Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De fuck moet jij ineens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Make RAW not WAR :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom moet ik een ban krijgen en ben ik een zielig ventje dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, helemaal niet. Is gewoon niet zo net om dit topic weg te zetten als zielig. :D Ik zie dit topic ook als een soort van satire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Zielig topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel gewoon met Rik eens hier. Dit hele topic is één grote circlejerk waar dezelfde mensen op een extreem geforceerde satirische manier iemand de hemel inprijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 23:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Hey Kees, waarom heb je me nou verwijderd als vriend?! Nu kan ik je niet meer exposen..

Wij zijn nooit vrienden geweest, maar sorry denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 23:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Is dit zielige topic nog steeds niet gesloten?

We zitten het al een tijdje aan te kijken, gaat wel steeds meer op het oude 'lekkere wijven topic' lijken. Die is verder ook niet zonder reden verwijderd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ventilator schreef:
THArdstyler schreef:
Hey Kees, waarom heb je me nou verwijderd als vriend?! Nu kan ik je niet meer exposen..

Wij zijn nooit vrienden geweest, maar sorry denk ik.

Kees Gubbels a.k.a. DonnyD was dat aan gericht. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wel gewoon met Rik eens hier. Dit hele topic is één grote circlejerk waar dezelfde mensen op een extreem geforceerde satirische manier iemand de hemel inprijzen.


Fucking love it. Wie het laatst komt, eet het koekje op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ventilator schreef:
Alm1ghty schreef:
Is dit zielige topic nog steeds niet gesloten?

We zitten het al een tijdje aan te kijken, gaat wel steeds meer op het oude 'lekkere wijven topic' lijken. Die is verder ook niet zonder reden verwijderd...

We willen steeds dat er meer artiesten meeposten en discussiëren. Hoe denk je dat zo'n topic overkomt? Zelfs bij Google hits staat het bijna bovenaan. Nogmaals, in het begin was het iets nieuws en nog op een manier "grappig" en onwennig maar het is nu een bonk sarcasme, afzeiken en beledigend. Elke foto of elk filmpje analyseren en uitvergroten.

Nu moet ik zeggen dat die filmpjes van die overgangen van d'r set op Reverze echt te belachelijk voor woorden waren en het ronduit beschamend is dat zo'n "diskjockey" primetime op zo'n groot podium staat. En terecht dat daar iets van gevonden wordt, maar zo'n topic als dit gaat gewoon nog een stapje verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 09:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ja eens en zeker waar. De voornaamste reden dat we dit in de gaten houden is inderdaad de Google hits. Hardtraxx staat nou eenmaal goed op de kaart, maar dat kan ook z'n nadelen hebben in dit geval.

We hebben vandaag overleg, dus komen er later op terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 10:04 
 
Hardtraxx Veteran

Alles censureren!!!!!1!! #jusuisjohan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Posting in a locked topic :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#teamkees
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle foto's uit dit topic reeds opgeslagen voor als het topic gesloten wordt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ventilator schreef:
Alm1ghty schreef:
Is dit zielige topic nog steeds niet gesloten?

We zitten het al een tijdje aan te kijken, gaat wel steeds meer op het oude 'lekkere wijven topic' lijken. Die is verder ook niet zonder reden verwijderd...

Zegt wat mij betref eigenlijk ook wel weer genoeg over de artiest Mandy. Vrijwel alle foto's komen van haar artiesten socials af. Maar dan wel af vragen waarom sommige vrouwen het moeilijker zouden hebben in de scene en minder snel serieus worden genomen. no pun intended
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Zegt wat mij betref eigenlijk ook wel weer genoeg over de artiest Mandy. Vrijwel alle foto's komen van haar artiesten socials af.
Dit idd, lijkt me niet dat deze dame is gekozen voor de exposure omdat ze goed koffie kan zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 11:47 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Hier had ze het iig nog niet gedaan..

Afbeelding

Dit vond ik haar mooiste foto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 12:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
The Ventilator schreef:
Alm1ghty schreef:
Is dit zielige topic nog steeds niet gesloten?

We zitten het al een tijdje aan te kijken, gaat wel steeds meer op het oude 'lekkere wijven topic' lijken. Die is verder ook niet zonder reden verwijderd...

Zegt wat mij betref eigenlijk ook wel weer genoeg over de artiest Mandy. Vrijwel alle foto's komen van haar artiesten socials af. Maar dan wel af vragen waarom sommige vrouwen het moeilijker zouden hebben in de scene en minder snel serieus worden genomen. no pun intended

Klopt, de foto's komen van haar eigen socials, maar de manier waarop mensen er vervolgens op losgaan op dit forum. Kom op gasten, het is hier geen Instagram. Dit topic was volgens mij ook als grap opgezet. We hebben het laten gaan omdat het aardig binnen de perken bleef.

Hierbij sluit ik dan ook het topic.
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic