Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radical Redemption & Nolz - House Fire (MINUS117)

Label: Minus Is More
WEB release: 20/11/2020

Tracks:
Radical Redemption & Nolz - House Fire

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fire in je hole! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Die kickrolls gaven mij ziektes, niet normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uhm.. experimenteel is het wel..

Klinkt een beetje als een 8 bit Nintendo muziekje. Omdat er zoveel distortion op zit dat alles helemaal vierkant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Die kickrolls gaven mij ziektes, niet normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Fire in je hole! :bomb:


pfff ook echt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit moet ook een grap zijn toch? Toch? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 01:41 
 
Hardtraxxer

Het kan aan mij liggen hoor, maar tijdens mijn zoektocht naar muzikale vormen van kunst vind ik doorgaans diepgang, emotie, gevoelens, en/of iets van een boodschap of verhaal wat de artiest wenst te delen, waarmee hij/zij de levens van de luisteraars doorgaans probeert te verrijken. Alleen merk ik persoonlijk dat deze 'muzikale vorm' een zekere leegte bevat die een zelfde soort leegte in mijn hersenpan teweegbrengt, doordat m'n hersencellen langzaamaan sterven.
Nee ik vind dit helemaal niks en begin er zo langzamerhand wel aardig flauw van te worden.

Platen als 'Watch Yourself' & 'Untill I Win' zijn voorbeelden waardoor ik weet dat Radical meer dan goed in staat is om muzikale kunst te produceren, maar dit is de zoveelste plaat die mijlen ver van kunst af ligt..
Simpelweg zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unit64 schreef:
Het kan aan mij liggen hoor, maar tijdens mijn zoektocht naar muzikale vormen van kunst vind ik doorgaans diepgang, emotie, gevoelens, en/of iets van een boodschap of verhaal wat de artiest wenst te delen, waarmee hij/zij de levens van de luisteraars doorgaans probeert te verrijken. Alleen merk ik persoonlijk dat deze 'muzikale vorm' een zekere leegte bevat die een zelfde soort leegte in mijn hersenpan teweegbrengt, doordat m'n hersencellen langzaamaan sterven.
Nee ik vind dit helemaal niks en begin er zo langzamerhand wel aardig flauw van te worden.

Platen als 'Watch Yourself' & 'Untill I Win' zijn voorbeelden waardoor ik weet dat Radical meer dan goed in staat is om muzikale kunst te produceren, maar dit is de zoveelste plaat die mijlen ver van kunst af ligt..
Simpelweg zonde.

Gedeeltelijk mee eens. Van mij hoeft niet elke plaat 6 meter diepgang te hebben. Ik begin flauw te worden van de sounds die gebruikt worden. Die nieuwe generatie kicks met een vage punch en een chinese muur aan laag liggen mij simpelweg niet. Doordat die kicks zoveel geluid in beslag nemen is er ook weinig ruimte voor een screechje ofzo, tis alleen maar een kick met wat kickrolls die de plek van een screech hebben ingenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pluupluupluup pliepliep pluup. Dit kan je toch geen kicks noemen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Pluupluupluup pliepliep pluup


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 23:49 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Gedeeltelijk mee eens. Van mij hoeft niet elke plaat 6 meter diepgang te hebben. Ik begin flauw te worden van de sounds die gebruikt worden. Die nieuwe generatie kicks met een vage punch en een chinese muur aan laag liggen mij simpelweg niet. Doordat die kicks zoveel geluid in beslag nemen is er ook weinig ruimte voor een screechje ofzo, tis alleen maar een kick met wat kickrolls die de plek van een screech hebben ingenomen.


Ik snap wat je zegt, sluit me er ook wel bij aan. Want daar ligt het ook voornamelijk aan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2020 21:15 
 
Hardtraxx Newbie

Deze track brengt mij op elke manier mogelijk onvrede
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2020 22:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik vind dit nu juist super dik! Arragement wijkt af van er altijd wordt gebruikt, sounds zijn mega industrial en uniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2020 23:24 
 
Hardtraxx Newbie

Uniek is het zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 01:04 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft Farmer Joey zijn kippen gebruikt in die laatste climax?

Alles gaat goed en heeft potentie, maar het zijn toch telkens weer die kicks waar het misgaat. En hij kan het gewoon, zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mij is het vervelendste niet eens dat de plaat een waardeloze bak herrie is, maar vooral de wetenschap dat deze man zo ontzettend veel beter kan. Gasten als Riot Shift of Sickmode laat ik bewust links liggen omdat ik weet dat er geen kans is dat ik het leuk vind, maar bij Radical kunnen er ook hele vette dingen uit de studio rollen. Hij moet natuurlijk lekker maken waar hij zelf zin in heeft, maar die wisselvalligheid maakt het altijd een stuk pijnlijker als je zoiets voorgesteld krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is echt wat ik mis zo op de zondagochtend. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, eens heel iets anders. Ben positief verrast. Omdat het anders is dikke voldoende voor deze plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vaker ik hem luister hoe vetter ik hem vind worden. :drool: Die zware industriele sounds er tussendoor zijn echt tof gedaan. Vooral de eerste kick vind ik echt heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 19:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja blijft vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Fire in je hole! :bomb:


Vuur in je kont!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 16:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind deze echt mokertje dik :drool: Vette sounds en vage kicks die ik heerlijk vind klinken.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle