Shoutbox | Zoeken
 Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-06-2020, 10:41 

Hardtraxx Veteran

#teamkees
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-06-2020, 10:45 

Hardtraxx Elite

Alle foto's uit dit topic reeds opgeslagen voor als het topic gesloten wordt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-06-2020, 11:03 

Hardtraxx Veteran

The Ventilator schreef:
Alm1ghty schreef:
Is dit zielige topic nog steeds niet gesloten?

We zitten het al een tijdje aan te kijken, gaat wel steeds meer op het oude 'lekkere wijven topic' lijken. Die is verder ook niet zonder reden verwijderd...

Zegt wat mij betref eigenlijk ook wel weer genoeg over de artiest Mandy. Vrijwel alle foto's komen van haar artiesten socials af. Maar dan wel af vragen waarom sommige vrouwen het moeilijker zouden hebben in de scene en minder snel serieus worden genomen. no pun intended
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-06-2020, 11:21 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Zegt wat mij betref eigenlijk ook wel weer genoeg over de artiest Mandy. Vrijwel alle foto's komen van haar artiesten socials af.
Dit idd, lijkt me niet dat deze dame is gekozen voor de exposure omdat ze goed koffie kan zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-06-2020, 11:47 

Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Hier had ze het iig nog niet gedaan..

Afbeelding

Dit vond ik haar mooiste foto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-06-2020, 12:00 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
The Ventilator schreef:
Alm1ghty schreef:
Is dit zielige topic nog steeds niet gesloten?

We zitten het al een tijdje aan te kijken, gaat wel steeds meer op het oude 'lekkere wijven topic' lijken. Die is verder ook niet zonder reden verwijderd...

Zegt wat mij betref eigenlijk ook wel weer genoeg over de artiest Mandy. Vrijwel alle foto's komen van haar artiesten socials af. Maar dan wel af vragen waarom sommige vrouwen het moeilijker zouden hebben in de scene en minder snel serieus worden genomen. no pun intended

Klopt, de foto's komen van haar eigen socials, maar de manier waarop mensen er vervolgens op losgaan op dit forum. Kom op gasten, het is hier geen Instagram. Dit topic was volgens mij ook als grap opgezet. We hebben het laten gaan omdat het aardig binnen de perken bleef.

Hierbij sluit ik dan ook het topic.
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic