Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: B-Frontliner

Track(s): Sound Barrier

Sample/video:


Bron:
hardstyle-releases/b-frontliner-other-planets-roughstate-t79085.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 13:24 
 
Hardtraxx Addict

Dát zijn nog eens schreeches :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe fijn is dit dan. Die drive. :worship: Hoezo kan Frontliner het samen met B-Front wel? Gruwelijk dit. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Hoe fijn is dit dan. Die drive. :worship: Hoezo kan Frontliner het samen met B-Front wel? Gruwelijk dit. :drool:


Ik hoor hier dan ook niet echt Frontliner invloeden in. Klinkt gewoon als solo B-Front. Maar zo was ie ge-ID'd dus het zal wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja op Instagram vroeg iemand hoe de afsluitplaat heette en het antwoord was: Nieuwe B-Frontliner plaat

OT: op zich best leuk als afsluiter van het album. De rest van de nieuwe B-Frontliner nummers is weer heel anders (en meer mijn smaak) dus zo'n soort plaatje is leuk voor de afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god wat kut dit. Dit moet wel echt de slechtste B-Frontliner plaat zijn die ik ooit gehoord heb :/. Vanaf 1:37 echt met stijgende verbazing zitten luisteren.

Is dit echt B-Frontliner??? Ik kan het serieus bijna niet geloven. Klinkt meer als een uptempo plaat van Unresolved.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver hey :worship: Die screeches gaan door merg en been. Ben echt heel erg benieuwd daar dat album als die komt en wanneer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Mijn god wat kut dit. Dit moet wel echt de slechtste B-Frontliner plaat zijn die ik ooit gehoord heb :/. Vanaf 1:37 echt met stijgende verbazing zitten luisteren.

Is dit echt B-Frontliner??? Ik kan het serieus bijna niet geloven. Klinkt meer als een uptempo plaat van Unresolved.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Mijn god wat kut dit. Dit moet wel echt de slechtste B-Frontliner plaat zijn die ik ooit gehoord heb :/. Vanaf 1:37 echt met stijgende verbazing zitten luisteren.

Is dit echt B-Frontliner??? Ik kan het serieus bijna niet geloven. Klinkt meer als een uptempo plaat van Unresolved.

Haha heerlijk hoe je elke keer precies het tegenovergestelde vindt van de rest. Mag natuurlijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft wat mij betreft wel gelijk dat dit echt kut is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Svbtwee schreef:
Mijn god wat kut dit. Dit moet wel echt de slechtste B-Frontliner plaat zijn die ik ooit gehoord heb :/. Vanaf 1:37 echt met stijgende verbazing zitten luisteren.

Is dit echt B-Frontliner??? Ik kan het serieus bijna niet geloven. Klinkt meer als een uptempo plaat van Unresolved.

Haha heerlijk hoe je elke keer precies het tegenovergestelde vindt van de rest. Mag natuurlijk. :)


Ja, echter gelooft geen gezond persoon ondertussen meer dat dit altijd 'toevallig' zijn smaak is. Is gewoon altijd lekker dwars doen en uitlokken. En die Unresolved vergelijking slaat gewoon nergens op, heeft niks met een mening te maken. Want dan is mijn mening dat Unresolved beter sound disigne heeft dan Noisecontrollers! Is mijn mening! Mag ik hebbe!!!1111 :thumbsup: :clap: En daar mag niemand iets van zeggen, want over smaak valt niet te twisten! Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Parvuz schreef:
Svbtwee schreef:
Mijn god wat kut dit. Dit moet wel echt de slechtste B-Frontliner plaat zijn die ik ooit gehoord heb :/. Vanaf 1:37 echt met stijgende verbazing zitten luisteren.

Is dit echt B-Frontliner??? Ik kan het serieus bijna niet geloven. Klinkt meer als een uptempo plaat van Unresolved.

Haha heerlijk hoe je elke keer precies het tegenovergestelde vindt van de rest. Mag natuurlijk. :)


Ja, echter gelooft geen gezond persoon ondertussen meer dat dit altijd 'toevallig' zijn smaak is. Is gewoon altijd lekker dwars doen en uitlokken. En die Unresolved vergelijking slaat gewoon nergens op, heeft niks met een mening te maken. Want dan is mijn mening dat Unresolved beter sound disigne heeft dan Noisecontrollers! Is mijn mening! Mag ik hebbe!!!1111 :thumbsup: :clap: En daar mag niemand iets van zeggen, want over smaak valt niet te twisten! Groetjes

Kearl wa loaj oe goan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha niemand neemt die gast meer serieus :lol: lekker laten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:18 
 
Hardtraxx Crew

zeke schreef:
Hij heeft wat mij betreft wel gelijk dat dit echt kut is.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Moet deze nog vaker luisteren denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:45 
 
Hardtraxx Addict

Tot 0:26 was ie leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem wel aan dat ze m op een iets te hoog tempo draaien omdat het de laatste track was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Want dan is mijn mening dat Unresolved beter sound disigne heeft dan Noisecontrollers! Is mijn mening! Mag ik hebbe!!!1111 :thumbsup: :clap: En daar mag niemand iets van zeggen, want over smaak valt niet te twisten! Groetjes

xd Prachtig.
Helaas zijn dit dan wel weer de reacties die ie graag heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste minuut wel aardig.
Rest meh.

Wel een bak drive trouwens. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 18:58 
 

svb zn argumenten slaan vaak nergens op maar ben het hier wel mee eens dat het kut is.

zijn namelijk ook mensen die meteen in hun broek cummen en totaal niet objectief meer zijn zodra ze bijvoorbeeld b-front/b-frontliner zien staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met SVB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Dat laatste stuk moet eens uit de studio van Malice komen xd

Nee, helemaal niks bijzonders dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als een leuke plaat om mee te eindigen. Simpel maar effectief.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks