Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption & D-Sturb - Testarossa (MINUS082)

Label: Minus Is More
WEB release: 01/11/2018

Tracks:
Radical Redemption & D-Sturb - Testarossa

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 20:05 
 
Hardtraxx Addict

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rammeltje hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 01:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een anti anti, of zou hier nog een climax achter komen? Wederom weer een supertoffe melodie waar nu nog niks mee gedaan wordt.. Net als bij Kill Me, ik blijf dat toch jammer vinden. Die melo's zijn toch vaak kneitersterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 11:59 
 
Hardtraxx Addict

Hardstylistic schreef:
Weer een anti anti, of zou hier nog een climax achter komen? Wederom weer een supertoffe melodie waar nu nog niks mee gedaan wordt.. Net als bij Kill Me, ik blijf dat toch jammer vinden. Die melo's zijn toch vaak kneitersterk.


Zal vast wel een climax aan het einde zitten, anders moet iemand anders hem maken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm 50/50. Klinkt als een plaat met een bak drive maar de kicks wil ik nog in HQ horen, klinken niet bepaald lekker nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 18:21 
 
Hardtraxx Crew

Waarom nou weer 2 antis. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 18:46 
 
Hardtraxxer

Echt.. wat een ongecontroleerde rommel is dit toch ook eigenlijk... waar is de logica van deze plaat nou?
Aan alle kanten geen lijn, die anti's maken het eigenlijk alleen maar rommeliger. Wie weet wat de HQ brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

basjuuh schreef:
Echt.. wat een ongecontroleerde rommel is dit toch ook eigenlijk... waar is de logica van deze plaat nou?
Aan alle kanten geen lijn


Dit ligt compleet aan jou. Heel veel lijn in terug te vinden. Heerlijk 'rommeltje'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 00:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond hem eerlijk gezegd live echt lekker doorkomen, stoorde me niet zo aan de anti's
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Waarom nou weer 2 antis. :/


Ik vind het bij zulke platen eigenlijk wel het beste om het bij anti's te houden. Zo'n kick werkt totaal niet onder een climax, en de melodie is ook net iets te simpel om een climax te dragen. Dan krijg je dus of een superrommelige climax met een kick die niet past, of een matige climax met een minder interessante kick en een niet supersterke melodie. Hetzelfde gevoel had ik ook bij Open Your Eyes, die climax edit die later was gemaakt voegde IMO weinig toe aan de plaat.

Oh en de kicks vond ik live heerlijk doorkomen, maar ik kan dit stijltje misschien ook wel meer waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk agressieve chaos dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat op spotify deze plaat en man man man wat klinkt dit toch verschrikkelijk kut. Snap echt niet wat mensen hier vet aan vinden. Live klinkt die misschien nog ok, maar in HQ klinkt die echt zo a-ritmisch as fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Staat op spotify deze plaat en man man man wat klinkt dit toch verschrikkelijk kut. Snap echt niet wat mensen hier vet aan vinden. Live klinkt die misschien nog ok, maar in HQ klinkt die echt zo a-ritmisch as fuck.


Eens. Vind die mid echt nergens naar klinken. Die bliepjes zijn echt zo misplaatst. Die tweede climax is beetje verneukt omdat Drop 'Em Down er doorheen gemixt wordt (want supremacy cd). Maar vind die nog wel vet doorkomen voor zover ik het kan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Staat op spotify deze plaat en man man man wat klinkt dit toch verschrikkelijk kut. Snap echt niet wat mensen hier vet aan vinden. Live klinkt die misschien nog ok, maar in HQ klinkt die echt zo a-ritmisch as fuck.


Haha. Misschien ben jij wel a-ritmisch as fuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
TSFH schreef:
Staat op spotify deze plaat en man man man wat klinkt dit toch verschrikkelijk kut. Snap echt niet wat mensen hier vet aan vinden. Live klinkt die misschien nog ok, maar in HQ klinkt die echt zo a-ritmisch as fuck.


Haha. Misschien ben jij wel a-ritmisch as fuck


Haha gast luister naar die bliepjes in de mid tussen de kicks door. Fie zijn zo misplaatst zoals Makrooy al zei. De anti climax is opzich nog wel ok, maar de kicks bevatten amper bass. Snap niet dat mensen dit helemaal de shit vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf is er aan de hand met die rare bliepjes? Hahaha en die kicks klinken ook niet al te best
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2018 19:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Duruz schreef:
TSFH schreef:
Staat op spotify deze plaat en man man man wat klinkt dit toch verschrikkelijk kut. Snap echt niet wat mensen hier vet aan vinden. Live klinkt die misschien nog ok, maar in HQ klinkt die echt zo a-ritmisch as fuck.


Haha. Misschien ben jij wel a-ritmisch as fuck


Haha gast luister naar die bliepjes in de mid tussen de kicks door. Fie zijn zo misplaatst zoals Makrooy al zei. De anti climax is opzich nog wel ok, maar de kicks bevatten amper bass. Snap niet dat mensen dit helemaal de shit vinden.


Theoretisch gezien kloppen die 'bliepjes' gewoon hoor, dus 'a-ritmisch as fuck' slaat helemaal nergens op.
Daarnaast, als je een beetje aandachtig naar die bliepjes luistert, hoor je gewoon dat het snares zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2018 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Duruz schreef:
TSFH schreef:
Staat op spotify deze plaat en man man man wat klinkt dit toch verschrikkelijk kut. Snap echt niet wat mensen hier vet aan vinden. Live klinkt die misschien nog ok, maar in HQ klinkt die echt zo a-ritmisch as fuck.


Haha. Misschien ben jij wel a-ritmisch as fuck


Haha gast luister naar die bliepjes in de mid tussen de kicks door. Fie zijn zo misplaatst zoals Makrooy al zei. De anti climax is opzich nog wel ok, maar de kicks bevatten amper bass. Snap niet dat mensen dit helemaal de shit vinden.


Ik snap TSFH heel goed wat hij met dat a-ritmisch bedoelt, het klinkt inderdaad nergens naar die vage bliepjes :lol: :lol: :lol: :lol:

En dat er geen bass in die kicks zit, ook dat klopt.. kan je eigenlijk niet echt een discussie over voeren of ik moet na 10 keer herhalen echt 10 keer m'n sub uit hebben staan (maar dat is niet zo :whistle: ).

Die gigantische overkill aan distortion wat Radical de laatste tijd helaas zo onnodig vaak doet komt hier dan nog eens overheen wat de track eigenlijk nog kutter maakt.

Radical kan veel beter, D-Sturb trouwens ook maar qua kicks zit die man gewoon nog lang niet op topniveau..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 09:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@01:02:28
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een belabberde kicks >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff dit is echt zo achterlijk dik, wat een mega zieke drive zit hier in. :worship:

Met zulke anti's heb je geen melodie climax nodig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Met zulke anti's heb je geen melodie climax nodig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 14:58 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Pff dit is echt zo achterlijk dik, wat een mega zieke drive zit hier in. :worship:

Met zulke anti's heb je geen melodie climax nodig :drool:


Zou wel leuk zijn als er een climax was, de radio edit van dit nummer is korter dan 2:30.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle