Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2636, 2637, 2638, 2639, 2640, 2641, 2642 ... 2668  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2017, 16:06 

Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Grim schreef:
RTM93 schreef:
Leuke fotosoep! :lol:

Veel simpeler. Rechtermuisknop -> inspecteren -> aanpassen -> screenshot nemen
Dank u :) Nee allemaal MS Paint xd

Jammer dat je de datum "Maandag 30 oktober" hebt laten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2017, 16:06 

Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Grim schreef:
RTM93 schreef:
Leuke fotosoep! :lol:

Veel simpeler. Rechtermuisknop -> inspecteren -> aanpassen -> screenshot nemen
Dank u :) Nee allemaal MS Paint xd

Nog veel moeite in gestoken dan :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2017, 16:19 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Nog veel moeite in gestoken dan :lol: :lol: :lol:

Nee 10 minuutjes priegelwerk, tekst was ook zo geschreven. Inspiratie zat gezien op qlimax:

Fransman die rond 11 uur langs onze groep liep en toen in elkaar zakte, werd vrijwel meteen door de groep naar de EHBO gebracht.
Aan het begin van N-Vitral iets gezien dat ik nooit meer vergeet: Buitenlander die op de grond lag te spartelen in zijn eigen kots. Sloeg zichzelf en om zich heen, gast zat te schreeuwen en te spugen. Werd vastgehouden door zijn vrienden, dat moet je dus nooit doen. Beveiliger kwam er bij en zag de beste man liggen en dacht letterlijk "fuck that shit" en liep weer weg. Wonder boven wonder kwam ie uiteindelijk in de benen, helemaal goor van de vloer en zijn eigen kots. Werd uiteindelijk naar de EHBO gebracht, geen idee hoe dat is afgelopen.
Toen we weer terugkwamen bij de "kluisjestent" lag er ook nog eentje op een brancard helemaal ingewikkeld met aluminium-folie. Hoe krijg je het voor elkaar??

@Joey: Och kats inderdaad 30 oktober XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2017, 16:23 

Hardtraxx Veteran

Haha wtf man
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2017, 16:29 

Hardtraxx Elite

Ik snap dat ook echt nooit. Hoe kun je het zo erg voor jezelf maken? Dan kom je volgensmij ook echt niet meer voor de muziek. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2017, 17:22 

Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Ik snap dat ook echt nooit. Hoe kun je het zo erg voor jezelf maken? Dan kom je volgensmij ook echt niet meer voor de muziek. :whistle:

Het allerergste wat ik heb meegemaakt was op Q-Base 2016 toen er rond de tijdmachine stage gewoon 4 mensen helemaal KO lagen met EHBO'ers erbij. Echt wtf. Sowieso altijd een paar honderd mensen die liggen te slapen tegen de bomen volgens mij.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2017, 17:28 

Hardtraxx Elite

Onthafloorx schreef:
Rowanyt1309 schreef:

Het allerergste wat ik heb meegemaakt was op Q-Base 2016 toen er rond de tijdmachine stage gewoon 4 mensen helemaal KO lagen met EHBO'ers erbij. Echt wtf. Sowieso altijd een paar honderd mensen die liggen te slapen tegen de bomen volgens mij.. :/

Ja, echt super vaag.. Hoe kun je nou zo zijn? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2017, 17:28 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Onthafloorx schreef:
Rowanyt1309 schreef:

Ja, echt super vaag.. Hoe kun je nou zo zijn? :innocent:

HIHI!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2017, 18:14 

Hardtraxxer

Om heel eerlijk te zijn vind ik het erg jammer dat dit gebeurt, voel me daar erg slecht bij... Jammer want tegen wat gebruik heb ik niks tegen - maar eerlijk is eerlijk het is soms wel echt bizar/extreem. Waar zijn we dan mee bezig denk ik en wat de fuck doe ik hier?

Sommige vinden dit ook nog gewoon cool 'ja ik heb al x dooie gezien op feesten daar lig ik niet wakker van...'

Zelfde met defqon afgelopen zomer, eerste avond gehoord wat er net op onze camping gebeurd was en dacht t zal wel gelul zijn.. Dr was dus echt iemand overleden. Hele weekend heeft dat door mn hoofd gespookt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2017, 20:00 

Hardtraxx Veteran

je moet ook niet zo dom doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-11-2017, 21:42 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:

als iedereen nou zo denkt!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2017, 09:31 

Hardtraxx Veteran

gwoon hakke en nakke jatoch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-11-2017, 11:30 

Hardtraxx Elite

klapstoel schreef:
Cruelty schreef:

Maar ja wanneer ben je nou precies dom he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-11-2017, 14:10 

Hardtraxxer

http://www.dumpert.nl/mediabase/7293871/5f515871/re_hardstylefeestjes_hebben_geen_sfeer_.html

vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-11-2017, 16:17 

Hardtraxx Elite

Bij Matrixx at the Park op de zondag een aantal jaar terug was het ook vreselijk hoeveel man er werden afgevoerd. Leek wel een complete veldslag uit de 2e wereldoorlog, ze hadden ook van zo'n stokken met een zak, waar ze de mensen op konden leggen ipv een brancard. Echt om de 5 minuten kwamen de medics de mensen weer oplaaien. Leuk gezicht, maar goed is 't niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-11-2017, 18:22 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
klapstoel schreef:
Cruelty schreef:

Maar ja wanneer ben je nou precies dom he..

als je hardstyle luistert, duh! slimme mensen luisteren techno
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-11-2017, 18:39 

Hardtraxx Addict

R_vd schreef:

En dan mensen hier afvragen waarom ze altijd hun hitjes blijven draaien :whistle:\

Edit: dacht even dat het het filmpje was van Frequenzers en niet Zombie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-11-2017, 18:41 

Hardtraxxer

R_vd schreef:

Jezus sommige van die reacties :lol:
Citaat:
Nee ze hebben inderdaad geen sfeer. Tyfusherrie, iedereen staat zo strak als een aap. Nou sfeertje mensen.

Citaat:
Hardstyle is voor dikke uitkeringstrekkers , tokkies , kampvolk en junkies
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-11-2017, 18:43 

Hardtraxx Addict

Het is dumpert, daar reageren de meest zure mensen die niet uit hun zolderkamer komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-11-2017, 18:47 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Het is dumpert, daar reageren de meest zure mensen die niet uit hun zolderkamer komen.

Zegt hij op hardtraxx :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-11-2017, 18:48 

Hardtraxx Veteran

Mooi die comments xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-11-2017, 18:58 

Hardtraxx Addict

paperclip schreef:
makrooy schreef:

Ja dumpert is 1000x erger
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-11-2017, 20:23 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
paperclip schreef:
makrooy schreef:

hahah idd, veel erger dan op dumpert ga je het niet krijgen. Hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-11-2017, 21:27 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
paperclip schreef:
makrooy schreef:

Nou ja, we komen iig voor feestjes van onze zolderkamers, om er dan over te klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-11-2017, 13:06 

Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:

Ik heb tegenwoordig het gevoel dat meer dan de helft niet eens voor de muziek komt... :/
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2636, 2637, 2638, 2639, 2640, 2641, 2642 ... 2668  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic