Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?v=668445956568438

Hele vette WK compilatie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Broken Balance schreef:
Citaat:
harryv: de gouden bal is toch voor beste speler van het toernooi dat is natuurlijk messi (als ik italiaanse spelers niet meetel) want ik vond verratti persoonlijk speler van het toernooi


Een statement of, volgens hem, feit uit de shout. Onze grote voetbalkenner Nerrazuro. :lol:

Ik vond die harry al verdacht veel lullen, maarja als het nera is verklaart het al een hoop >.<


Ik had al zo'n voorgevoel nadat hij van die ongelofelijke hardcore janktroep postte, maar dit maakt het nog wel extra duidelijk xd Overigens ook niet helemaal mee gekregen dat hij is gebanned en waarom. :P

Maar Hardtraxx mag wel wat aan z'n beleid gaan doen. Ik citeer:

Citaat:
In het verleden hebben we vaker te maken gehad met mensen die het niet eens waren met hun ban en vrolijk terug kwamen onder andere account namen. Hier letten wij op en mochten wij een gebande gebruiker hier op betrappen wordt zijn ban iedere keer met 1 maand verlengt. Blijft dit lang doorgaan, of blijft deze gebruiker ons irriteren, dan zal zijn account permanent verwijdert worden en zal de gebruiker permanent van Hardtraxx worden geweerd. Dit soort mensen hoeven wij hier niet te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij was niet gebanned, hij vroeg of zijn account verwijdert mocht worden omdat ik citeer "hij geen vrienden had op dit forum en hij zich hier niet thuis voelde, en nooit meer zou terugkomen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:15 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hij was niet gebanned, hij vroeg of zijn account verwijdert mocht worden omdat ik citeer "hij geen vrienden had op dit forum en hij zich hier niet thuis voelde, en nooit meer zou terugkomen".

Wispelturig dus,
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ze mogen voor die ene keer graag een uitzondering maken en hem toch laten vertrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hij was niet gebanned, hij vroeg of zijn account verwijdert mocht worden omdat ik citeer "hij geen vrienden had op dit forum en hij zich hier niet thuis voelde, en nooit meer zou terugkomen".


Ah zo, nog meer awkwardness dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 19:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Broken Balance schreef:
Hij was niet gebanned, hij vroeg of zijn account verwijdert mocht worden omdat ik citeer "hij geen vrienden had op dit forum en hij zich hier niet thuis voelde, en nooit meer zou terugkomen".


Ah zo, nog meer awkwardness dus :P

Waarschijnlijk heeft ie ook geen vrienden buiten dit forum, maar hier reageren mensen in ieder geval nog op hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we daar anders ook gewoon mee stoppen, op deze manier komen we in ieder geval niet van hem af
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Zullen we daar anders ook gewoon mee stoppen, op deze manier komen we in ieder geval niet van hem af

Moet dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks moet, alles mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De FIFA komt verklaring omtrent Messi en de gouden bal.
http://www.vi.nl/nieuws/houllier-legt-u ... ign=nieuws

Lachwekkend is wel;
Ze stellen dat deze winnaar in de finale moet staan, maar dat was 4 jaar geleden helemaal niet geval :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 22:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=668445956568438

Hele vette WK compilatie ^^

Wat een schitterende compilatie inderdaad, geweldig commentaar ook (zo kan het dus ook NOS :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 14:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
De FIFA komt verklaring omtrent Messi en de gouden bal.
http://www.vi.nl/nieuws/houllier-legt-u ... ign=nieuws

Lachwekkend is wel;
Ze stellen dat deze winnaar in de finale moet staan, maar dat was 4 jaar geleden helemaal niet geval :lol:

James Rodriguez speelde beter dan alle Argentijnen bij elkaar het hele toernooi en die kwamen maar tot de kwartfinale.
De enige Argentijnen die ik goed heb zien spelen zijn Mascherano en Di Maria
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan nog... als hij in de finale had moeten staan waren spelers zoals Kroos en Müller toch wel betere spelers op dit WK dan Messi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
De FIFA komt verklaring omtrent Messi en de gouden bal.
http://www.vi.nl/nieuws/houllier-legt-u ... ign=nieuws

Lachwekkend is wel;
Ze stellen dat deze winnaar in de finale moet staan, maar dat was 4 jaar geleden helemaal niet geval :lol:

Hahaha zeg dan gewoon niets. :lol:
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic