Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar heb jij het over, de meningen over radical en zijn laatste album waren vrij gemengd hier op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:49 
 
Hardtraxx Addict

SimpleEffect schreef:
Exterkate schreef:
SimpleEffect schreef:
Het enige wat die vent groots maakt is zijn gigantische ego en narcisme. Ohja en alle Militant schaapjes met kleine breintjes die klaarkomen als hij met zijn rechterarm fistpumpt.


Fucking hell, de argumenten bij HT lopen weer lekker hoor


Tja wat moet je anders. Als je iets van kritiek plaatst dan wordt je onder gekakt door 100.000 mensen met MM shirtjes :whistle:
Dan kan je beter all-in gaan toch?


Wat een mafkees
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Topic is nu al genieten, en dat na alleen een 10 seconden preview. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:

Wat een mafkees


Sorry dat ik op je teentjes sta man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:58 
 
Hardtraxx Addict

SimpleEffect schreef:
TheUnnamed schreef:

Wat een mafkees


Sorry dat ik op je teentjes sta man :lol:


Je staat niet eens dichtbij mij laat staan mijn teentjes. Je zegt gewoon domme dingen en op mensen zoals jij kan je echt makkelijk op ingaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
SimpleEffect schreef:
TheUnnamed schreef:

Wat een mafkees


Sorry dat ik op je teentjes sta man :lol:


Je staat niet eens dichtbij mij laat staan mijn teentjes, je zegt gewoon echt hele domme dingen en op mensen zoals jij kan je echt makkelijk op ingaan.


Juist, want dingen die anders zijn dan waar in jij gelooft zijn dom. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 22:01 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Juist, want dingen die anders zijn dan waar in jij gelooft zijn dom. :sleep:

Citaat:
Militant schaapjes met kleine breintjes die klaarkomen als hij met zijn rechterarm fistpumpt.

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Citaat:
Militant schaapjes met kleine breintjes die klaarkomen als hij met zijn rechterarm fistpumpt.

?


Ik zou zeggen kijk maar op zijn Facebook.
Bij elk klein ding wat hij doet reageert iedereen overdreven gek op alsof hij god is.

Zo beter?

En als je zulke dingen letterlijk opvat dan kan ik daar vrij weinig aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 22:07 
 
Hardtraxx Addict

SimpleEffect schreef:
TheUnnamed schreef:
Citaat:
Militant schaapjes met kleine breintjes die klaarkomen als hij met zijn rechterarm fistpumpt.

?


Ik zou zeggen kijk maar op zijn Facebook.
Bij elk klein ding wat hij doet reageert iedereen overdreven gek op alsof hij god is.

Zo beter?

En als je zulke dingen letterlijk opvat dan kan ik daar vrij weinig aan doen.


Hallo? Dat heb je overal? Er zijn altijd wel mensen die zich op een hele domme manier uiten op het internet vooral als het gaat om muziek. Dat heb je niet alleen bij Minus Militia & Radical Redemption + Je doet nu echt alsof iedere fan van Minus Militia & Radical Redemption zich zo gedraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Rustaaaaaaaaaaaaaaahg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
TheUnnamed schreef:
Citaat:
Militant schaapjes met kleine breintjes die klaarkomen als hij met zijn rechterarm fistpumpt.

?


Ik zou zeggen kijk maar op zijn Facebook.
Bij elk klein ding wat hij doet reageert iedereen overdreven gek op alsof hij god is.

Zo beter?

En als je zulke dingen letterlijk opvat dan kan ik daar vrij weinig aan doen.


Heb je op hardtraxx gekeken als Phuture Noize of B-front een nieuw release hebben? Circlejerks heb je overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 00:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jezus een discussie van niks.

In mijn ogen was het gros van Road To Redemption troep. Bijna alles klonk het zelfde waardoor het leek of er 5 platen op het album stonden met een paar edits er van. En RR zijn idee van overdistortion is het laten kraken, niet eens het echt laten overdistorten met een goede lading bass zoals in IHC.

Laat dat alstublieft bij Industrial Hardcore. Peaky Pounder en Rude Awakening deden het al in 2000-2002 en zelfs in LQ klinkt dat beter.

Eens dat Paralyzed, America, Keltek Collab en Until I Win wel aan de goede kant staan. Vind Paralyzed en America beiden extreem goede platen. Maar de rest zoooooo simpel, het gros klinkt het zelfde en de kicks zijn soms echt enorm vervormd/lelijk. Dat je het vet vindt is een, maar dat een aantal platen niet helemaal 100 in elkaar zit kan iedereen wel zien, zie je ook wel terug in het topic van het album.

Aan de andere kant, over de mensen die het vet vinden, laat ze lekker in hun waarde. Ken zat mensen die RR fan zijn maar een groot deel van het album ook niet kunnen waarderen om precies de zelfde rede, of het wel vet vinden maar wel kunnen inzien waarom anderen het niks vinden.

Het extreme hoge gekkie gehalte bij RR komt puur omdat zijn fanbase het grootste is en omdat het zo uitgedraaid en uitgebeeld is, door zijn marketing, zijn er nou ook eenmaal meer mensen die er in worden meegezogen. Het zelfde geldt voor Warface bijvoorbeeld en in zekere zin ook de godworship van sommige artiesten hier op Hardtraxx.

Persoonlijk vind ik het zelf ook vrij sneu als je blind voor alles behalve RR (of andere artiest) bent, maar ieder zijn ding, dan beoordeel ik je niet op het feit dat je RR fan bent of op de artiest maar gewoon hoe kortzichtig je zelf bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 02:19 
 
Hardtraxx Veteran

De brutal serie is al eventjes niet interessant meer. Benieuwd of deze wel weer wat wordt. Ik ben niet meer zon fan van zijn kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man man wat een doelloze discussies weer. Waarom moet het bij nieuwe Radical platen steeds maar weer over zijn fanbase gaan in plaats van over de muziek? We hoeven die mensen er - ongeacht wat je er van vindt - toch niet steeds maar bij te betrekken om iets over een plaat te kunnen zeggen?

OT: Over die paar kicks in de video kan ik nog niet echt een oordeel geven. Moet zeggen dat ik Brutal 6.0 in eerste instantie maar weinig aan vond, maar inmiddels wel redelijk kan waarderen. Zou me niets verbazen als deze weer dezelfde kant op gaat, dus ik ben benieuwd of ik hem straks wat aan vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 14:20 
 
Hardtraxx Addict

Die choirs klinken echt vet, hopelijk zit er een melodie in. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 15:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nolz vocals :cry: voor de rest (kicks) is het wachten op betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een saaie plaat zo op het eerste gehoor zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Nolz vocals :cry:


Cringe er elke keer van :x

RoyAPO schreef:
Wat een saaie plaat zo op het eerste gehoor zeg


Volgensmij had hij weinig inspiratie behalve dat er persé een nieuwe Brutal af gemaakt moest worden.


Tot nu toe overtreft niks 3.0 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, ik voel hem ook weer niet. Al vind ik de kick zo op het eerste gehoor wel beter dan 6.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 08:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kicks zijn inderdaad beter maar er zit niet iets in wat de plaat interessant maakt. Hopelijk komt er nog een dikke melodie bij kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn god wat een hemeltergende kut vocalen :thumbdown:. Verder valt dit plaatje sowieso niet in mijn straatje, maar die vocalen maken het helemaal droevig. Ik krijg een soort van oncontroleerbare agressieve gevoelens bij het horen van dat geforceerde stemgeluid van mc Nolz. Ik snap echt helemaal niet waarom hij ineens zo'n popie jopie mc is geworden? Syndrome en Livid hoor ik veel liever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt beter dan 6. Maar even afwachten tot ik deze live heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 23:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Ik snap echt helemaal niet waarom hij ineens zo'n popie jopie mc is geworden? Syndrome en Livid hoor ik veel liever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Crippled schreef:
Ik snap echt helemaal niet waarom hij ineens zo'n popie jopie mc is geworden? Syndrome en Livid hoor ik veel liever.


Of gewoon je eigen stem met een kwak filters erover a la Headhunterz.
Geeft een track veel meer gevoel vind ik. :yes:
Als je bij 7/10 nummers dezelfde mc hebt dan lijkt alles ook zo snel op elkaar imo

Al lijkt me engelse tekst met een tukkers accent niet echt geweldig :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle