Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

Element - Go Harder (none)

Label: none
WEB release: 30/03/2020

Tracks:
Element - Go Harder

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Element come to chile
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap die hele Element hype niet echt. De beste man kan best kicks maken, maar platen klinken voornamelijk erg leeg en simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het vooral tof om te zien hoe hij zich zonder label in de kijk heeft weten te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik snap die hele Element hype niet echt. De beste man kan best kicks maken, maar platen klinken voornamelijk erg leeg en simpel.


Zelf heb ik niet altijd meer nodig. Heerlijk lomp en veel drive in zijn muziek. Maar soms kan het idd net iets te leeg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
maar platen klinken voornamelijk erg leeg en simpel.

Dit kan toch ook een reden zijn dat mensen het juist vet vinden? Ik vind het inderdaad lekkere simpele recht toe recht aan hardstyle met dikke kicks, en dat doet het goed bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind het vooral tof om te zien hoe hij zich zonder label in de kijk heeft weten te spelen.


Nouja het is niet alsof hij helemaal geen hulp en connecties had. Rooler, Delete, Malice, Sickmode, The Purge. Allemaal grote namen die zijn platen allemaal gesupport hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2020 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Vind het vooral tof om te zien hoe hij zich zonder label in de kijk heeft weten te spelen.


Nouja het is niet alsof hij helemaal geen hulp en connecties had. Rooler, Delete, Malice, Sickmode, The Purge. Allemaal grote namen die zijn platen allemaal gesupport hebben.


Dat is toch juist een gevolg, en geen oorzaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Vind het vooral tof om te zien hoe hij zich zonder label in de kijk heeft weten te spelen.


Nouja het is niet alsof hij helemaal geen hulp en connecties had. Rooler, Delete, Malice, Sickmode, The Purge. Allemaal grote namen die zijn platen allemaal gesupport hebben.


Dat is toch juist een gevolg, en geen oorzaak.

"Connecties hebben" is toch ook gewoon een must tegenwoordig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat op spotify! Sluit me aan bij wat hierboven wordt geroepen, simpel maar gewoon goed beuken :drool:
https://open.spotify.com/track/3FbajbR2 ... AHOrM9x-xw
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit best tof! Ik hoef geen hele set te horen als het allemaal zo 'leeg' klinkt, maar liever dit dan een of andere Caine - Hype Beast die plots in een setje voorbij komt. Dit zijn verdomme kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2020 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kicks! Zo lomp, maar toch vet. :drool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle