Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 11:20 
 
Hardtraxxer

Headhunterz & Final Day - How Far Can You Go (AOC101)

Label: Art Of Creation
WEB release: 09/02/2024

Tracks:
Headhunterz & Final Day - How Far Can You Go

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track ademt op veel vlakken Final Day idd :)
Klinkt heel erg lekker, melodie ook super met diverse variaties er in :loving:
Hopelijk een snelle release :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het al definitief een Final Day plaat nu? Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had hem een PB gestuurd op insta met deze video en de vraag of dit zijn nieuwe track was.
Hij gaf het een like met een hart, dus ik ga er vanuit dat dat een JA was

Eerlijk is eerlijk, als je terug luistert naar zijn tracks, kan het haast niet anders of deze is van hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ander filmpje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 19:08 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 03:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 15:06 
 
Hardtraxxer

Stanley3x0 schreef:


:bomb:

Allemachtig, dacht dat jij gestopt was met filmen. Herinner me nog genoeg video's van vroeger ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Stanley3x0 schreef:


:bomb:

Allemachtig, dacht dat jij gestopt was met filmen. Herinner me nog genoeg video's van vroeger ;)


Incidenteel nog wel eens.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 19:35 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Het stukje voor de tweede climax is vervangen met dit:

Wat een verkrachting zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was er al bang voor :/
Hopelijk komt er nog een “normale” release. Zo niet, dan skip ik deze lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe verpest je een prima plaat in 3 stappen:

1. Kijk naar wat populair is tegenwoordig (zaag)
2. Verwijder de kicks die deze plaat vet maakten
3. Vervang dat stuk met wat tegenwoordig populair is (zaag)

Wat een herrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt ie nu al uit? ik had minstens nog een half jaar gewacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 02:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel mensen op insta die aangeven ook teleurgesteld zijn in door die kut zaagkick in de nieuwe versie en ook willen dat de eerste “normale” versie gereleased wordt, ik snap echt niet hoe men dit mooi kan vinden. Wat een kinderachtige kut trend is dat toch ook die zaagkicks, het verneukt je plaat compleet :/

https://www.instagram.com/p/C27vgpSrgN7 ... QzcGtxMA==
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toppertje dit ja! Wat een een kut kick zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 10:56 
 
Hardtraxxer

Prachtplaat dit. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister al niet eens meer verder na die mid joh, wat een gedrocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben best open minded met hardstyle trends, vind ze vaak genoeg wel vet, maar ik hoorde dat er zaag kicks in zitten en dan bespaar ik het mezelf liever. Headhunterz blijft voor mij een van de beste producers, lekker kop in zand steken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 14:44 
 
Hardtraxxer

Vaak, als je lang met een plaat bezig bent of lang wacht met releasen, dan ga je overdenken en dan ga je op het laatste moment nog dingen aanpassen. Hetzelfde gebeurde met The Flame Inside. Prima als je dingen aanpast, maar doe dat dan niet als de plaat al ruim een jaar lang in hoge kwaliteit te horen is op het WWW. Beide platen zijn voor mij nu echt een stuk minder interessant.

Stiekem denk ik dat het een grap is. We gaan het meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 15:40 
 
Hardtraxxer

Jambekkieee schreef:
Vaak, als je lang met een plaat bezig bent of lang wacht met releasen, dan ga je overdenken en dan ga je op het laatste moment nog dingen aanpassen. Hetzelfde gebeurde met The Flame Inside. Prima als je dingen aanpast, maar doe dat dan niet als de plaat al ruim een jaar lang in hoge kwaliteit te horen is op het WWW. Beide platen zijn voor mij nu echt een stuk minder interessant.

Stiekem denk ik dat het een grap is. We gaan het meemaken.


Voeg keepers of our legacy ook maar toe aan die lijst. Als ik dan zo’n preview hoor denk ik steeds dat het een 1 april grap is. Ik snap niet dat zo’n artiest als hhz het nodig acht om z’n plaat zo om zeep te helpen puur om een trend te volgen. Ik houd m’n hart vast voor ‘live forever’ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 19:44 
 
Hardtraxxer

Vind de zaags in deze best vet, een van de beste zaagkicks die ik tot nu toe gehoord heb.

Maar vind persoonlijk Hhz al ‘saai’ sinds 2020 ofzo, dus had niet echt een sentiment bij de 1e versie.

Edit: na meerdere keren luisteren vind ik het zaag stuk steeds vetter. :lol: Zaagkicks met zo’n diepe bass klinkt echt vet. Die drop lijkt wel een beetje TDH-inspired (het kan best echt op TDH geinspireerd zijn, de Subsonic remix en eerdere DM’s van HHZ naar TDH waarin HHZ zei dat hij hem een goeie unieke sound vond hebben zouden dit kunnen bevestigen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Vind de zaags in deze best vet, een van de beste zaagkicks die ik tot nu toe gehoord heb.

Maar vind persoonlijk Hhz al ‘saai’ sinds 2020 ofzo, dus had niet echt een sentiment bij de 1e versie.

Edit: na meerdere keren luisteren vind ik het zaag stuk steeds vetter. :lol: Zaagkicks met zo’n diepe bass klinkt echt vet. Die drop lijkt wel een beetje TDH-inspired (het kan best echt op TDH geinspireerd zijn, de Subsonic remix en eerdere DM’s van HHZ naar TDH waarin HHZ zei dat hij hem een goeie unieke sound vond hebben zouden dit kunnen bevestigen).


Welk zaag stuk? hoor alleen maar kicks (ik wilde normale kicks zeggen maar dat is ook niet echt waar imo, zitten nog wel een paar missers tussen). Geen zaagkicks te bekennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 21:04 
 
Hardtraxxer

Jeffreylp schreef:
Zaagkick schreef:
Vind de zaags in deze best vet, een van de beste zaagkicks die ik tot nu toe :P gehoord heb.

Maar vind persoonlijk Hhz al ‘saai’ sinds 2020 ofzo, dus had niet echt een sentiment bij de 1e versie.

Edit: na meerdere keren luisteren vind ik het zaag stuk steeds vetter. :lol: Zaagkicks met zo’n diepe bass klinkt echt vet. Die drop lijkt wel een beetje TDH-inspired (het kan best echt op TDH geinspireerd zijn, de Subsonic remix en eerdere DM’s van HHZ naar TDH waarin HHZ zei dat hij hem een goeie unieke sound vond hebben zouden dit kunnen bevestigen).


Welk zaag stuk? hoor alleen maar kicks (ik wilde normale kicks zeggen maar dat is ook niet echt waar imo, zitten nog wel een paar missers tussen). Geen zaagkicks te bekennen.


Edit: Zie MYTZE z’n post hierboven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 21:05 
 
Hardtraxx Crew

Zaagkick schreef:
Jeffreylp schreef:

Welk zaag stuk? hoor alleen maar kicks (ik wilde normale kicks zeggen maar dat is ook niet echt waar imo, zitten nog wel een paar missers tussen). Geen zaagkicks te bekennen.


Stond op HHZ z’n insta stories, maar die is inmiddels verlopen.

Heb m een stuk naar boven als Streamable embed gepost.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle