Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die Psy kicks verneuken echt heel de plaat voor me
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel vet die kicks. Psytrance klapt er sowieso altijd hard op, zelfs harder dan hardstyle/raw af en toe dus kan hier prima op los gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 16:41 
 
Hardtraxxer



2x mogen horen dit weekend, Wat een dikke track (zoals altijd van Phuture Noize :loving: ) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een goude combo :oh: Heerlijk hoe die melodie steeds sneller gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen al 50x op gehad denk ik :loving:. Deze plaat raakt me echt. Word denk ik een emotioneel momentje mocht ik hem weer eens live horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt misschien wel de beste melodie van PN (of misschien toch 2e climax van The Solution -.- )
Bizar hoe alles in goud veranderd wat die vent maakt.
Die SZP kicks eronder zijn wel een beetje apart, maar ze pitchen wel erg lekker mee. 2e climax overigens niet echt leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 18:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat gruwelijk fijn dit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie, echt helemaal geweldig :loving:

Maar ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met SZP. Die kicks vind ik altijd zo geforceerd rustig op de een of andere manier, past imo helemaal niet bij 150 BPM. Voor mij verpest het ook heel dit nummer eerlijk gezegd. Maar goddomme wat is die melodie toch lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bizar vette plaat dit zeg :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat de tweede climax beter gaat bevallen in HQ. Vind het zo een beetje chaotisch klinken ofzo in deze kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb zelf echt helemaal niks met PN (sorry :x ) maar deze combi is echt top! De melodie van PN en de rest van SZP doet deze track echt goed! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Ik heb zelf echt helemaal niks met PN (sorry :x ) maar deze combi is echt top! De melodie van PN en de rest van SZP doet deze track echt goed! :thumbup:


Same.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
The Ace of Bass schreef:
Ik heb zelf echt helemaal niks met PN (sorry :x ) maar deze combi is echt top! De melodie van PN en de rest van SZP doet deze track echt goed! :thumbup:


Shame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 22:00 
 
Hardtraxx Newbie

SimpleEffect schreef:
die Psy kicks verneuken echt heel de plaat voor me

Eens. Echt heel erg zonde van die enorm vette melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Psy kick in de eerste climax komt er een beetje random in en past niet echt samen


Ik ben niet zo fan van psy kicks, dus dat is voor mij al een beetje jammer, maar wat je al zegt. Het past niet zo goed in het dromerige/zweverige sfeertje. Psy kick hoeft voor mij niet, maar als het in de track past kan het wel tof zijn, hier niet echt imo.. Misschien in HQ dat het beter in balans klinkt. Verder is de sfeer in deze track wel weer op en top aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 01:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Psy kick in de eerste climax komt er een beetje random in en past niet echt samen


Hier wel mee eens. Past er totaal niet in. Maar vind de melodie echt weer super vet, zoals dat de laatste tijd wel vaker goed zit met Phuture Noize. Want vind de melodie wel echt veel Phuture Noize invloeden hebben :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 09:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie is echt bril-jant. Kicks in 1e climax moet ik nog even aan wennen, die vind ik er niet echt bij passen. 2e al een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

2x live gehoord, melodie is enorm vet, de tweede climax ook.

Maar die uitgemolken "The Project" kick mag wel pleiten. Had liever dat ze bijvoorbeeld de mid-intro kick van Unity hadden gepakt. Die Psy kick haalt alle kracht er uit en klinkt echt voor geen meter samen met die melodie, live en thuis.

SZP forceert imo steeds meer die kicks door je strot. Als in we moeten een psy/experimentele kick gebruiken, anders zijn wij het niet. Hier klinkt het ook meer alsof het had gemoeten dan dat het goed paste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de kicks in deze plaat juist passen... ze geven zoveel energie en drive mee aan de melodie die steeds sneller gaat. Krijg er geen genoeg van :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:53 
 
Hardtraxxer

Niet normaal wat een track. Eerste kick was zeker een verassing maar vind hem niet misplaatst ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie van de eerste climax is zo vet. Maar die kicks passen er écht niet onder en verneuken het echt voor mij. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote.

Hulde, hulde, hulde voor deze masterminds :loving:

Nog een fake account ontmaskerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Vind de kicks in deze plaat juist passen... ze geven zoveel energie en drive mee aan de melodie die steeds sneller gaat. Krijg er geen genoeg van :loving:


Ik ook. Vind die eerste climax hierdoor juist heel erg vet :loving: .
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle