Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 20:22 
 
Hardtraxxer

Delete - Shut The Mind Up (EOL114)

Label: End Of Line
WEB release: 19/02/2020

Tracks:
Delete - Shut The Mind Up

Samples:

@24:00

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:bomb: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is toch goud man! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live klonk dit heel dik! Nu vind ik 'm toch wat saai eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem eigenlijk ook niet heel spannend :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Vind m wel dik, goeie bak drive :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: Dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt best wel dik idd. Hoewel er mss te veel laserpunches in zitten, niet van die overdreven punches, maar toch iets te veel imo. Het heeft haast meer weg van een Rebelion plaat op dat gebied dan van een Delete plaat.

Vet dat hij het stijltje uit Relentless in het intro gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, deze is weer vet :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze afgelopen zaterdag op Decibel gehoord en hij gaat live echt absurd hard :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 17:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



@24:00

Die eerste kick is echt lelijk met die punch, geeft zo weinig drive, maar die tweede kick is echt machtig vet. Waarom kon hij nou niet met die kick beginnen zodat hij er echt in zou knallen.

De climax is echt ACHTERLIJK dik, wat knalt die kick er mokerhard in. Zo moet een Delete kick door een hele tent dreunen imo, die tweede kick is dan weer minder. Als hij alleen die lompe volle kick in deze plaat had was het sowieso de beste Delete plaat in jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 19:35 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb niks met Delete maar dit klinkt wel echt goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Zo die climax klapt er dik in. Ook gelijk al met screeches. Grasmaai'n dit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 20:14 
 
Hardtraxxer

Die tweede kick :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 22:12 
 
Hardtraxxer

Dit is echt niet normaal meer :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 00:57 
 
Hardtraxx Crew

Gvd dikke plaat dit :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 09:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt niet normaal. Nog maar een keer live mogen horen op Decibel, maar godsklere. Beetje Lunatic achtig qua chaos en kicks (zeker als ik zijn andere recentere platen er naast leg, die toch wat 'liever' klinken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 09:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Gvd dikke plaat dit :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 10:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mannnnnnn wat gaat dit snoeihard :surrender: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De drive en chaos in deze :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het echt totaal niks. Dit is ongeveer alles wat ik juist níet zoek in een Delete plaat. Vocals zijn overused, weer een standaard buildup-riedeltje na de break dat ik inmiddels wel kan dromen, en ontzettend schelle kicks in de mid inclusief ping-pong effect. Ook de climax kicks klinken niet alleen schel maar vooral enorm leeg. Waar zijn die diepe zware kicks gebleven, zoals in bijv Relentless of Lunatic (om maar even recente voorbeelden te noemen)? Waar zijn de elementen die deze plaat onderscheiden van de rest? In mijn ogen gewoon weer de ‘zoveelste’ Delete productie, die we over een jaar weer vergeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
De drive en chaos in deze :loving:


Hier 100% mee eens, wat een geweld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Verhaal.


Eens, behalve dat ik 't totaal geen delete plaat vind (iig niet zoals de oude)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ook de climax kicks klinken niet alleen schel maar vooral enorm leeg. Waar zijn die diepe zware kicks gebleven


Ik vraag me oprecht af of je deze plaat al een keer live hebt gehoord, want 'leeg' is nou niet echt het gevoel wat ik bij deze kicks kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 13:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ook de climax kicks klinken niet alleen schel maar vooral enorm leeg. Waar zijn die diepe zware kicks gebleven, zoals in bijv Relentless of Lunatic (om maar even recente voorbeelden te noemen)? Waar zijn de elementen die deze plaat onderscheiden van de rest? In mijn ogen gewoon weer de ‘zoveelste’ Delete productie, die we over een jaar weer vergeten zijn.


Dat het je niet ligt ok. En mits je de kicks bedoelt die als eerste komen in de mid, als tweede in de climax en als eerste in de tweede climax, dan ja. Die zijn nogal schel en leeg. Maar die andere kick is dat absoluut niet, sowieso de hardste dreun de Delete er uit heeft gegooid sinds Genocide.

Zeker wanneer je Lunatic er mee vergelijkt, die climaxkick van Lunatic lijkt namelijk enorm op de genoemde kick hier, alleen deze heeft geen attack in de tail van de kick en een lichtelijk andere soort distortion, plus over deze kicks heb je de galm van de live opname. De vocalen zijn eveneens van hetzelfde stuk tekst als Lunatic. Ook Relentless, wat ik een geweldige plaat vindt, heeft in de mid echt veel hollere slappere kicks dan dit.

En dat Delete platen op elkaar lijken is al jaren zo. B-Front en Mind Dimension platen ook, maar of het je gaat vervelen of dat je het vergeet ligt geheel aan je eigen interesse in de stijl. Nogmaals, als het je niet ligt snap ik het, maar deze vergelijking klopt van geen kant als je de genoemde kick bedoelt.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle