Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: E-Force

Track(s): The Record

Sample/video:



Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 22:54 
 
Hardtraxx Elite

Melodie en drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-Force is ook echt lekker bezig weer de laatste tijd. Fijne melodie, dikke kicks en goede bak drive weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt heerlijk dit. E-Force heeft tot nu toe echt een goed jaar qua platen, hoop dat hij deze lijn blijft doortrekken. Dit stijltje bevalt me heel erg namelijk: veel drive, een lekkere melodie en dikke kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat deel vanaf 0:28 kan ik dus echt uren naar luisteren. Godverdomme wat een drive! :woot: :bomb:

Net als het stukje rond 2:11 in Kicked Out, man man man, meer van dat graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja kicked out heeft echt ongekende perfecte drive in die track zitten. Maar deze ID ook wel echt enorm dik weer zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2019 22:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 23:34 
 
Hardtraxx Elite

hit 10/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit zijn verdomme dikke kicks! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 17:22 
 
Hardtraxx Addict

E-Force - The Record

@17:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk!!! Dit zijn lekkere dreunende kicks! Geen raar getok, gewoon een volle vroem! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
E-Force - The Record

@17:20


Waarom zit Move On hier wel in met de oude anti? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De synths/melodie doen me echt denken aan Pendulum. Tof plaatje verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geachte E-Force,

Ik schrijf u vandaag met enige teleurstelling en frustratie om mijn klacht te uiten over het feit dat uw langverwachte nummer "The Record" nog altijd niet is uitgebracht. Als een grote fan van uw muziek keek ik reikhalzend uit naar de release van dit nummer, maar het lijkt erop dat het steeds maar wordt uitgesteld zonder enige duidelijke verklaring. Dit heeft mij en vele andere fans in verwarring en onzekerheid achtergelaten, en ik vind het belangrijk om deze kwestie aan te kaarten.

Ten eerste wil ik mijn waardering uitspreken voor uw talent en toewijding als artiest. Ik ben al lange tijd een fan van uw werk en heb altijd genoten van de energie en passie die u in uw muziek legt. Daarom was ik ook zo enthousiast over het vooruitzicht van "The Record". Het voorproefje dat u eerder heeft vrijgegeven heeft mijn verwachtingen alleen maar verhoogd, maar helaas hebben we nog steeds geen concrete informatie over de officiƫle release.

Ten tweede begrijp ik dat er soms vertragingen en obstakels kunnen zijn bij het uitbrengen van muziek. Het creatieve proces kan complex zijn en er kunnen onvoorziene omstandigheden optreden. Echter, als fan voel ik mij verplicht om te vragen naar een verklaring voor de aanhoudende vertraging. Transparantie en open communicatie met uw publiek zijn essentieel om het vertrouwen en de loyaliteit van uw fans te behouden. Het zou geweldig zijn als u ons op de hoogte kunt stellen van de redenen achter de vertraging en een nieuwe verwachte releasedatum kunt geven.

Tot slot wil ik benadrukken dat deze klacht voortkomt uit mijn passie en betrokkenheid als fan. Ik geloof sterk in uw talent en heb altijd genoten van uw muziek. Het is echter teleurstellend om te zien dat de release van "The Record" keer op keer wordt uitgesteld zonder enige duidelijke uitleg. Ik hoop oprecht dat u deze kwestie serieus neemt en dat u ons, uw fans, niet in het ongewisse laat over de toekomst van dit nummer.

Ik kijk uit naar uw reactie en hoop op een bevredigende oplossing voor deze situatie. Bedankt voor uw aandacht.

Met vriendelijke groet,
Meph0
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Album komt in oktober dus hopelijk dat ie daar op komt.

Bron: https://mostwanted.dj/artists/e-force/?cn-reloaded=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 08:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Geachte E-Force,

Ik schrijf u vandaag met enige teleurstelling en frustratie om mijn klacht te uiten over het feit dat uw langverwachte nummer "The Record" nog altijd niet is uitgebracht. Als een grote fan van uw muziek keek ik reikhalzend uit naar de release van dit nummer, maar het lijkt erop dat het steeds maar wordt uitgesteld zonder enige duidelijke verklaring. Dit heeft mij en vele andere fans in verwarring en onzekerheid achtergelaten, en ik vind het belangrijk om deze kwestie aan te kaarten.

Ten eerste wil ik mijn waardering uitspreken voor uw talent en toewijding als artiest. Ik ben al lange tijd een fan van uw werk en heb altijd genoten van de energie en passie die u in uw muziek legt. Daarom was ik ook zo enthousiast over het vooruitzicht van "The Record". Het voorproefje dat u eerder heeft vrijgegeven heeft mijn verwachtingen alleen maar verhoogd, maar helaas hebben we nog steeds geen concrete informatie over de officiƫle release.

Ten tweede begrijp ik dat er soms vertragingen en obstakels kunnen zijn bij het uitbrengen van muziek. Het creatieve proces kan complex zijn en er kunnen onvoorziene omstandigheden optreden. Echter, als fan voel ik mij verplicht om te vragen naar een verklaring voor de aanhoudende vertraging. Transparantie en open communicatie met uw publiek zijn essentieel om het vertrouwen en de loyaliteit van uw fans te behouden. Het zou geweldig zijn als u ons op de hoogte kunt stellen van de redenen achter de vertraging en een nieuwe verwachte releasedatum kunt geven.

Tot slot wil ik benadrukken dat deze klacht voortkomt uit mijn passie en betrokkenheid als fan. Ik geloof sterk in uw talent en heb altijd genoten van uw muziek. Het is echter teleurstellend om te zien dat de release van "The Record" keer op keer wordt uitgesteld zonder enige duidelijke uitleg. Ik hoop oprecht dat u deze kwestie serieus neemt en dat u ons, uw fans, niet in het ongewisse laat over de toekomst van dit nummer.

Ik kijk uit naar uw reactie en hoop op een bevredigende oplossing voor deze situatie. Bedankt voor uw aandacht.

Met vriendelijke groet,
Meph0


M'etjes volgende keer laten liggen broeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Album komt in oktober dus hopelijk dat ie daar op komt.

Bron: https://mostwanted.dj/artists/e-force/?cn-reloaded=1

Fingers crossed dan maar! Weinig van deze plaat gehoord sinds de eerste preview...


Kaasstaaf schreef:
M'etjes volgende keer laten liggen broeder

:$
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks