Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TNT - Countdown (Radical Redemption Remix) (DWX1087)

Label: Dirty Workz
WEB release: 19/11/2021

Tracks:
TNT - Countdown (Radical Redemption Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt al dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wacht nog even op een betere preview. De laatste tijd is Radical niet echt een garantie op een goeie plaat namelijk.. Voor wat ik kan horen klinken de elementen best gaaf, maarja, even wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt veelbelovend
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste paar dingen die mij opvallen zijn hoe zwak die kick klinkt in vergelijking met het origineel maar dat kan ook door de opname komen en hoe onsamenhangende sprong de break maakt van de originele track met de klassieke italiaanse signature sound naar zijn dunne leads.

Ik weet dat de track niet af is maar denk dat je meer fout kan doen dan goed door dit soort tracks te remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 14:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het wel vet klinken tot nu toe, leuke twist aan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De drop klinkt super vet! De rest daarin tegen extreem kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo lang het niet van die kicks bevat zoals hij het laatste jaar gebruikt, heb ik er wel vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TNT - Countdown misschien wel één van m'n meest gedraaide tracks, zat vgm in m'n eerste opgenomen mixje thuis ooit :lol: Maar ondanks dit sentiment wel erg benieuwd wat Radical er van weet te maken! Vind wat ik tot nu toe kan horen al erg vet klinken.

Hij weet altijd wel de juiste classics uit te kiezen om in een Radical sausje te gooien, als je daar de goeie tracks voor uit kan kiezen dan werkt dat super goed (zoals ook z'n Chaos remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog een preview: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... w_preview/

Zo te horen zit er een beste bak drive in deze plaat! Vooral van de tweede helft van die video word ik erg enthousiast. Moet wel zeggen dat ik van wat ik tot zover kan horen die eerste kick een stuk fijner vind klinken dan die tweede. Past mijns inziens ook wat beter bij de rest. Die kickroll waarin er tussen de beide kicks wordt gewisseld klinkt ook nog wat houterig, maar ik ben wellicht wat te kritisch op een studio preview waar vast nog een hoop aan gesleuteld gaat worden. Al met al klinkt dit wel als een van de interessante Radical platen van de laatste tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me denken aan Tatarola - Who Is Calling
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit wel echt heel vet hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Vind dit wel echt heel vet hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja dit is echt heel vet gewoon. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 16:20 
 
Hardtraxx Addict

Wat een kicks :worship: imo klinken deze kicks 100x beter dan wat hij hier voor maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 16:27 
 
Hardtraxx Addict

TheUnnamed schreef:
Wat een kicks :worship: imo klinken deze kicks 100x beter dan wat hij hier voor maakte.

Is ook niet echt lastig :lol:

Ik vind het nog steeds nergens naar klinken. En waarom een remix? Dit is gewoon meeliften op eerder succes en daar geforceerde stuiterkicks op loslaten. Nee helemaal niks voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaaa. Toppertje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste kick niet zo'n fan van, tweede kick klinkt mij een stuk beter. Die lagere tok dreunt toch ook een stukje beter door dan die hoge tok. Verder lijkt het best een aardige remix, maar komt niet in de buurt van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Dit is gewoon meeliften op eerder succes


Pff inderdaad ja, Radical met z'n Dj Mag plek en 5 uitverkochte solo evenementen moet echt meeliften op het succes van een relatief onbekende TNT track uit 2012 die 95% van z'n publiek nog nooit gehoord heeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 20:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
InfinI schreef:
Dit is gewoon meeliften op eerder succes


Pff inderdaad ja, Radical met z'n Dj Mag plek en 5 uitverkochte solo evenementen moet echt meeliften op het succes van een relatief onbekende TNT track uit 2012 die 95% van z'n publiek nog nooit gehoord heeft :lol:


Of niet, jezus :lol:

Dat gejank altijd alsof een remix het origineel compleet moet vervangen. Als je het origineel wilt horen pak je een classics setje/feest, als je de remix wilt horen pak je een raw feest/setje. Mijn god zeg, ik snap wel wat sommige artiesten bedoelen omtrent Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2021 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
InfinI schreef:
Dit is gewoon meeliften op eerder succes


Pff inderdaad ja, Radical met z'n Dj Mag plek en 5 uitverkochte solo evenementen moet echt meeliften op het succes van een relatief onbekende TNT track uit 2012 die 95% van z'n publiek nog nooit gehoord heeft :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2021 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Doet me denken aan Tatarola - Who Is Calling


Op zich is dit niet verkeerd! Ik wacht nog even een echte preview af. Interesse is zeker gewekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2021 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
InfinI schreef:
Dit is gewoon meeliften op eerder succes


Pff inderdaad ja, Radical met z'n Dj Mag plek en 5 uitverkochte solo evenementen moet echt meeliften op het succes van een relatief onbekende TNT track uit 2012 die 95% van z'n publiek nog nooit gehoord heeft :lol:

Want succesvolle dj's kunnen niet meeliften op een succesvolle plaat? :huh:
Sterker nog, juist succesvolle dj's liften vaker mee op eerder gemaakt werk dan onbekende (nog) niet succesvolle producers, ook uit andere genres en in normale original mixes. Juist succesvolle dj's kiezen vaak voor kwantiteit boven kwaliteit. Juist dat zie je al jaren gebeuren, letterlijk overal. Maar kan het mis hebben :whistle:
Dat zijn publiek het nog nooit gehoord heeft rechtvaardigt het principe van meeliften ook niet. Overigens baseer je dat op niks. Heb je nog een ander argument die nergens op slaat?

Broken Balance schreef:
Dat gejank altijd alsof een remix het origineel compleet moet vervangen.
Dat claimt niemand hier. Nuanceer eens een keer wat je denkt. Zou je niet misstaan ;)

Broken Balance schreef:
Mijn god zeg, ik snap wel wat sommige artiesten bedoelen omtrent Hardtraxx.
Ben blij dat je het zelf in ziet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2021 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
InfinI schreef:
Dit is gewoon meeliften op eerder succes


Pff inderdaad ja, Radical met z'n Dj Mag plek en 5 uitverkochte solo evenementen moet echt meeliften op het succes van een relatief onbekende TNT track uit 2012 die 95% van z'n publiek nog nooit gehoord heeft :lol:


Of niet, jezus :lol:

Dat gejank altijd alsof een remix het origineel compleet moet vervangen. Als je het origineel wilt horen pak je een classics setje/feest, als je de remix wilt horen pak je een raw feest/setje. Mijn god zeg, ik snap wel wat sommige artiesten bedoelen omtrent Hardtraxx.


Feest? Wat is dat? Kun je dat eten?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle