Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

TNT x Ruffneck - Mindcontroller 2K20 (DWX859)

Label: Dirty Workz
WEB release: 01/10/2020

Tracks:
TNT x Ruffneck - Mindcontroller 2K20

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


34:18

Poahhhhhhhhhh dit is echt heel vet :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :woot: :worship:

Alleen dat allerlaatste stuk vind ik de kick wat minder, verder wil ik deze live wel 's aanschouwen :cool: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 02:28 
 
Hardtraxx Crew

tering :surrender: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 11:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Holy shit wat goed weer, die kicks :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sodetering die gasten zijn op dreef zeg de laatste tijd. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Holy shit wat goed weer, die kicks :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig TNT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 13:41 
 
Hardtraxxer

Zeker goed en wat een aparte samenwerking.
Anderzijds is dit nog steeds niet de weg terug naar Next Dimensional World en consorten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Tim889 schreef:
Zeker goed en wat een aparte samenwerking.
Anderzijds is dit nog steeds niet de weg terug naar Next Dimensional World en consorten.


Daar zou ik sowieso niet op rekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Lekker bezig TNT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Tim889 schreef:
Zeker goed en wat een aparte samenwerking.
Anderzijds is dit nog steeds niet de weg terug naar Next Dimensional World en consorten.


Waarom zou je dat in godsnaam willen? En waarom zijzelf ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 23:06 
 
Hardtraxxer

Ze mogen zich uitleven zoals ze willen en het is knap dat ze toch nog relevant blijven maar vind het inhoudelijk een stuk minder sterke platen, een uur van dit zou me snel vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 11:49 
 
Hardtraxxer

Klinkt weer heel dik. Maar zou wel vet zijn als er een keer een vette melodie in hun platen zat. Gecombineerd met dit als intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 10:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Zeker goed en wat een aparte samenwerking.
Anderzijds is dit nog steeds niet de weg terug naar Next Dimensional World en consorten.


Waarom zet je dan die platen niet weer op?

Die eis stellen aan alle nieuwe producties is enorm onrealistisch en zo kan je elke plaat wel afkraken. Ik ga ook geen hardcore luisteren en eisen dat elke plaat moet klinken als Ophidian omdat dat is wat ik wil horen, dan luister ik gewoon Ophidian. We kunnen meerdere dingen vet vinden zonder het ander de grond in te stampen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 20:20 
 
Hardtraxxer

Zeker maar zoals 2 post hierboven eigenlijk al staat gaat deze stijl mij een uur lang wel sneller vervelen.
Ook gezegd knap dat ze toch weer relevant zijn / blijven dus in de grond stampen is dan wel een vrije vertaling van mijn genuanceerde opmerkingen nietwaar ?

En omdat deze gasten zo'n onwaarschijnlijk diverse discografie hebben probeerde ik alleen maar aan te geven dat ze (veel) meer dan dit nog moeten kunnen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg dik! Origineel is ook heel vet, deze doet die ook zeker eer aan. Wat een vet stijltje dit ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering jantje, wat vet zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 09:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Zeker maar zoals 2 post hierboven eigenlijk al staat gaat deze stijl mij een uur lang wel sneller vervelen.
Ook gezegd knap dat ze toch weer relevant zijn / blijven dus in de grond stampen is dan wel een vrije vertaling van mijn genuanceerde opmerkingen nietwaar ?

En omdat deze gasten zo'n onwaarschijnlijk diverse discografie hebben probeerde ik alleen maar aan te geven dat ze (veel) meer dan dit nog moeten kunnen ?


Ze kunnen het vast wel, maar in je oude stijl blijven hangen dat werkt niet. Je zegt het zelf, knap dat ze relevant blijven, dat doen ze met dit, waarom dan weer terug naar het oude gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er nog ergens een sample?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 18:40 
 
Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:
Is er nog ergens een sample?



@01:37:42
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Tim889 schreef:
Zeker maar zoals 2 post hierboven eigenlijk al staat gaat deze stijl mij een uur lang wel sneller vervelen.
Ook gezegd knap dat ze toch weer relevant zijn / blijven dus in de grond stampen is dan wel een vrije vertaling van mijn genuanceerde opmerkingen nietwaar ?

En omdat deze gasten zo'n onwaarschijnlijk diverse discografie hebben probeerde ik alleen maar aan te geven dat ze (veel) meer dan dit nog moeten kunnen ?


Ze kunnen het vast wel, maar in je oude stijl blijven hangen dat werkt niet. Je zegt het zelf, knap dat ze relevant blijven, dat doen ze met dit, waarom dan weer terug naar het oude gaan.


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ryan van DWX:

Citaat:
The tracks have been finished yes, but a lot of artists are of a mindset that music needs to be "felt" on a dancefloor - which definitely is the case for all dance music, but obviously the current situation doesn't allow that. However, after a bit of coercion and changing of mindsets, there are release dates planned. First up is Mincontroller (wrapping everything up now).
The reason the tracks are blocked on Youtube is basically because 'promoting' music in live sets online is basically almost the only thing that is possible due to lack of events. To keep control of the asset being played out (online) well before the release date, we've opted to block that content.

So... let's just say that Mindcontroller is coming very very soon
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 17:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle