Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 03:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 namen waarvan ik vind dat ze dit jaar enorme progressie hebben geboekt. Helaas is dat dan weer een terugval :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 19:31 
 
Hardtraxx Newbie

Carminizerz schreef:
Wat heeft die Devin Wild zitten zuchten in de studio


Aan het filmpje te zien vindt hij het gewoon een prima track hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://clyp.it/zmyax0lf

Morgen release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is niet onaardig, mid is overdreven, kicks in de climax gaan alle kanten op en passen totaal niet bij de melodie, het einde is gewoon kutherrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de mid intro maar te chaotisch. Climax daarentegen is wel tof! Het snelle stuk had niet echt gehoeven, maar vind het niet hinderend voor mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Melodie is niet onaardig, mid is overdreven, kicks in de climax gaan alle kanten op en passen totaal niet bij de melodie, het einde is gewoon kutherrie.

Dekt mijn mening ook wel. Kan weinig met dit anthem helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 14:08 
 
Hardtraxx Newbie

Die sweep/uplifter met die kicks net voor de midintro en climax vind ik niet om aan te horen. Ook het verschillen in toonhoogte van de kicks klinkt voor geen meter in het eerste deel van de mid. Voor de rest vind ik het allemaal wel aardig klinken qua sounds, de climax geeft een prima anthemgevoel, alhoewel ik weinig elementen hoor die de track uniek maken. In zijn geheel mist de track gewoon een identiteit. Had dan een original gedaan met een hardcore remix. Nu is er teveel allemaal in één nummer verwerkt. Hebben ze geprobeerd met dit anthem een soort van representatie te maken van welke stijlen bij EPIQ aan bod zullen komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 23:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de tonal balance niet helemaal op orde. De kick en andere sounds passen niet echt bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 00:24 
 
Hardtraxxer

Begint allemaal leuk en aardig. Dan komt de climax. Typische Devin Wild stijl, lekker. Dan komt dat ein-

Ik hou er maar over op, wat een ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
2 namen waarvan ik vind dat ze dit jaar enorme progressie hebben geboekt.

Eens! Dikke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 plaatjes, 1 track. Zouden ze hebben gekeken op het forum? Wel jammer dat ze er geen 1 track van weten te maken. Wat een klote track is dit toch. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Melodie is niet onaardig, mid is overdreven, kicks in de climax gaan alle kanten op en passen totaal niet bij de melodie, het einde is gewoon kutherrie.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle