Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 06:00 
 
Hardtraxx Crew

Sub Zero Project & Villain - The Solution (DWX-638)

Label: Dirty Workz
WEB release: 20/06/2019

Tracks:
Sub Zero Project & Villain - The Solution

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Wtf is dit dan weer :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, deze ging er lekker op vannacht :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze klapte er zo hard op :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 19:03 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 00:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat vet :drool: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moet dit ff kwijt, man man wat een helden. Ik ben dan wel een behoorlijke SZP fan dus dit zal nogal biased zijn maar zij zijn echt een van de weinigen die mij zo lang blijven boeien met 'een soort sound' omdat ze steeds toch weer per periode weer net iets kleins weten te veranderen binnen diezelfde sound. Ik weet dat er een aantal mensen zijn die vinden dat SZP uitmelkt of een soort eenheidsworst blijft produceren omdat het werkt maar ik ben het hier niet mee eens. Eerst, nog ver voor ze echt met die psy achtige kicks doorbraken, hadden ze al zo'n maf plaatje, Funky Shit. Het had iets speciaals, er werd gespeeld met de kicks en het was uniek. Velen zien een aantal tracks die daarop volgden (Get Your Hands Up, Hit The Funk) als Funky Shit V2/V3. Ik had dit gevoel toen ook, maar als ik het nu terugluister vind ik achteraf dat ze perfect de balans hadden tussen doorbouwen op het succes van een bepaalde sound, zonder het uit te melken. Beide tracks waren namelijk in het stijltje Funky Shit maar het was (imo) niet klakkeloos overnemen, had net wat andere elementen.

En precies ditzelfde gevoel heb ik nu weer. The Project (Wederom experimenteren met kicks zoals in Funky Shit maar door The Project kwamen ze echt 'in the picture').-> Basstrain. Weer zo'n unieke plaat waar je gelijk bij weet dat het SZP is, en waarin je voelt dat het afgeleid is van The Project, maar niet té. Playing With Fire/Burn remix, zelfde verhaal. Op een oprecht goede manier re-usen. En nu dit ook weer. Deze kicks zijn vet, lomp, voor mijn gevoel voortgevloeid uit de tijd dat ze in begin 2017 ofzo begonnen met experimenteren met kicks (The Project), maar om de zoveel tijd veranderen ze weer net een paar sounds, zodat het boeiend blijft.

Tussendoor maken ze ook nog wat ff melodieuze tracks, die behoorlijk afwijken van de trend kickexperiment-platen (DSTNY, March Of The Rebels, Unity, Q-Base Anthem enz). Sws kudo's als artiesten 2+ stijlen hebben die toch typisch 'die act' zijn, maar wel erg verschillen van elkaar. Dus er is ook nog eens een diversiteit: 'melodieuze SZP' en een 'maffe dansvloer kickfest SZP'.

Dit gevoel; iets op een progressieve manier hergebruiken ipv dat het na 5 tracks saai is, is iets wat ik mis bij veel andere artiesten die in de spotlight komen te staan met een hype. Ik hoopte na 4-5 MYST tracks dat het me zou blijven boeien, maar het is me teveel van hetzelfde geworden. Idem voor Phuture Noize (alhoewel, een stuk minder op uitgekeken dan bv. MYST, maar toch). Hun sounds worden minder doordacht hergebruikt dan SZP die echt een hypesound creëren -> paar keer 'melken' -> toch weer iets nieuws geks bedenken binnen hetzelfde jasje= heldenstatus voor mij.

Of ik heb gewoon een extreem roze SZP bril op en overdrijf dit veel te veel, of ze doen toch echt iets speciaals waardoor in hun geval een hype langer blijft aanslaan. Idk.

Ze hebben ricowarrior1, marktkraam en dergelijke accounts in ieder geval niet meer nodig met zo'n fanboy als ik, dat is zeker :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Of ik heb gewoon een extreem roze SZP bril op en overdrijf dit veel te veel, of ze doen toch echt iets speciaals waardoor in hun geval een hype langer blijft aanslaan. Idk.


Wel een beetje ja, maar je hebt wel gelijk. Het is ontzettend knap van ze dat ze hun eigen sound blijven houden, en toch om de zo veel tracks weer met iets vernieuwends komen. Dat zie je iemand als Zatox niet doen nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het gewoon kut dat ze in de 6 feesten waar ik vorig jaar ben geweest prime time main stonden (net als Ran-d bijvoorbeeld). Dan ben je er snel klaar mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2019 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 15:42 
 
Hardtraxxer

Slechtste plaat van het Album, hoop dat All Night gauw komt :loving: :loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle