer
- last seen Dec 2018
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=26436Kryptica wrote:Amai prijs van dat ding is ook serieus gezakt, toen ik mijn Hercules DJ Control MP3 kocht stond deze nog 150![]()
Ziet er leuk uit inderdaad, maar ik moet eerst kijken of ik het wel echt leuk vind, voor ik er zulke bedragen in ga stoppen.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja je hebt gelijk, ik had ook eerst de Hercules DJ Control MP3 maar die heb ik dan verkocht omdat het mixen wel plezant was en nu heb ik ook echt dj gear besteld. Het is dus wel goed om mee te starten en aanvoelen of mixen echt iets voor jou is 
Ik zou hier niet voor kiezen, wellicht leuk om een 1e indruk te krijgen van het mixen, maar het is vrij plastic-achtig spul...
Overigens ben ik zelf helemaal niet van het digitale gebeuren, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Je komt kwa kosten een stukje duurder uit wanneer je met vinyl of cd's gaat draaien...
Ik zou eens kijken of er niemand in je omgeving is waar je je 1e indruk kan opdoen...
Dan kun je nog even je geld in je zak houden en sparen voor iets degelijkers.
Overigens ben ik zelf helemaal niet van het digitale gebeuren, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Je komt kwa kosten een stukje duurder uit wanneer je met vinyl of cd's gaat draaien...
Ik zou eens kijken of er niemand in je omgeving is waar je je 1e indruk kan opdoen...
Dan kun je nog even je geld in je zak houden en sparen voor iets degelijkers.
-
NHardtraxxer
- last seen Dec 2018
Ken geen dj's dus ik denk dat ik het toch maar ga doen.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
En ben je er al uit??noise wrote:Ken geen dj's dus ik denk dat ik het toch maar ga doen.
-
NHardtraxxer
- last seen Dec 2018
Ja ik ga het toch doen als mijn salaris binnen is. Eigenlijk t meest omdat ik geen alternatief heb en ik VirtualDJ zonder controller gwn kut vind.
Volgende stap webreleases zoeken
Ik heb er ook totaal geen ervaring mee. Niemand die ik echt ken die mixt, Ben toch voor de reloop digital jockey 2 gegaan ( Interface Edition ). Waarom, ik houd niet van troep. En als ik het leuk vind is het ding (mp3 control hercules) nogal beperkt. Ik weet niet hoelang je er al zit te denken om het te kopen. Maar mischien wat meer dingen bekijken review's lezen.noise wrote:Ja ik ga het toch doen als mijn salaris binnen is. Eigenlijk t meest omdat ik geen alternatief heb en ik VirtualDJ zonder controller gwn kut vind.
latur
check anders ook nog ff midi controllers topic.
Ik had hem helemaal in het begin ook. Ik moet zeggen dat het een prettig apperaat is voor beginners!
Ik zeg doen!
Ik zeg doen!
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=26435
Vind dit er nog wel redelijk nice uit zien! Dit zou ik zelf misschien nog wel doen.. Vind het ook nice dat ie gewoon een USB aansluiting heeft, ook al heb ik een 5.1 Soundblaster X-Fi Xtrememusic in m'n kast zitten.. (heb geen zin in nog een geluidskaart)
Vind dit er nog wel redelijk nice uit zien! Dit zou ik zelf misschien nog wel doen.. Vind het ook nice dat ie gewoon een USB aansluiting heeft, ook al heb ik een 5.1 Soundblaster X-Fi Xtrememusic in m'n kast zitten.. (heb geen zin in nog een geluidskaart)
heb hem zelf gehad. Best leuk apparaatje, zeker voor beginnersMol wrote:http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=26435