Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pohhhh die mid ging zo lekker he :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2020 11:56 
 
Hardtraxx Veteran



11:41
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 15:41 
 
Hardtraxxer

Bijna een jaar verder, kom maar door met deze plaat graag :slow: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 05:39 
 
Hardtraxxer

:slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 07:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij wil jeff deze plaat graag hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 09:36 
 
Hardtraxx Veteran

jeff schreef:
:slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 21:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

HIJ DRAAIT UM NU BIJ QONNECT, ER IS HOOP !!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

En nu draait die die poep Adrenaline
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Willum draai deees'n diek van 'n skief!! :corn:



Edit: ho dit is niet het Qonnect toppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze zijn nog aan het afwachten op een akkoord van de rechten van Bethesda (Skyrim), die aanvraag is bijna afgerond.
Komt er dus snel aan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 00:26 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Volgens mij wil jeff deze plaat graag hebben :)

haha ja klopt, hoorde dat ze met de rechten bezig zijn, dan nog duurt deze lang helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2020 10:09 
 
Hardtraxx Veteran



39:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeff schreef:
:slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op mensen niet zo ongeduldig zijn xd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

Kan hier toch niet echt warm van worden. Er wordt hier regelmatig geklaagd over het feit dat zo'n beetje alle raw hetzelfde klinkt, maar voor m'n gevoel heeft driekwart van de euforische tracks tegenwoordig een mid met een gated kick en een paar sounds eromheen.
Break is vet opgezet, maar iets te lang naar mijn zin, bijna 2 minuten. Climax met die hoge uithalen is wel heel dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 11:01 
 
Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Kan hier toch niet echt warm van worden. Er wordt hier regelmatig geklaagd over het feit dat zo'n beetje alle raw hetzelfde klinkt, maar voor m'n gevoel heeft driekwart van de euforische tracks tegenwoordig een mid met een gated kick en een paar sounds eromheen.
Break is vet opgezet, maar iets te lang naar mijn zin, bijna 2 minuten. Climax met die hoge uithalen is wel heel dik :D


Ik ben het eens met je punt over de mid met een gated kick en paar soundjes omheen. De rest van de plaat vind ik wel geweldig. Juist niet wat je vaak ziet. Zo veel sfeer zit er in deze plaat. Werden maar vaker zulke plaatjes gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt 5 mei uit als free release.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 16:30 
 
Hardtraxx Elite

Voor mij is deze plaat tot nu toe echt TOTY. Wat een epische plaat is dit geworden! Van mij mogen er wel vaker echt thematische platen gemaakt worden i.p.v. popzang, rap of stoere vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Komt 5 mei uit als free release.

Supervet!!! :love: :love: Echt zo'n megavette track, qua vocals, melodie, kicks alles (L)

Vraag me wel af, waarom free release? Mij hoor je niet klagen hoor, maar zouden de vocals niet volledig gecleared kunnen worden qua rechten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Denkeleda schreef:
Komt 5 mei uit als free release.

Supervet!!! :love: :love: Echt zo'n megavette track, qua vocals, melodie, kicks alles (L)

Vraag me wel af, waarom free release? Mij hoor je niet klagen hoor, maar zouden de vocals niet volledig gecleared kunnen worden qua rechten?


Gok dat dat te maken heeft met rechten, aangezien de melodie en bepaalde vocalen rechtstreeks van The Elder Scrolls Skyrim komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
hurricane schreef:
Denkeleda schreef:
Komt 5 mei uit als free release.

Supervet!!! :love: :love: Echt zo'n megavette track, qua vocals, melodie, kicks alles (L)

Vraag me wel af, waarom free release? Mij hoor je niet klagen hoor, maar zouden de vocals niet volledig gecleared kunnen worden qua rechten?


Gok dat dat te maken heeft met rechten, aangezien de melodie en bepaalde vocalen rechtstreeks van The Elder Scrolls Skyrim komen.

Had eigenlijk wel gedacht dat hij wat wist te regelen aangezien de devs bij de eerste dragonborn zo enthousiast waren dat ze hem een Draak beeldje + Skyrim kopie gaven (als ik mij niet vergis)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Gok dat dat te maken heeft met rechten, aangezien de melodie en bepaalde vocalen rechtstreeks van The Elder Scrolls Skyrim komen.

Edit: heb het idd gevonden:
Citaat:
Even after multiple efforts, it wasn’t possible to secure an official release due to the copyrighted content in the track. The song is a cover by singer Malukah, the original song was written by composer Jeremy Soule. The samples are from the game Skyrim. Dragonborn and Dragonborn part 2 are both tributes to the game.

Wel jammer dat t niet gelukt is. De track zal ook niet op streamings portals komen lees ik net. Wat best jammer is denk ik tegenwoordig. Maar goed, voor in de auto lekker op mn USB :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

EINDELIJK NIFFO'S
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat. Heerlijk! :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks