Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
In hengevelde rijden ze alleen maar tanks toch?

Oh ik dacht alleen paard en wagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Machtig mooi. Ik vind dat ze alle feesten van Brabant naar Overijssel moeten verplaatsen. Zit veel meer volk hier. :corn:

Alsjeblieft niet zeg. Hardfest is al cringy genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

kingxxl schreef:
RTM93 schreef:
Machtig mooi. Ik vind dat ze alle feesten van Brabant naar Overijssel moeten verplaatsen. Zit veel meer volk hier. :corn:

Alsjeblieft niet zeg. Hardfest is al cringy genoeg.

Wat is er Cringy aan hardfest :/

Echt mijn favoriete thuisfeest van het jaar. Alleen maar bekenden. Overal waar je loopt.
Lijk soms echt koning Willy die naar zijn onderdanen zwaait.
Verder is het ook mooi gegroeid de laatste jaren. Vind het jammer dat alle vette hardstyle feesten in Brabant zijn. Denk namelijk dat de meesten hier ook wel zouden overleven. Fantasy Island was tot aan 2014 ook gewoon een mooie concurrent van Intents.
/offtopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:


Echt mijn favoriete thuisfeest van het jaar. Alleen maar bekenden. Overal waar je loopt.


Was mijn eerste feestje in 2012. Elk jaar een zekerheidje idd. Ontzettend veel bekenden en daardoor altijd erg gezellig :worship:


Eens. Niet ellendig duur en altijd fijne line upjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woon er vlak bij maar ga echt amper naar feesten in Twente (hardfest/fantasy/airforce) nog nooit geweest... :x ga sowieso niet meer zo super vaak naar feesten en voelt toch altijd beetje als de "extra" feesten naast de Intents/Defqons e.d :P

Aankomende zomer maar eens verandering in brengen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Airforce is echt de grootste aanrader. Puur om te zien hoe die locatie echt super geschikt is voor dit feest en hoe AF op organisatorisch gebied grote stappen hebben gemaakt in de laatste jaren.

Als je er 1 moest kiezen dan.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic