Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Delete

Track(s): Louder

Sample/video:


Bron: Youtube

https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/delete-alpha-omega-eolcd1803-t64965.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, wat een impact lijken die kicks te hebben :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 10:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Jezus, wat een impact lijken die kicks te hebben :bomb:

Dit. Wel benieuwd of dat in HQ ook nog zo is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het nieuwe stijltje van Delete bevalt me wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gave plaat, deed 't live ook heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga Delete steeds mee waarderen. Wat een plaat zeg :surrender: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze klonk wel dik inderdaad. Benieuwd naar de HQ. Ben alleen geen fan van die schreeuwvocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 00:14 
 
Hardtraxx Veteran

Dit klinkt wel weer lekker. Dat loopje zorgt voor veel drive. Kicks klink in LQ ook prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 02:55 
 
Hardtraxx Veteran

Bastiaan schreef:
Klinkt op het eerste gehoor als een enorm zieke plaat


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 09:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Klinkt op het eerste gehoor als een enorm saaie plaat


Same hier.

Bij de meeste nieuwe platen ALWEER het idee dat hij zijn vorige platen gewoon copy/paste bijna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wacht wel tot er een preview komt een fatsoenlijk BPM. Niet te doen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Bastiaan schreef:
Duruz schreef:
Bastiaan schreef:
Klinkt op het eerste gehoor als een enorm zieke plaat


:surrender:


Klinkt voor mij als niks anders dan wat kicks + wat screeches. Kicks zullen zeker weer enorm goed afgewerkt zijn en door komen, daar niet van. Maar als je dit naast een Victorious legt ga je mij niet wijs maken dat dit een gevarieerd plaatje is. Bovendien is dat stukje voor die climax 1 op 1 hetzelfde als Relentless: KICK KICK LOUDER. Bij relentless heb je ook twee keer een kick en dan wat geschreeuw voordat de climax begint.

Maargoed, don't get me wrong. Ik ben nog altijd fan van delete en live zal dit allemaal wel dik klinken hoor. Vind het alleen jammer om te zien dat hij niet op zijn niveau (Victorious, The World Is Yours) produceert.


Misschien is deze plaat iets minder gevarieerd dan Victorious ja maar wat maakt dat uit. Hoeft toch niet allemaal hetzelfde te zijn. Partij energie die hij creëert en hier vrijkomt is weer ongekend. Heerlijke duistere sounds en sfeer. Ik hou hier van. Vind dat simplistische in zijn platen juist vet, en altijd effectief. Heerlijk op de dansvloer. Kan ik geen genoeg van krijgen. Blijft kwestie van smaak.

En dit heeft helemaal niks met niveau te maken. Productie technisch zit hij altijd op hetzelfde niveau hoor. Alleen valt dit bij jou wat minder in de smaak. Victorious/The World Is Yours spreken mij weer wat minder aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Misschien is deze plaat iets minder gevarieerd dan Victorious ja maar wat maakt dat uit. Hoeft toch niet allemaal hetzelfde te zijn. Partij energie die hij creëert en hier vrijkomt is weer ongekend. Heerlijke duistere sounds en sfeer. Ik hou hier van. Vind dat simplistische in zijn platen juist vet, en altijd effectief. Heerlijk op de dansvloer. Kan ik geen genoeg van krijgen. Blijft kwestie van smaak.

En dit heeft helemaal niks met niveau te maken. Productie technisch zit hij altijd op hetzelfde niveau hoor. Alleen valt dit bij jou wat minder in de smaak. Victorious/The World Is Yours spreken mij weer wat minder aan.


Maar dat zijn de rest van zijn platen de laatste jaren dus wel. :lol:

En daarom vinden ze Victorious en The World Is Yours juist wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Duruz schreef:
Misschien is deze plaat iets minder gevarieerd dan Victorious ja maar wat maakt dat uit. Hoeft toch niet allemaal hetzelfde te zijn. Partij energie die hij creëert en hier vrijkomt is weer ongekend. Heerlijke duistere sounds en sfeer. Ik hou hier van. Vind dat simplistische in zijn platen juist vet, en altijd effectief. Heerlijk op de dansvloer. Kan ik geen genoeg van krijgen. Blijft kwestie van smaak.

En dit heeft helemaal niks met niveau te maken. Productie technisch zit hij altijd op hetzelfde niveau hoor. Alleen valt dit bij jou wat minder in de smaak. Victorious/The World Is Yours spreken mij weer wat minder aan.


Maar dat zijn de rest van zijn platen de laatste jaren dus wel. :lol:


Vind ik wel meevallen hoor. Kan alles prima onderschijden, stuk voor stuk op zichzelf staande platen.



Bastiaan schreef:
Duruz schreef:
Misschien is deze plaat iets minder gevarieerd dan Victorious ja maar wat maakt dat uit. Hoeft toch niet allemaal hetzelfde te zijn. Partij energie die hij creëert en hier vrijkomt is weer ongekend. Heerlijke duistere sounds en sfeer. Ik hou hier van. Vind dat simplistische in zijn platen juist vet, en altijd effectief. Heerlijk op de dansvloer. Kan ik geen genoeg van krijgen. Blijft kwestie van smaak.

En dit heeft helemaal niks met niveau te maken. Productie technisch zit hij altijd op hetzelfde niveau hoor. Alleen valt dit bij jou wat minder in de smaak. Victorious/The World Is Yours spreken mij weer wat minder aan.


Ik geef ook aan dat alles waarschijnlijk gewoon enorm strak is afgewerkt, daar gaat het niet om. Maar zoals je zelf al aan geeft, heeft deze plaat wel iets simplistisch. En dat kan je, zoals jij, inderdaad vet vinden en zoals ik zelf al aan gaf vind ik het zelf ook echt niet verkeerd. Maar ik vind platen als Victorious toch net iets vetter, omdat over een plaat als Victorious in mijn ogen net wat beter is nagedacht en net wat complexer in elkaar zit, waardoor deze platen in mijn ogen op een 'hoger niveau' zijn geproduceerd.
Maargoed, al bij al blijven dit smaak kwesties en staan we bij de eerstvolgende Delete set weer met zijn allen te rossen dus who cares :thumbsup:


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 18:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Broken Balance schreef:
Duruz schreef:
Misschien is deze plaat iets minder gevarieerd dan Victorious ja maar wat maakt dat uit. Hoeft toch niet allemaal hetzelfde te zijn. Partij energie die hij creëert en hier vrijkomt is weer ongekend. Heerlijke duistere sounds en sfeer. Ik hou hier van. Vind dat simplistische in zijn platen juist vet, en altijd effectief. Heerlijk op de dansvloer. Kan ik geen genoeg van krijgen. Blijft kwestie van smaak.

En dit heeft helemaal niks met niveau te maken. Productie technisch zit hij altijd op hetzelfde niveau hoor. Alleen valt dit bij jou wat minder in de smaak. Victorious/The World Is Yours spreken mij weer wat minder aan.


Maar dat zijn de rest van zijn platen de laatste jaren dus wel. :lol:
Vind ik wel meevallen hoor. Kan alles prima onderschijden, stuk voor stuk op zichzelf staande platen.




Ja onderscheiden is een ding, waar ik persoonlijk zelf nog wel eens moeite mee heb bij Delete, maar het zijn wel gewoon de zelfde kicks/sounds. Niet dat Delete dit alleen doet hoor maar hij doet het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vanaf 43:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond deze toch zéér fijn op Rebirth afgelopen zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 13:49 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Ja onderscheiden is een ding, waar ik persoonlijk zelf nog wel eens moeite mee heb bij Delete, maar het zijn wel gewoon de zelfde kicks/sounds. Niet dat Delete dit alleen doet hoor maar hij doet het wel.

Gek zeg, ik heb juist het idee dat hij juist veel verschillende kicks heeft gebruikt in zijn carrière. Ben het er wel mee eens dat veel platen van hem 1 pot nat zijn, maar dat wordt imo voornamelijk bewerkstelligd door het feit dat hij een aantal periodes heeft gehad waar z'n producties niet heel top waren. Dan klinkt het behoud van eigen sound/stijl (wat op papier juist positief hoort te zijn) al snel eentonig. Dit zou je net zo makkelijk ook over een B-front kunnen zeggen imo, die heeft soms ook periodes waarin hij zwaar onder zijn kunnen produceert.

Zieke plaat dit. Die mid heeft kicks waar menig artiest nog veel van kan leren :worship:

Ben ik trouwens de enige die het niet kan aanzien dat een artiest continu zijn publiek staat te filmen? Leg dat ding weg en treed op, verdomme. (sowieso het concept van 80 dj's tegelijkertijd als 'team' op hard bass vind ik al matig tbh, maargoed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Zieke plaat dit. Die mid heeft kicks waar menig artiest nog veel van kan leren :worship:

Zo, of niet. Teringvette kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette plaat, alleen wel een saaie break zeg.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks