Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee man shit fixen voor een krat bier :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit seizoen er nog 10 gewonnen :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Nee man shit fixen voor een krat bier :beer:

Oh toch wel :lol: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ja, we speelden wel thuis. (en met 9 man de laatste minuten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Lenny schreef:
Ik heb de match niet gezien, maar het lijkt mij gewoon realistisch. Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.

Oja dat dit bij FC Bal op het dak 7 gebeurd maakt het op Europees niveau ook wel realistisch idd. Trouwens, alsof het bij FC Bal op het dak 7 al normaal is :lol:

Lenny schreef:
Als speler van Minsk weetje dat het na die 6-1 helemaal klaar is en dan laat je het lopen. Psychologisch heb je ook wel een tik gehad dan. Kijk Barca - PSG.

Barca - PSG werd pas letterlijk in de laatste minuut 6-1, daarvoor was PSG gewoon nog door.

Nogmaals, ik zie ook niet bijzonder gekke dingen en wil best geloven dat deze pot eerlijk is gegaan, maar jouw argumenten zjin niet bijster sterk.

Des te gekker is die eerste wedstrijd dan eigenlijk ook, als je ZO veel slechter bent kun je toch nooit met 4-0 winnen. Je kan toch niet ontkennen dat er klein luchtje zit aan deze hele confrontatie.


Voor de 6-1 wist je al dat Barca nog ging scoren, dat voel je als speler. Ze hadden letterlijk alles mee. Die flow is als tegenstander niet te doorbreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Voor de 6-1 wist je al dat Barca nog ging scoren, dat voel je als speler. Ze hadden letterlijk alle de scheids mee. Die flow is als tegenstander niet te doorbreken.


Kleine fix
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic