Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 13:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Track(s): Ghost Stories - Sweet Dreams

Download:
https://hypeddit.com/url/bg5m1f

Bron:
Citaat:
GHOST STORIES - SWEET DREAMS OUT NOW!
go check out this free release:
Free download: http://www.dbstf.com/sweetdreamsdownload

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Langere sample: https://streamable.com/5x5xc

Melodie :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 03:03 
 
Hardtraxxer

Noem deze even Sweet Dreams in plaats van ID, veel beter te herkennen.

EDIT: Sample offline gehaald :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat maken zij toch lekkere plaatjes he :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2019 18:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nieuwe preview toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2019 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waanzinnig goed nummer dit zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2019 22:11 
 
Hardtraxxer

Ben ik de enige bij wie dit soort nummers een beetje gaan vervelen? Zonder de climax gehoord te hebben, weet je al hoe deze in elkaar steekt omdat steeds dezelfde formule wordt gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Ben ik de enige bij wie dit soort nummers een beetje gaan vervelen? Zonder de climax gehoord te hebben, weet je al hoe deze in elkaar steekt omdat steeds dezelfde formule wordt gebruikt.


Mij gaat de huidige DBSTF/Ghost Stories sound totaal nog niet vervelen :D Heerlijke plaat weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Ben ik de enige bij wie dit soort nummers een beetje gaan vervelen? Zonder de climax gehoord te hebben, weet je al hoe deze in elkaar steekt omdat steeds dezelfde formule wordt gebruikt.


Snap wel wat je bedoelt. Lange break met stuk sfeeropbouw -> melodie -> stukje extra drive voor de climax d.m.v. wat extra percussie en een bassline die steeds een noot een octaaf omhoog gaat -> drop.

Verveelt mij echter absoluut niet. Al vind ik deze plaat wel een heel stuk minder dan de rest. Misschien omdat het Sweet Dreams bootleg miljoen is in alle verschillende muziekgenres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Waanzinnig goed nummer dit zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de melodie zoals die hier is uitgewerkt helemaal niet prettig.

Ik zet deze wel weer op :D :
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wut jij en een classic, hier gaat iets mis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is nu precies het verschil tussen D-Block & S-Te-Fan en Ghost Stories? Stijltje is toch gewoon hetzelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Wat is nu precies het verschil tussen D-Block & S-Te-Fan en Ghost Stories? Stijltje is toch gewoon hetzelfde?

Ghost Stories is een live-act samen met de zus van Diederik. Bij die tracks is zij altijd de vocalist.

Over de track: ik vind dit stijltje echt heerlijk. Hoewel het voorspelbaar is, dat dan wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 22:05 
 
Hardtraxx Newbie

JeftaElachouri schreef:
Solis schreef:
Wat is nu precies het verschil tussen D-Block & S-Te-Fan en Ghost Stories? Stijltje is toch gewoon hetzelfde?

Ghost Stories is een live-act samen met de zus van Diederik. Bij die tracks is zij altijd de vocalist.

Over de track: ik vind dit stijltje echt heerlijk. Hoewel het voorspelbaar is, dat dan wel.


Leg dat eens uit. Er komt een totaal andere melodie in dan je zou verwachten. Qua sounddesign (leads/kicks) is het natuurlijk wel echt DBSTF maar dat is tof. De originele melodie pakken ze er aan het eind toch nog even bij. En ik weet dat in de Extended Mix ook een heeeeeeeule vette mid intro zit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 11:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

RELECTO schreef:
JeftaElachouri schreef:
Solis schreef:
Wat is nu precies het verschil tussen D-Block & S-Te-Fan en Ghost Stories? Stijltje is toch gewoon hetzelfde?

Ghost Stories is een live-act samen met de zus van Diederik. Bij die tracks is zij altijd de vocalist.

Over de track: ik vind dit stijltje echt heerlijk. Hoewel het voorspelbaar is, dat dan wel.


Leg dat eens uit.

Ben het wel met Jefta eens. Het is elke keer dezelfde soort sfeer en de sounddesign is ook hetzelfde (obviously). Ze verschillen niet genoeg ten opzichte van elkaar om niet 'voorspelbaar' te zijn, maar dit betekent natuurlijk niet dat het slecht is, integendeel!

Over de track:
Briljant :love: Ben enorm fan van Ghost Stories. Sfeer x1000 en de stijl verveeld mij nog lang niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 15:25 
 
Hardtraxxer



Volgens mij zeiden ze in hun podcast dat deze heleaas nooit uit komt in verband met het verkrijgen van rechten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 15:42 
 
Hardtraxxer

Dyon_R schreef:
Volgens mij zeiden ze in hun podcast dat deze heleaas nooit uit komt in verband met het verkrijgen van rechten...


Hetzelfde als met Bla Bla, dus wordt hopelijk ooit een free release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 09:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
RELECTO schreef:
JeftaElachouri schreef:
Ghost Stories is een live-act samen met de zus van Diederik. Bij die tracks is zij altijd de vocalist.

Over de track: ik vind dit stijltje echt heerlijk. Hoewel het voorspelbaar is, dat dan wel.


Leg dat eens uit.

Ben het wel met Jefta eens. Het is elke keer dezelfde soort sfeer en de sounddesign is ook hetzelfde (obviously). Ze verschillen niet genoeg ten opzichte van elkaar om niet 'voorspelbaar' te zijn, maar dit betekent natuurlijk niet dat het slecht is, integendeel!

Over de track:
Briljant :love: Ben enorm fan van Ghost Stories. Sfeer x1000 en de stijl verveeld mij nog lang niet.


Dan is het toch juist goed als het voorspelbaar is? Daarom hebben ze Ghost Stories, om een bepaalde duistere sfeer neer te zetten. Als het voorspelbaar is dat het volgende nummer ook zo'n thema heeft dan is het nummer wat mij betreft geslaagd en past het mooi in het rijtje.

Edit: zag de datum niet oeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 13:15 
 
Hardtraxx Elite

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 14:38 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Ben het wel met Jefta eens. Het is elke keer dezelfde soort sfeer en de sounddesign is ook hetzelfde (obviously). Ze verschillen niet genoeg ten opzichte van elkaar om niet 'voorspelbaar' te zijn, maar dit betekent natuurlijk niet dat het slecht is, integendeel!

Over de track:
Briljant :love: Ben enorm fan van Ghost Stories. Sfeer x1000 en de stijl verveeld mij nog lang niet.


Volledig mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Free release volgende week :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Free release volgende week :)

Niceeeee!! :D :clap: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 18:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks