Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2021 20:01 
 
Hardtraxx Crew

Artiest: Project One

Track(s): Million Miles

Sample/video:


Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2021 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke drive voor een P1 plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 11:42 
 
Hardtraxxer

Gaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hele vette plaat, maar klinkt wel heel erg SZP-ish.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 00:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Werkende preview toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 18:12 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een Project One release? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat random. Ben erg benieuwd of ze Project One nu gaan oppakken nu corona niet meer in de weg zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel fijn dat er eindelijk wat schot lijkt te komen in p1. Za het album niet lang duren vermoed ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 10:21 
 
Hardtraxxer

Ik vind deze plaat sterk lijken op de oude Project One platen qua opbouw. Wel nieuwe sounds uiteraard, maar wel hetzelfde gevoel en dat is top :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo vlak voor Defqon natuurlijk top gepland.

Ben benieuwd, wel zin in het gehele album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Zo vlak voor Defqon natuurlijk top gepland.

Ben benieuwd, wel zin in het gehele album!

Zeker, al had ik wel gekozen voor een andere track. Coming back with a bang zeg maar.

Denk aan Love is not enough, The Upside Down enz.

Maar goed, volgens mij is er nog geen volledige versie bekend van Million Miles, dus ik laat mij positief verrassen. Wat ik tot nu toe gehoord heb vind ik maar so so.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar zie je Project One staan, volgens mij is dit gewoon een Aftershock plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 11:47 
 
Hardtraxx Crew

AboveColin schreef:
Waar zie je Project One staan, volgens mij is dit gewoon een Aftershock plaat

Dit lijkt me geen Aftershock plaat (ivm One vocal, en duidelijke hhz/wildstylez sounds etc), maar release gaat idd om een Aftershock track helaas :lol: Dus deze kan weer terug >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://aoc.ffm.to/aoc072 hahahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 11:52 
 
Hardtraxx Crew

AboveColin schreef:
https://aoc.ffm.to/aoc072 hahahahah

Ik wacht wel even tot het wat duidelijker is voordat ik m bij releases gooi, want weet niet of het om deze track gaat of dat dat een andere is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
AboveColin schreef:
https://aoc.ffm.to/aoc072 hahahahah

Ik wacht wel even tot het wat duidelijker is voordat ik m bij releases gooi, want weet niet of het om deze track gaat of dat dat een andere is :P

Die Aftershock plaat is inderdaad een hele andere. Vind het overigens echt ongekend dat dit hele label alleen nog maar lijkt te draaien op releases van Aftershock, Sound Rush en de Eternity gasten. Headhunterz en Wildstylez hebben respectievelijk 7 en 9 maanden niets uitgebracht, en de radiostilte gaat vooralsnog rustig verder. Noisecontrollers zit ook al 7 maanden zonder releases, en Bass Modulators komen ook met weinig nieuws.

Ze zullen het sublabel wel Eternity genoemd hebben omdat de gasten op het main label er een eeuwigheid over doen om een keer wat nieuw muziek ten gehore te brengen. Kunnen ze met al dat dertien in een dozijn spul de mensen proberen zoet te houden :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
MYTZE schreef:
AboveColin schreef:
https://aoc.ffm.to/aoc072 hahahahah

Ik wacht wel even tot het wat duidelijker is voordat ik m bij releases gooi, want weet niet of het om deze track gaat of dat dat een andere is :P

Die Aftershock plaat is inderdaad een hele andere. Vind het overigens echt ongekend dat dit hele label alleen nog maar lijkt te draaien op releases van Aftershock, Sound Rush en de Eternity gasten. Headhunterz en Wildstylez hebben respectievelijk 7 en 9 maanden niets uitgebracht, en de radiostilte gaat vooralsnog rustig verder. Noisecontrollers zit ook al 7 maanden zonder releases, en Bass Modulators komen ook met weinig nieuws.

Ze zullen het sublabel wel Eternity genoemd hebben omdat de gasten op het main label er een eeuwigheid over doen om een keer wat nieuw muziek ten gehore te brengen. Kunnen ze met al dat dertien in een dozijn spul de mensen proberen zoet te houden :sleep:

Haha wow, excactly my thoughts. Ik wil er geen #howcanimakethisaboutme van maken, maar heb dit ook al vaker gezegd in diverse topics. Iedere keer als er een aankondiging komt word je weer blij gemaakt met een dode mus. Aftershock dingen die geen hoge ogen gooien, Sound Rush waarbij alles hetzelfde klinkt en de Eternity gasten waarbij alleen de eerste release vaak leuk is (dit lijkt ook vaak de track te zijn waardoor ze zijn opgevallen en het daardoor een beetje 'moeten blijven produceren ' wordt). Tijdens sets van Headhunterz en Wildstylez ook weinig tot geen glimp van nieuwe tracks (op wat Yellow Claw bootlegjes na). Normaal wachtte je nog wel eens met smart op 'die nieuwe track'.

De hele hype rondom Project One ben ik ook wel zat eigenlijk. Gevalletje als je te lang wacht met eten, heb je geen honger meer. Ik snap best dat je een album groots wilt brengen, maar laten we nu niet doen alsof we hier met artiesten te maken hebben van het kaliber de Rolling Stones, Queen, Madonna, Adele etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Normaal wachtte je nog wel eens met smart op 'die nieuwe track'.


Haha, de tijd dat dat gebeurde is inmiddels al lang geleden. Maar dat heeft er in mijn ogen mee te maken dat de gehele weg richting een release qua beleving heel erg anders is. Eerst hoorde je een plaat in een slechte livestream opname of live en was je helemaal enthousiast en aan het speculeren van wie die was en hoe die heet. Nu is het na 1 feest/festival al duidelijk in HQ beeld/geluid materiaal en is het even later een release die iedereen dan alweer beu is. Ach ja.. Vroeger...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 22:41 
 
Hardtraxxer

Het is Aftershock. Helaas, nog geen Project One. Het maakt ook niet uit wanneer dat album wordt gereleased. De hype is weg, de fut is eruit en die zal ook niet meer terugkomen, mits er nog nieuwe onbekende platen op komen die nooit eerder gedraaid zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 23:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Is dit niet Dune - Million Miles Away From Home in een remix jasje? Mn favo Dune track in een hardstyle versie, tof gedaan wel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Is dit niet Dune - Million Miles Away From Home in een remix jasje? Mn favo Dune track in een hardstyle versie, tof gedaan wel! :thumbup:


Ik vermoed ook dat ze daarom expliciet zeiden dat deze plaat nog wel een 'million miles away' is van een release.
Rechtenkwestie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Is dit niet Dune - Million Miles Away From Home in een remix jasje? Mn favo Dune track in een hardstyle versie, tof gedaan wel! :thumbup:


Jep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
...maar laten we nu niet doen alsof we hier met artiesten te maken hebben van het kaliber de Rolling Stones, Queen, Madonna, Adele etc.


Onzinnige vergelijking. De coronaperiode heeft iedereen 10 stappen teruggezet. De ene artiest gaat hier makkelijker mee om dan de ander. We wisten van Noise dat die al in een inspiratiedal zat, daar is die blijkbaar nog niet uit, niks mis mee. Dat wij ongeduldig zijn is ons probleem. Ik heb liever een artiest die produceert vanuit talent dan een artiest die een plaat uitbrengt om t uitbrengen. Ik denk dat HHZ en WSZ het ook heel anders hadden gepland, maar dat ze nu wachten totdat het eerste volledige festivalseizoen (sinds corona) over is.

Ik vind het persoonlijk ook erg jammer en mis dan met name Noisecontrollers, maar ok, doen we niks aan. Als alles weer aan is deze zomer gaat het echt wel weer lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso hebben ze heus wel een shitload aan nieuwe muziek klaar liggen, dat kan haast niet anders. Van hhz is bekent dat hij veel in de studio zit de laatste tijd. Ik gok dat er vanaf defqon weer wat nieuwe platen gaan komen, daar staat noisecontrollers trouwens ook op de RED.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks