Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 18:07 
 
Hardtraxx Crew

Vertile - Ready For Lift Off (Official REBiRTH Festival 2023 Anthem) (RBR001)

Label: Rebirth Events Records
WEB release: 16/03/2023

Tracks:
Vertile - Ready For Lift Off (Official REBiRTH Festival 2023 Anthem)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Happy hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



https://vocaroo.com/1gq4M86xI8L5
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 01:34 
 
Hardtraxxer

Die vocals vind ik echt heel tof. Voor veel mensen begint het wat te storen dat hij alles zelf inzingt, maar persoonlijk verveelt het me allerminst. Het klinkt super goed en er zit een bak energie in! :bomb:

En dan die melo, ja gewoon een typische Vertile Plaat, in de stijl van No Sleep en Still Happy.

Heeft veel weg van Together we Grow qua melodie-opbouw. Erg gaaf! :thumbsup:

Ik lees hierboven Happy Hardstyle, maar dit soort euforische platen zijn juist zo verfrissend tussen al dat lompe geweld. Gewoon een dikke melodie, catchy vocals en prima kicks.

Of het anthemwaardig is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat dit weer eens wat anders is tussen al het harderlompersnelleruptempopiepkicksfakedrops geneuzel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het feit dat hij het zelf inzingt vind ik juist een enorm pluspunt, het is wel een suuuper specifieke sound die die "kan" (of kiest te doen). En dat vind ik niet persé in elke plaat passen.

Vind dit verder ook een prima plaat maar krijg er niet echt een anthem gevoel bij. Maar Vertile scoort altijd wel een 7 (behalve die N-Vitral collab maar dat lag niet zo veel aan Vertile vgm :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 10:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor mijn gevoel wel een beetje Together We Grow 2.0, maar dan een mindere versie. Die anti is enorm dik en de stijl in de break e.d. van Vertile blijf ik wel tof vinden, maar vind de melodie wat te simpel voor een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie en lead echt heerlijk, wel wat simpel maar enorm effectief.
Together we grow 2.0 qua stijl idd.
Enige minpunt vind ik het moment net vor 2e climax na de Rebirth vocal wil je gewoon knallen, jammer dat het dan even in houdt voor de anti komt. Ook vind ik het jammer dat er een anti in zit, in ieder geval deze anti komt over alsof het erin MOET.
Beetje geforceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze melodie fuckt met mijn hoofd, het is niet de meest vrolijke melodie maar toch krijg je toch weer het gevoel van blij in de wei willen springen. Verder vooral een typische Vertile-plaat, maar het echte anthem gevoel ontbreekt wel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik vind de melodie en lead echt heerlijk, wel wat simpel maar enorm effectief.
Together we grow 2.0 qua stijl idd.
Enige minpunt vind ik het moment net vor 2e climax na de Rebirth vocal wil je gewoon knallen, jammer dat het dan even in houdt voor de anti komt. Ook vind ik het jammer dat er een anti in zit, in ieder geval deze anti komt over alsof het erin MOET.
Beetje geforceerd.


Moet ook, er moet gehakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vleestaks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit dus echt heel zaaddodend ten opzichte van het D-Sturb anthem van vorig jaar. Krijg echt nul komma nul festival vibes hiervan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 16:17 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind deze zo vet. Heerlijk anthem :loving: :loving:

Nu nog hopen op een zaag edit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Krijg echt nul komma nul festival vibes hiervan...


Eens. Ik ook niet. Mis het hele anthemgevoel / festivalgevoel hier in. Wat er dan precies mist kan ik ook niet helemaal vertellen, maar denk toch wel een stukje bombastisch en diepgang (voelt redelijk vlak en 'simpel' aan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 18:30 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 01:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog geen 3 minuten, wel redelijk kort om echt dat anthem gevoel op te bouwen. Geinige plaat verder, maar kom hier niet bepaald in feeststemming van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen geslaagd anthem helaas. Leuke plaat dat wel, maar behalve dat er Rebirth in de titel staat krijg ik hier weinig Rebirth gevoel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk wel een geslaagde plaat. Anthems zoals 10 jaar geleden zijn toch niet meer populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 11:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat, alleen totaal niet anthem-waardig imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 07:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Nog geen 3 minuten, wel redelijk kort om echt dat anthem gevoel op te bouwen. Geinige plaat verder, maar kom hier niet bepaald in feeststemming van.

3 minuten is tegenwoordig de standaard van de gemiddelde track. Thanks, spotify.
Het anthem vind ik overigens matig. Ik mis iets episch en bombastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 08:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijk anthem. Klote kicks, heb niks met die Vertile sounds en krijg er totaal geen zomers-/festivalgevoel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2023 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele leuke plaat! Ik snap de reacties dat het niet echt een anthem is wel, maarja.. We leven nou eenmaal in een rare tijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
We leven nou eenmaal in een rare tijd..

Deze houden we er in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2023 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik word hier helemaal vrolijk van :loving:

Anthemwaardig, nee. Maar verder een hele goede Vertile track met genoeg emotie en energie. Snap alleen niet dat hij 3 minuten moet duren. Had na die anti de melodie er opnieuw ingegooid. Vind sowieso dat een anthem niet korter dan 5 minuten mag duren lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2023 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima track :) Beste van Vertile tot nu toe wat kicks betreft
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle