Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

San Holo - I Still See Your Face (Atmozfears Remix)

Download: http://atmozfea.rs/istillseeyourmp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou heel vet zijn als het langzaam op zou gaan bouwen richting 150 BPM. Dit stukje klinkt super chill ^^ :loving:. Origineel vind ik ook een hele chille plaat, dus ben sws wel benieuwd naar wat hij er van maken gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kan iets heel erg gaafs worden ^^ Origineel is echt een goede plaat en hij heeft er zo te horen een goede twist aan gegeven. Effect over de vocal had van mij niet gehoeven, die was al heerlijk zoals hij was. Verder heel benieuwd wat dit gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 22:28 
 
Hardtraxxer

Ligt het aan mij of klopt er iets niet in die melodie? Klinkt voor mij echt helemaal niet fijn, krijg een beetje een naar gevoel van. Net of er noten gebruikt worden die eigenlijk niet samen kunnen ofzo? Was met die nieuwe demi kanon plaat ook al, die heeft ook zo'n aparte melodie. Is dit een nieuw truckje of ben ik de enige die dit hoort? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Ligt het aan mij of klopt er iets niet in die melodie? Klinkt voor mij echt helemaal niet fijn, krijg een beetje een naar gevoel van. Net of er noten gebruikt worden die eigenlijk niet samen kunnen ofzo? Was met die nieuwe demi kanon plaat ook al, die heeft ook zo'n aparte melodie. Is dit een nieuw truckje of ben ik de enige die dit hoort? :/


Leg eens uit? Ik hoor zo niets geks wat vals is of iets. Je hebt wel flink wat glide notes(waar de een noot van de ene naar de andere toon glijdt), maar dat is voor hem niets nieuws. Kijk naar Release die glide ook van links naar rechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 22:36 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
RikxMusic schreef:
Ligt het aan mij of klopt er iets niet in die melodie? Klinkt voor mij echt helemaal niet fijn, krijg een beetje een naar gevoel van. Net of er noten gebruikt worden die eigenlijk niet samen kunnen ofzo? Was met die nieuwe demi kanon plaat ook al, die heeft ook zo'n aparte melodie. Is dit een nieuw truckje of ben ik de enige die dit hoort? :/


Leg eens uit? Ik hoor zo niets geks wat vals is of iets. Je hebt wel flink wat glide notes(waar de een noot van de ene naar de andere toon glijdt), maar dat is voor hem niets nieuws. Kijk naar Release die glide ook van links naar rechts.


Ik denk dat ik die glide notes bedoel ja. Gewoon dat het ineens veel te snel, naar mijn idee, van note naar note springt. Ergens in het midden/einde van de melodie vooral. Bij release is dat me helemaal niet opgevallen, maar het lijkt hier alsof er dan naar een toon overgegaan word die niet lekker past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 22:48 
 
Hardtraxx Crew

Klinkt al leuk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het origineel oprecht een van de kutste danceplaten van de afgelopen jaren, dus ik word hier niet echt heel vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Ligt het aan mij of klopt er iets niet in die melodie? Klinkt voor mij echt helemaal niet fijn, krijg een beetje een naar gevoel van. Net of er noten gebruikt worden die eigenlijk niet samen kunnen ofzo? Was met die nieuwe demi kanon plaat ook al, die heeft ook zo'n aparte melodie. Is dit een nieuw truckje of ben ik de enige die dit hoort? :/

Ik vind dit juist zo fijn aan hun stijltje, geeft lekker veel gevoel in de synth. Wat een melodie! :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 08:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Klinkt al leuk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Ik vind het origineel oprecht een van de kutste danceplaten van de afgelopen jaren, dus ik word hier niet echt heel vrolijk van.

Ja bizar dat zo'n plaat een "hit" is geworden. 3 minuten lang het zelfde zinnetje en melodietje. Zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 16:06 
 
Hardtraxx Crew

Haha die reactie in die video ook. "Woooow" :lol:
Wel accurate. :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is het toch ook een held die Atmozfears :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Wat is het toch ook een held die Atmozfears :loving:


Dit dus :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat vet :love: Origineel is wel goud als je brak bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Wat is het toch ook een held die Atmozfears :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet deze :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Origineel staat ook nog vaak op bij mij. Gruwelijk fan geworden van San Holo, wat een heerlijke muziek maakt hij :loving:


Ben ook groot fan van San Holo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 16:37 
 
Hardtraxxer

Ripje van van World DJ Festival Set
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat! :$

TOTY MATERIAAL :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 10:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje lege en vervelende synthesizer/melodie.

Rest is prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hou wel van zo'n synth. Had imo wel wat meer galm achter gemogen om die stiltes op te vullen. Desalniettemin heerlijk plaatje, zou ik wel op een festival willen horen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Na Defqon is dit voor mij de TOTY. Toen hij ermee opende stond ik met mijn mond open. Die synth is zo fijn! Melodie on point. Kicks van Atmozfears zo goed. Alles klopt aan deze track. Perfectie op en top.
Echt helemaal verliefd op deze track :loving:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks