Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track(s): RAIGN - When It's All Over (D-Attack Bootleg)

Download:
https://www.dropbox.com/s/1121pxgyzn7bs ... 9.wav?dl=0

Bron:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What.. The... Fack :oh: In de categorie 'die zag ik niet aankomen'. Je hebt in het verleden wel vaker fijne platen gemaakt maar dit is toch wel met afstand de beste tot nu to imo. Als deze plaat van PN of MYST was geweest hadden er nu wss al 2 pagina's aan cumfest gestaan. Wat een sfeer zit er in deze plaat :worship: :loving:. Deze gaat nog heel vaak opstaan. Complimenten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja vind dit ook heel erg sterk, alleen de kicks niet zo sterk als die van MYST maar zeker niet slecht. Hele goeie track dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Als deze plaat van PN of MYST was geweest hadden er nu wss al 2 pagina's aan cumfest gestaan.

Wat lul je weer kerel. Dit topic is deze nacht pas gemaakt en het is weekend, dan is het hier sowieso wat rustiger.

Die break is imo iets te lang en de kicks kunnen ook beter, maar zeker geen slechte plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
What.. The... Fack :oh: In de categorie 'die zag ik niet aankomen'. Je hebt in het verleden wel vaker fijne platen gemaakt maar dit is toch wel met afstand de beste tot nu to imo. Als deze plaat van PN of MYST was geweest hadden er nu wss al 2 pagina's aan cumfest gestaan. Wat een sfeer zit er in deze plaat :worship: :loving:. Deze gaat nog heel vaak opstaan. Complimenten :thumbsup:


Geef je nu mij een compliment? Ik heb deze track niet gemaakt he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 13:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Als deze plaat van PN of MYST was geweest hadden er nu wss al 2 pagina's aan cumfest gestaan.


Hoe simpel kan je zijn :lol:
Het is echt zo overduidelijk dat hij expres tegen de rest in wil gaan en dit zo vaak mogelijk wilt doen.

OT: Vette plaat inderdaad, vind de kicks ook nog niet heel sterk maar zeker een goede plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere plaat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn inderdaad wel wat minder, maar voor de rest een goede plaat. Viel me positief op toen ik de podcast luisterde.

Ben wel benieuwd wat een MYST of Phuture Noize hiervan zou maken om de 2 pagina's aan reacties te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 19:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fijne track! Break wel iets te lang imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 10:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zeer fijne track ! :yay: inderdaad ietwat lange break maar is totaal niet storend live. De sfeer zit er flink in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Svbtwee schreef:
Als deze plaat van PN of MYST was geweest hadden er nu wss al 2 pagina's aan cumfest gestaan.

het is weekend


Op donderdag begint bij mij het weekend nog niet.. meestal dan. Afijn, ik zie hier nu toch al lovende reacties en daarnaast.. PN/Myst, iets grotere namen, daar klikken meer mensen op = meer reacties. Ik kan me best indenken dan mensen een plaat van D-Attack minder snel bekijken. Ik ben echter zeer blij dat ik dat wel heb gedaan, wat een schitterende plaat, heerlijk hoe die opbouw er echt uit barst. Vaak is zo een lange break gevolgd door een ietwat saaie climax, maar dit.. wat een energie! Echt een hele toffe track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen het topic werd aangemaakt was het wel weekend :P. Maar hoop niet dat het nu nodig is om nog eens een discussie aan te wapperen over een drie en een halve maand oude comment. Het enige wat ik er mee bedoelde was, dat ik denk/dacht dat als dit door een populairdere naam gemaakt zou zijn het een stuk meer aandacht zou krijgen. Die manier waarop ik het verwoordde was misschien niet zo handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Toen het topic werd aangemaakt was het wel weekend :P. Maar hoop niet dat het nu nodig is om nog eens een discussie aan te wapperen over een drie en een halve maand oude comment. Het enige wat ik er mee bedoelde was, dat ik denk/dacht dat als dit door een populairdere naam gemaakt zou zijn het een stuk meer aandacht zou krijgen. Die manier waarop ik het verwoordde was misschien niet zo handig.

JOH je zou bijna denken dat dit de definitie is van populariteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Kicks zijn inderdaad wel wat minder, maar voor de rest een goede plaat. Viel me positief op toen ik de podcast luisterde.

Ben wel benieuwd wat een MYST of Phuture Noize hiervan zou maken om de 2 pagina's aan reacties te lezen.


Dit is opzich wel logisch dat het zo gaat inderdaad. Vind het wel gek dat je dan ziet dat iedereen zoveel moeite neemt om alles van rebelion te luisteren(waarvan 90% van hier van tevoren al weet dat 'ie het extreem kut gaat vinden), om vervolgens een opgefokt berichtje er bij te kunnen plaatsen. Je kunt dan beter die rebelion berichten links laten liggen en dit soort nummers de kans geven, wordt er gelijk een hoop frustratie bespaard voor een hoop leden van hier :whistle: .

Super dik nummertje :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon een hele dikke plaat dit hoor! Kick heeft misschien wel ruimte voor verbetering, maar is zeker niet noodzakelijk in deze track hoor. D-Attack maar even in de gaten houden, want dit is gewoon heel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 09:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Toen het topic werd aangemaakt was het wel weekend :P. Maar hoop niet dat het nu nodig is om nog eens een discussie aan te wapperen over een drie en een halve maand oude comment. Het enige wat ik er mee bedoelde was, dat ik denk/dacht dat als dit door een populairdere naam gemaakt zou zijn het een stuk meer aandacht zou krijgen. Die manier waarop ik het verwoordde was misschien niet zo handig.



Duh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Wat lul je weer kerel. Dit topic is deze nacht pas gemaakt en het is weekend, dan is het hier sowieso wat rustiger.



:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

it eent over till its over
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 13:49 
 
Hardtraxxer

2e banger in een paar maanden. Ik heb het idee dat D-Attack zich net zo snel als Myst op de kaart gaat zitten als hij zo doorgaat. Vanuit het niets opduiken maar direct steengoede producties maken.

Ik ben fan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 21:18 
 
Artiest



Thanks voor de positieve reacties :thumbsup:

Enjoy people!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet! Na running the show weer een heerlijk plaatje, naam om in de gaten te houden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een dijk van een plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow, echt een hele vette track dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 12:57 
 
Artiest

FREE RELEASE! :thumbsup:






Download: https://www.dropbox.com/s/1121pxgyzn7bsgm/Raign%20-%20When%20Its%20All%20Over%20%28D-Attack%20Bootleg%29%20%2816bit%20master%29.wav?dl=0

Enjoy guys! :bomb:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks