Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bizar vet dit zeg, kan niet wachten deze een keer live te horen. Hele gave originele plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 07:40 
 

Broken Balance schreef:
Zullen we ons nu weer druk gaan maken over onszelf in plaats van de mening van anderen af te kraken omdat je jezelf beter vindt?

Cool, je vindt een plaat niet leuk, maar blijkbaar moet je alles en iedereen er omheen afkraken en met zulke grote onzin komen om dat nog even te benadrukken.

Gebeurd andersom net zo hard. Mensen vinden dat ik niet goed in mn hoofd ben en vragen wat ik snuif enzo.

Hypocriet doen enzo.

Maar ja terug naar de track (ik laat alle bfront tracks en topics voortaan wel links liggen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Broken Balance schreef:
Zullen we ons nu weer druk gaan maken over onszelf in plaats van de mening van anderen af te kraken omdat je jezelf beter vindt?

Cool, je vindt een plaat niet leuk, maar blijkbaar moet je alles en iedereen er omheen afkraken en met zulke grote onzin komen om dat nog even te benadrukken.

Gebeurd andersom net zo hard. Mensen vinden dat ik niet goed in mn hoofd ben en vragen wat ik snuif enzo.

Hypocriet doen enzo.

Maar ja terug naar de track (ik laat alle bfront tracks en topics voortaan wel links liggen)

Zeker niet doen. Laat je vrijheid van meningsuiting niet stelen.
Lekker interessant wat iemand anders van je mening vind.

Je hebt het in mijn ogen onderbouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 09:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Gebeurd andersom net zo hard. Mensen vinden dat ik niet goed in mn hoofd ben en vragen wat ik snuif enzo.

Hypocriet doen enzo.

Maar ja terug naar de track (ik laat alle bfront tracks en topics voortaan wel links liggen)


Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Eerst kom je met je eigen mening maar met een vage reactie dat je dit zelf nog zou kunnen maken, wat klinklare onzin is. De rest is misschien gewoon je mening, maar als iemand vervolgens je mening respecteert (DonnyD) maar gewoon wat vraagt kom jij terug met dit.

jeffrey2107 schreef:
een beetje gearbox track heeft meer emotie en dat is 9 van de 10 keer de grootste meuk van de planeet.

dit is echt elke 5 sec ofzo een toets indrukken en tussendoor een herhalend riedeltje er tuseen rammen.

maar ja het is bfront he dus is het de meest perfecte track die er bestaat.

als iemand anders deze track gemaakt had had die door iedereen compleet de grond in geboord


En dan nu huilen dat mensen reageren, joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 13:04 
 
Hardtraxx Addict

Moet ook zeggen dat ik er vrij weinig aan vind eerlijk gezegd. De manier waarop de lead zich voortplant door omlaag te gaan op momenten dat je juist verwacht dat ie hoger gaat vind ik bijzonder onintuïtief klinken (als dat een woord is). Andersom gebeurt het ook. Daarnaast is er nog steeds geen HQ, maar ik spreek denk ik wel voor iedereen als we kunnen verwachten dat dat voor B-front kicks en Adrenalize synths geen probleem gaat zijn.

Ik snap alle positieve commotie hier opzich wel, maar ik merk toch wel een enigszins overhypete manier van vooroordelend reageren.

Ook denk ik dat dit zo'n plaat wordt die prima wegluistert in de auto of thuis maar live gewoon meh doorkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een super vette plaat, alleen ben ook van mening dat meeste hier wel een beetje te overenthousiast lopen te reageren. Als het een plaat van een andere artiest was had het lang niet de 7 pagina's gehaald denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als die mensen over-enthousiast worden van een B-Front plaat, laat ze dan gewoon. Wat boeit het nou hoe leuk anderen het vinden t.o.v. je eigen mening, alsof er eentje correct moet zijn.

Als er op dit forum meer B-Front fans zitten dan krijgt dit topic natuurlijk meer reacties en ook meer positieve reacties.

Vind je het niks, prima, vind je het helemaal geweldig, prima. Is het nou zo moeilijk om dat op te laten gaan? Het is maar een mening, er wordt hier voor het grotendeel niks raars geclaimd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik vind het een super vette plaat, alleen ben ook van mening dat meeste hier wel een beetje te overenthousiast lopen te reageren. Als het een plaat van een andere artiest was had het lang niet de 7 pagina's gehaald denk ik.

Nouja onderhand is de helft van de pagina's wel gevuld met anti of reactie op anti. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Als het een plaat van een andere artiest was had het lang niet de 7 pagina's gehaald denk ik.

Of mensen vinden het daadwerkelijk een hele goeie plaat, ongeacht van wie die is. Altijd die drogredenen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Als die mensen over-enthousiast worden van een B-Front plaat, laat ze dan gewoon. Wat boeit het nou hoe leuk anderen het vinden t.o.v. je eigen mening, alsof er eentje correct moet zijn.

Waarom doe je telkens alsof we ze ''niet laten'' ? Zijn er meldingen geweest van geweld ofzo? Het enige wat er wordt gezegd is dat de naam mogelijk invloed heeft op het oordeel van veel mensen, wat een vrij veel voorkomend en juist heel humaan verschijnsel is. Sommige mensen bestempelen dat als onterecht, vooroordelend of "kortzichtig en niet realistisch". Maar volgens jou mogen dat soort mensen niet reageren want dan ''laten we ze niet"?

Vind je dan van mensen die klagen over zwarte piet demonstranten ook dat we ze gewoon moeten laten "want dat is hun mening"? Los van alle commotie die ze met zich meebrengen is het principieel toch alsnog terecht voor ons om er over te klagen of tegen in te gaan? We zijn het er simpelweg niet mee eens of vinden het onzin. Mag dat niet? Op dezelfde manier worden de controversen hier ook tot leven gebracht en is het dus vrij hypocriet om telkens te stellen dat critici niet mogen praten en de enthousiastelingen vrij spel moeten krijgen.

Elke keer zijn het de mensen die controversieel praten die hun bek moeten houden, terwijl je eigen ideologie eigenlijk stelt dat ook die mensen in hun waarden gelaten moeten worden. Maar daar hoor ik je dan weer niet over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 15:46 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
TSFH schreef:
Als het een plaat van een andere artiest was had het lang niet de 7 pagina's gehaald denk ik.

Of mensen vinden het daadwerkelijk een hele goeie plaat, ongeacht van wie die is. Altijd die drogredenen...

Of je erkent dat het menselijk brein bij vrijwel niemand onder de totale wereldbevolking op die manier kan functioneren en dus de mogelijkheid er van inziet. Daarnaast is hier nergens sprake van drogredenatie, dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vindt deze plaat alleen vet omdat het van die en/of die artiest is!!!

Hardtraxx op volle toeren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 15:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
patrickjeb schreef:
TSFH schreef:
Als het een plaat van een andere artiest was had het lang niet de 7 pagina's gehaald denk ik.

Of mensen vinden het daadwerkelijk een hele goeie plaat, ongeacht van wie die is. Altijd die drogredenen...

Of je erkent dat het menselijk brein bij vrijwel niemand onder de totale wereldbevolking op die manier werkt en dus de mogelijkheid er van inziet. Daarnaast is hier nergens sprake van drogredenatie, dat terzijde.


Of, andersom, mensen hebben een hekel aan B-Front of dat veel mensen B-Front vet vinden en moeten er dan gelijk tegenin gaan.

Het mes snijdt aan twee kanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 15:53 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Of, andersom, mensen hebben een hekel aan B-Front of dat veel mensen B-Front vet vinden en moeten er dan gelijk tegenin gaan.

Het mes snijdt aan twee kanten.

Klopt helemaal. Dus laat die mensen dan gewoon :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 16:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wow wat een parel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 20:25 
 
Hardtraxx Addict

Pas 2 keer live gehoord, maar wat een meesterwerk is dit zeg. Absurd goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet zo lyrisch als de meesten hier, wel een solid plaatje. Vind de eerste climax wel een stuk beter dan de tweede, de melo klinkt me daar wat te zeurderig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TSFH schreef:
Ik vind het een super vette plaat, alleen ben ook van mening dat meeste hier wel een beetje te overenthousiast lopen te reageren. Als het een plaat van een andere artiest was had het lang niet de 7 pagina's gehaald denk ik.

Nouja onderhand is de helft van de pagina's wel gevuld met anti of reactie op anti. :lol:


Oke true that xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een track inderdaad! :love:
Ben blij dat er echt dikke kicks onder zitten, deze vallen me soms wat tegen bij B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2019 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even een bump, zag net op B-Front zn insta dat hij met Adrenalize bezig was met de clip. Hoop dat we binnenkort wat info krijgen over de release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2019 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch wel het beste nummer van dit moment denk ik, althans, voor mij. De melodie en het gevoel wat B-Front en Adrenalize hier in verwerken is echt van een ongekend niveau. Beide climaxen klinken erg sterk met een stevige kick. Wat een parel! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks dus totaal niet bij de lead passen.. zit totaal geen drive in.. had betere verwachtingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://m.facebook.com/djbfront/photos/ ... &source=48

It’s coming :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jellepetje schreef:
https://m.facebook.com/djbfront/photos/a.446241914165/10157212092544166/?type=3&source=48

It’s coming :loving:


Zou haast hyped worden, als ik niet wist dat het alsnog goed een jaar zou kunnen duren...

Hoop dat ik het fout heb, echt een wereldplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vroeg het laatst aan Adrenalize via Insta, zou (zoals vaker tegenwoordig) eerst een Spotify-release krijgen, wat nog in maart zou moeten gebeuren...
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle