Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Als je tegenwoordig al niet eens meer mag zeggen dat je vrouwen en hardstyle een niet elegante combinatie vind, jeetje.. :lol:

Ik deel zn mening ook niet, maar het is toch niet zo erg wat ie zegt?


Het is maar net hoe je het brengt en wat voor nuance het heeft. Het blijft natuurlijk een mannen wereld en tuurlijk mag je een mening hebben maar nu klonk het eerder als 'vrouwen kunnen dit niet in deze scene dus blijf weg'.

Terwijl er zat vrouwelijke producers zijn die dit gewoon net zo hard of zacht kunnen als een ander (uhum Deetox, Miss k8 (hardcore dan), Dana, Korsakoff, Lady Faith, Malua etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2023 11:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Als je tegenwoordig al niet eens meer mag zeggen dat je vrouwen en hardstyle een niet elegante combinatie vind, jeetje.. :lol:


Je mag het zeggen, maar dat maakt het niet minder onnozel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2023 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah eerst een debiele opmerking typen, m dan verwijderen en m vervolgens gaan verdedigen... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2023 08:44 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Hahah eerst een debiele opmerking typen, m dan verwijderen en m vervolgens gaan verdedigen... :lol:


1. Ja het is mijn persoonlijke mening
2. if you dont stand for anything you will fall for everything
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2023 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5euroopjemuilgauw schreef:
ULTIMO schreef:
Hahah eerst een debiele opmerking typen, m dan verwijderen en m vervolgens gaan verdedigen... :lol:


1. Ja het is mijn persoonlijke mening
2. if you dont stand for anything you will fall for everything
:thumbup:

Blijkbaar sta je er niet 100% achter anders was je wel bij je mening gebleven en had je die laten staan.

Zaagkick schreef:
Als je tegenwoordig al niet eens meer mag zeggen dat je vrouwen en hardstyle een niet elegante combinatie vind, jeetje.. :lol:

Ik deel zn mening ook niet, maar het is toch niet zo erg wat ie zegt?

Zo werkt dat natuurlijk niet hé.

Iedereen mag een mening hebben maar zodra je die mening geeft moet je ook het er van uit gaan en het risico accepteren dan mensen het er niet mee eens kunnen zijn en dus ook er wat van kunnen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2023 12:20 
 
Hardtraxxer

1. Om eerlijk te zijn heb ik het antwoord verwijderd, omdat ik niet iedereen me tegen in het harnas wilde jagen, waar het wel op begon te lijken. Ik heb geleerd in de afgelopen jaren dat soms -als een mening mensen kwetst- het niet geuit hoeft te worden en je dingen beter voor je kan houden:)
Dit was hier precies het geval
Echter, bleek mijn opmerking vrij generaliserend, waar ik even geen rekening mee had gehouden.

2. Verder onthouden mensen negatieve gedachten immers langer, dan positieve (bron: filosofie en psychologie) Zoals iedereen hier vast weet.
Dus leek het mij het best om het maar gewoon te verwijderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2023 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

5euroopjemuilgauw schreef:
1. Om eerlijk te zijn heb ik het antwoord verwijderd, omdat ik niet iedereen me tegen in het harnas wilde jagen, waar het wel op begon te lijken. Ik heb geleerd in de afgelopen jaren dat soms -als een mening mensen kwetst- het niet geuit hoeft te worden en je dingen beter voor je kan houden:)
Dit was hier precies het geval
Echter, bleek mijn opmerking vrij generaliserend, waar ik even geen rekening mee had gehouden.

2. Verder onthouden mensen negatieve gedachten immers langer, dan positieve (bron: filosofie en psychologie) Zoals iedereen hier vast weet.
Dus leek het mij het best om het maar gewoon te verwijderen

Gast laat het nou maar gewoon. Je hoeft niet een excuusbrief te gaan schrijven voor de 15 mensen op dit dooie forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2023 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
5euroopjemuilgauw schreef:
1. Om eerlijk te zijn heb ik het antwoord verwijderd, omdat ik niet iedereen me tegen in het harnas wilde jagen, waar het wel op begon te lijken. Ik heb geleerd in de afgelopen jaren dat soms -als een mening mensen kwetst- het niet geuit hoeft te worden en je dingen beter voor je kan houden:)
Dit was hier precies het geval
Echter, bleek mijn opmerking vrij generaliserend, waar ik even geen rekening mee had gehouden.

2. Verder onthouden mensen negatieve gedachten immers langer, dan positieve (bron: filosofie en psychologie) Zoals iedereen hier vast weet.
Dus leek het mij het best om het maar gewoon te verwijderen

Gast laat het nou maar gewoon. Je hoeft niet een excuusbrief te gaan schrijven voor de 15 mensen op dit dooie forum


Precies, graag in een powerpoint presentatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2023 13:17 
 
Hardtraxxer

Ik ga het proberen te verwerken in mijn volgende track:

DJ syro - no more hardtraxx 2023K remix
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2023 13:19 
 
Hardtraxxer

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2023 15:08 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
5euroopjemuilgauw schreef:
ULTIMO schreef:
Hahah eerst een debiele opmerking typen, m dan verwijderen en m vervolgens gaan verdedigen... :lol:


1. Ja het is mijn persoonlijke mening
2. if you dont stand for anything you will fall for everything
:thumbup:

Blijkbaar sta je er niet 100% achter anders was je wel bij je mening gebleven en had je die laten staan.

Zaagkick schreef:
Als je tegenwoordig al niet eens meer mag zeggen dat je vrouwen en hardstyle een niet elegante combinatie vind, jeetje.. :lol:

Ik deel zn mening ook niet, maar het is toch niet zo erg wat ie zegt?

Zo werkt dat natuurlijk niet hé.

Iedereen mag een mening hebben maar zodra je die mening geeft moet je ook het er van uit gaan en het risico accepteren dan mensen het er niet mee eens kunnen zijn en dus ook er wat van kunnen vinden.


Juist. En ik mag de tegenreactie / oproer dan weer overdreven vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 17:09 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze zal heel vet zijn op een feest maar om te luisteren is er dus echt helemaal niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2023 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dank voor de bump want wat een discussie weer jongens :lol: Wat betreft de plaat is die best leuk net als de vorige release, maar ik ben dan toch altijd weer benieuwd in welke mate Mandy daar überhaupt aan bijdraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 10:35 
 
Hardtraxxer

Misschien gekookt voor harddriver? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noemen ze dat koken tegenwoordig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 14:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Terwijl er zat vrouwelijke producers zijn die dit gewoon net zo hard of zacht kunnen als een ander (uhum Deetox, Miss k8 (hardcore dan), Dana, Korsakoff, Lady Faith, Malua etc).


Ik ben het verder niet met je oneens hoor. Ik zou niet weten waarom vrouwen en Hardstyle productie niet samen gaan, maar de enige dame in dat lijstje die volgens mij ook daadwerkelijk zelf produceert, is Deetox. Dat is bij de overige dames in jouw lijstje nou niet bepaald het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 14:33 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Noemen ze dat koken tegenwoordig?


Plaattaart met mager gehakt en Italiaanse kruiden.
lekker man
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 14:34 
 
Hardtraxxer

Arboza schreef:
Nuracore schreef:
Terwijl er zat vrouwelijke producers zijn die dit gewoon net zo hard of zacht kunnen als een ander (uhum Deetox, Miss k8 (hardcore dan), Dana, Korsakoff, Lady Faith, Malua etc).


Ik ben het verder niet met je oneens hoor. Ik zou niet weten waarom vrouwen en Hardstyle productie niet samen gaan, maar de enige dame in dat lijstje die volgens mij ook daadwerkelijk zelf produceert, is Deetox. Dat is bij de overige dames in jouw lijstje nou niet bepaald het geval.


Ik weet het niet allemaal. Ghostproducen is sowieso een ding tegenwoordig. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Nuracore schreef:
Terwijl er zat vrouwelijke producers zijn die dit gewoon net zo hard of zacht kunnen als een ander (uhum Deetox, Miss k8 (hardcore dan), Dana, Korsakoff, Lady Faith, Malua etc).


Ik ben het verder niet met je oneens hoor. Ik zou niet weten waarom vrouwen en Hardstyle productie niet samen gaan, maar de enige dame in dat lijstje die volgens mij ook daadwerkelijk zelf produceert, is Deetox. Dat is bij de overige dames in jouw lijstje nou niet bepaald het geval.


Ik ging er even van uit dat zij bij het proces zitten en doormiddel van een Ghost producers alsnog hun creativiteit kwijt kunnen en niet gewoonweg een mailtje krijgen met een nieuwe plaat en dat ze weer mogen oid. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 16:01 
 
Hardtraxxer

zitten hier ook nog ghostproducers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

5euroopjemuilgauw schreef:
zitten hier ook nog ghostproducers?

Ja ik. Maar ik heb nog geen subtiele manier gevonden om ons buurmeisje te vertellen dat haar vader niet haar echte papa is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 16:41 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
5euroopjemuilgauw schreef:
zitten hier ook nog ghostproducers?

Ja ik. Maar ik heb nog geen subtiele manier gevonden om ons buurmeisje te vertellen dat haar vader niet haar echte papa is.


you lost me here sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een vette plaat, past eigenlijk zo wel in de stromingen van vandaag. Als ze Mandy een beetje richting de EDM mainstage met als niche techno naar hardstyle crossover willen duwen past dit er wel goed bij. Dit kun je zo op een Tomorrowland mainstage draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 14:17 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik vind het wel een vette plaat, past eigenlijk zo wel in de stromingen van vandaag. Als ze Mandy een beetje richting de EDM mainstage met als niche techno naar hardstyle crossover willen duwen past dit er wel goed bij. Dit kun je zo op een Tomorrowland mainstage draaien.


ja prima, laat her vooral bij de EDM :bomb: :innocent: :thumbup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle