Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Stormerz & Solstice - Fake Ones (NEXT094)

Label: Q-Dance Presents Next
WEB release: 12/10/2020

Tracks:
Stormerz & Solstice - Fake Ones

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 20:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yeah eindelijk, de 2 beste euforische namen van dit moment hebben samen een track gemaakt! :yay:
Dit klinkt al veel belovend, hoop op nog meer tracks van hun samen :loving:

-Edit

Heerlijk track, leuke oldskool intro ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks de vocals wel een leuke plaat dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff hier gaan voor mij de kicks net iets te hoog >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 12:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke midintro zeg! Voor de rest wel een leuk plaatje, maar had bij deze twee namen toch wel een spectaculairdere melodie verwacht. Daar springen ze beide echt in uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 15:41 
 
Hardtraxx Crew

Vind m vrij weinig aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 19:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Krijg een beetje Blademasterz gevoel bij die midintro, top dus! Verder is de plaat heerlijk energiek, maar de melodie is wel vrij saai en vind de synth ook niet echt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de midintro heel erg wennen. Zeker met al die whitenoize.
Melodie is weer wat ik van Solstice verwacht. Pakt energiek uit en is niet generiek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze plaat, op de mindere vocals na, echt enorm geslaagd. De midintro is echt heerlijk energiek en de melodie vind ik fantastisch :D Vooral de drieklank in de 2e helft van de melodie geeft enorm veel energie met zich mee. Ook wel blij met de kicks van Stormerz in de climax, die vind ik ietsjes beter dan die van Solstice.
Stormerz & Solstice zijn 2 van mijn favoriete talentjes op dit moment in elk geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2020 16:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik vind deze plaat, op de mindere vocals na, echt enorm geslaagd. De midintro is echt heerlijk energiek en de melodie vind ik fantastisch :D Vooral de drieklank in de 2e helft van de melodie geeft enorm veel energie met zich mee. Ook wel blij met de kicks van Stormerz in de climax, die vind ik ietsjes beter dan die van Solstice.
Stormerz & Solstice zijn 2 van mijn favoriete talentjes op dit moment in elk geval :)

xd

Ernstig? Solstice is een van die producers die nog steeds vanaf nul kicks maken. De main kick wordt gemaakt door hem. Hij gebruikte het al in ''Thank You''

Luister naar minuut 58:50 van zijn nieuwe ID: https://www.mixcloud.com/Q-dance/q-danc ... -stormerz/


En zijn oude kick is een van de beste die ik ooit heb gehoord. Stormerz gebruikt de gesamplede NC kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2020 16:43 
 
Hardtraxxer

Kan niet wennen aan die irritante hoge sounds van Solstice. Melodieën maken kan die wel maar dan wat octaven lager graag ;-)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle