Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 12:32 
 
Hardtraxx Crew

Frontliner - Dreams And Wonder (TIH017)

Label: This Is Hardstyle
WEB release: 29/06/2023

Tracks:
Frontliner - Dreams And Wonder

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stond op het punt om hetzelfde te posten. Paar weken terug de melodie gehoord en daar werd ik al erg blij van, dus mooi dat deze (zeker voor Frontliner begrippen) zo snel uit komt :loving:. Pre-save link
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij kan het dus wel.
Kap dan met die tyfusherrie, niemand zit daar op te wachten. Je luistert naar Frontliner voor dit soort platen.
Als ik vage zaagkicks wil luister ik wel Krowdexx of Rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 08:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich een leuke melodie met prima kicks. Je merkt wel dat hij puur op de nostalgie / throwback feels mikt met deze plaat. Had deze in 2012 / 2013 uitgekomen had ik het destijds waarschijnlijk een 13-in-een-dozijn preview gevonden.

Edit; hierboven word gezegd dat hij het nog kan, ben ik het deels mee eens. Echter vind ik dat hij nog veel beter kan. Als je platen als I'm the Melodyman, Halos, Creative Community, On the Go, etc. als voorbeeld neemt vind ik dat die zowel technische als creatief gezien beter in elkaar zitten. Die platen waren uniek en vond ik destijds echt een eigen sound hebben ten opzichte van de andere artiesten in die tijd. Nu zijn we bijna 10 jaar verder en vind ik dat deze preview er in beide gevallen niet op vooruit is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Myth schreef:
Opzich een leuke melodie met prima kicks. Je merkt wel dat hij puur op de nostalgie / throwback feels mikt met deze plaat. Had deze in 2012 / 2013 uitgekomen had ik het destijds waarschijnlijk een 13-in-een-dozijn preview gevonden.



Exact! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 10:58 
 
Artiest

Heerlijke melodie. Blijft gelijk hangen en brengt het gevoel terug van die goede oude tijd :) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 12:36 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu ik hem wat vaker heb geluisterd vind ik de kicks in de climax erg kort klinken. Ze knallen niet lekker door zeg maar. Zijn er meer mensen die dit ook zo horen of ben ik de enige?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Myth schreef:
Nu ik hem wat vaker heb geluisterd vind ik de kicks in de climax erg kort klinken. Ze knallen niet lekker door zeg maar. Zijn er meer mensen die dit ook zo horen of ben ik de enige?


Ja ik kan mijn vinger er ook niet helemaal opleggen maar er is iets net niet juist.
Volgens mij is het dat de tail van de kick net iets te kort is, waardoor het abrupt klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het ook een beetje hol klinken op Spotify, kan aan mij liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kicks niet geweldig, wel een fijne oldschool melodie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet hoor, ik vind het allemaal wat simpel klinken.
Had toch wel iets meer verwacht, zeker na een dergelijke tracktitel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Myth schreef:
Nu ik hem wat vaker heb geluisterd vind ik de kicks in de climax erg kort klinken. Ze knallen niet lekker door zeg maar. Zijn er meer mensen die dit ook zo horen of ben ik de enige?


Ja ik kan mijn vinger er ook niet helemaal opleggen maar er is iets net niet juist.
Volgens mij is het dat de tail van de kick net iets te kort is, waardoor het abject klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 15:46 
 
Hardtraxxer

Klinkt als een track van 10 jaar terug die hij plots tegen is gekomen en maar gewoon besloten heeft te releasen, zonder er nog iets aan te doen verder.

Niet slecht, maar een beetje saai en gedateerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is nou gewoon prima hardstyle. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 19:54 
 
Hardtraxxer

Ja vet dit! Meer van dit en ik ga ‘hardstyle’ weer leuk vinden…
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk, maar niet meer dan dat. Komt een beetje geforceerd over.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle