Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 19:58 
 
Artiest

makrooy schreef:
@kaasstaaf ik vraag me dan echt oprecht af, waarom kan je niet op een normale manier kritiek geven? Je kan toch prima aangeven wat je niet chill vindt aan deze track ipv zo uit de hoogte te doen en te vragen of hij wil stoppen. Je zet jezelf alleen maar voor schut.



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dawnfire schreef:
Ik ben zelf ook btje zoekende met betrekking tot stijl etc.
:thumbsup:


Meer zoals The Future alsjeblieft :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 12:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

@Kaasstaaf
Als je in het vervolg niks nuttigs kunt toevoegen, houd je dan maar stil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Dawnfire schreef:
Ik ben zelf ook btje zoekende met betrekking tot stijl etc.
:thumbsup:


Meer zoals The Future alsjeblieft :drool: :drool: :drool:


:worship: ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

^ Helemaal eens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 13:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Opgeschoond. Ga maar verder on-topic :yawn:

EDIT: de volgende die hieronder off-topic gaat krijgt direct een warn.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 14:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het sounddesign van de plaat best vet gedaan. De kicks in de mid zijn ook best goed maar die punch in de kicks in de climax zijn veel te hol en schel imo. En dat verpest de plaat verder voor mij, het haalt de drive uit de climax. De punch in de mid heeft bijvoorbeeld wat meer kracht er achter zitten omdat het meer een "punch" is dan een holle schelle "tok".

Als er een kick zoals Touch A Star in zat bijvoorbeeld was dit een veel vettere plaat geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijne plaat met veel drive als je het mij vraagt :thumbsup: . Persoonlijk ben ik ook fan van de meer melodieuze platen als My Reflection, maar ik snap dat je als producer toch je eigen sound wil vinden door nieuwe dingen uit te proberen en ik kan dit alleen maar toejuichen (m.i. veel beter dan producers die in elk nummer hetzelfde trucje met dezelfde soundbank toepassen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 22:24 
 
Artiest

Lompekoe schreef:
Fijne plaat met veel drive als je het mij vraagt :thumbsup: . Persoonlijk ben ik ook fan van de meer melodieuze platen als My Reflection, maar ik snap dat je als producer toch je eigen sound wil vinden door nieuwe dingen uit te proberen en ik kan dit alleen maar toejuichen (m.i. veel beter dan producers die in elk nummer hetzelfde trucje met dezelfde soundbank toepassen).


Bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 22:25 
 
Artiest

Broken Balance schreef:
Vind het sounddesign van de plaat best vet gedaan. De kicks in de mid zijn ook best goed maar die punch in de kicks in de climax zijn veel te hol en schel imo. En dat verpest de plaat verder voor mij, het haalt de drive uit de climax. De punch in de mid heeft bijvoorbeeld wat meer kracht er achter zitten omdat het meer een "punch" is dan een holle schelle "tok".

Als er een kick zoals Touch A Star in zat bijvoorbeeld was dit een veel vettere plaat geweest.


Bedankt voor je feedback :clap:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle