Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 11:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Dit is een goede aflevering van Ghost Adventures, en zeker niet faked: voor part 2 en 3 moet je ff op het filmpie klikken maar belangrijk is om de geschiedenis te weten voordat je de rest kijkt deze kerel http://www.youtube.com/user/JerryTheMessiah heeft alle seizoenen van Ghost Adventures dus voor de geïnteresseerden is het de moeite waard om het te kijken, eerst geloofde ik ook niet in al die ghost progammas maar dit is wel de real deal, en je ziet ook dat ze van die tempratuur meters gebruiken in hun afleveringen en vaak voelen ze wanneer het ijskoud is dat er toch wel een aanwezigheid is en zelfs hebben ze wel is tempraturen naar 66.6F gedaald. Call me crazy maar ik vind het toch rete intressant dit :P


Ik heb dus ook gelijk even alle seizoenen verzameld.
Vind het wel een vet programma hoewel het wel een beetje een patsertje is en sommige dingen wel heel toevallig zijn. Hoewel er ook veel onverklaarbare dingen tussen zitten die wel heel creepy zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik maakte dus afgelopen nacht echt iets heel raars mee.
Ik probeerde in slaap te komen, maar dat ging niet echt goed. Vooral niet meer toen ik iets heel duidelijk tegen mijn voorhoofd voelde drukken. Voelde aan als een vinger, was heel raar!

Schrok me ook kapot, en keek gelijk om me heen of er toevallig iemand naast me stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 01:12 
 
Hardtraxx Veteran

Wow bizar :oh: ik had laatst dat ik keihard m'n naam hoorde vlak voor me In bed, schrok toen ook wel ff!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel heel creepy inderdaad :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 10:30 
 
Hardtraxx Veteran

Randleman schreef:
Dakpan schreef:
Geloof er helemaal niks van. Kan ook altijd alleen maar lachen om die filmpjes die zogenaamde geestwaarnemingen hebben vastgelegd.


+1
om Paranormal Activities 1 heb ik alleen maar kunnen laggen, haha :evil:


Laggen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:57 
 
Hardtraxx Newbie

wel hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IAMJORDYY schreef:
wel hard.


keihard
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 19:40 
 

ban request
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
ban request

i agree
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
iik gelooof in biergeestern

:lol: :lol: :lol:

bump
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof er in, die Paranormal Activity films zijn bewijs genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Pommer schreef:
iik gelooof in biergeestern

:lol: :lol: :lol:

bump

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Verdomme hey wat een pareltje van een topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 00:23 
 

Meer van dit pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaat nooit meer gebeuren rip hardtraxx never forget
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 12:09 
 
Hardtraxx Elite

Jordi schreef:
gaat nooit meer gebeuren rip hardtraxx never forget

Je bent pas van 2012 :list::
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

las al veel langer mee maar geen zin om account aan te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
ban request

Kroijg de shcijt klotozak
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Pommer schreef:
iik gelooof in biergeestern

:lol: :lol: :lol:

bump

:$

Paar maanden trouwens wel iets freaky meegemaakt. De deur van m'n slaapkamer ging opeens open (hoorde de klink ook gewoon), maar er was verder niemand. Toen ff geroepen 'wie is daar' maar natuurlijk geen gehoor. Daarna maar weer een in bed gaan liggen maar echt chill voelde ik me niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was de biergeest die vond dat je al te lang niet meer bier gedronken had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 00:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Almighty schreef:
ban request

Kroijg de shcijt klotozak


Die Almighty jonge, kan toch nie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 18:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Het was de biergeest die vond dat je al te lang niet meer bier gedronken had.

Was idd al wel 2 uur terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bever schreef:
Pommer schreef:
iik gelooof in biergeestern

:lol: :lol: :lol:

bump

:$

Paar maanden trouwens wel iets freaky meegemaakt. De deur van m'n slaapkamer ging opeens open (hoorde de klink ook gewoon), maar er was verder niemand. Toen ff geroepen 'wie is daar' maar natuurlijk geen gehoor. Daarna maar weer een in bed gaan liggen maar echt chill voelde ik me niet :P

Ik had na de Tijdmachine iets soortgelijks. Lag in bed en hoorde toen dat iemand de sleutel in de voordeur stak en hem open maakte. Naar beneden gegaan om te kijken, helemaal niks. Ga weer terug in bed, hoor ik het verdomme weer. Nog een keer gekeken, alles drie dubbel gecontroleerd en toen maar weer naar bed gegaan en gelukkig niet meer gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw heb zojuist ff alle 11 de pagina's gelezen en staan best interessante verhalen tussen.
Ik geloof dat er iets is, maar wat dat is weet ik niet. Voel me ook niet geroepen om dat uit te zoeken ofzo.

Daarnaast geloof ik niet echt dat objecten kunnen bewegen of geluiden worden gemaakt door paranormale activiteiten.
Meestal is hier wel een logische wetenschappelijke verklaring voor.

Maar heb wel een apart verhaal toen ik zelf nog een baby was.
Toen ik een half jaar oud was kreeg mijn oma ineens een hersenbloeding, waarna ze binnen een dag (volgens mij) overleed. Het rare was dat ik ongeveer een week van tevoren super druk was in mijn slaap, terwijl ik normaal altijd compleet rustig was in mij slaap (kan dit natuurlijk niet herinneren, maar van mn ouders gehoord). Hierdoor werd ik 's nachts vaak wakker en begon te huilen etc. Echter nadat mijn oma was overleden gebeurde het niet meer. Toen ze dus uit haar lossen werd verlost sliep ik weer perfect rustig en stil.

En

Het is nu inmiddels 2 jaar geleden dat mijn opa is overleden, hij had longkanker in een gevorderd stadium waardoor hij enorm snel zieker en zieker werd. Dit gebeurde allemaal net voordat ik mijn examenperiode inging. Ik denk dat hij een week voordat ze begonnen terug naar huis werd gestuurd omdat hij vrij snel zou komen te overlijden. We hadden dus een bed in zijn woonkamer neergezet waardoor hij zijn laatste tijd toch door kon brengen in zijn eigen huis. Vanwege de ernstige pijn kreeg hij morfine toegediend, het bijeffect hiervan was dus dat hij ging hallucineren, niet meekreeg wat er echt gebeurde en heel erg slecht ging praten. Door dit alles nog ik me echt niet goed concentreren op het leren of kon mezelf er niet eens toe zetten. Ik wou de examens dus absoluut niet maken omdat ik bang was dat ik zou zakken. De zondag (de dag voor mijn eerste examen) ben ik samen met mijn moeder nog langs hem gegaan omdat ik hem toch nog even hallo wou zeggen. De laatste paar dagen sliep hij steeds half en kon mensen niet goed meer herkennen helaas. Maar op het moment dat ik de kamer binnenliep werd bij wakker en kon ik aan hem zien dat hij erg blij was op mij te zien, een paar seconden had dit een enorme positieve invloed op hem. Echter ging het snel daarna weer slechter en kon hij niet meer veel uitbrengen en zag de werkelijkheid niet zoals hij was, door de hoge dosis morfine. Op het moment dat wij besloten weg te gaan kijk hij ineens weer op en zei mij super duidelijk: 'Veel succes!'. De volgende ochtend kwam mijn moeder om 9 uur thuis (ze was de hele nacht bij hem thuis gebleven) om te kijken of ik al wakker was, ff samen te ontbijten en me heel veel succes wensen met de examen. Helaas belde tijdens het ontbijt mijn tante op dat opa zojuist zijn laatste adem had uitgeblazen, 2 uurtjes voordat mijn examen begon. Dit was natuurlijk een enorme klap en ik wist echt niet meer hoe ik nu nog de examens nog kon maken. Toch heb ik besloten naar school te gaan en het examen te maken (was natuurlijk erg emotioneel en alles ging langs me heen). De gehele week kon ik me niet op de examens concentreren en dacht echt dat ik enorm dik gezakt was. Toen uiteindelijk de cijfers bekend werden gemaakt was ik keihard geslaagd. Ik had de afgelopen 2 jaar niet zulke hoge cijfers gehaald als dat ik voor de examen had! Het leek dus wel alsof opa over mijn schouder heeft meegekeken en er zo voor gezorgd heeft dat ik alles zo goed heb gemaakt.

Ik geloof dus wel dat er iets is, maar wat en op welke manier weet ik dus niet.

Sorry voor deze lange post :$
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic