Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 23:18 
 
Hardtraxxer

Dikke schijf! Gouden combi zo te horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 23:45 
 
Hardtraxxer

Pwah deze blijft maar in mijn hoofd zitten. Wat een plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
(gezien hoe doodsimpel die is)


Dit doodsimpele zoals je het omschrijft is juist niet simpel ondanks dat het misschien zo klinkt.. Om een "simpele" melodie zoveel gevoel en emotie te geven dan moet je van goeie huize komen.. Uiteraard is dat je mening maar ik kan er met de kop niet bij dat je er zo over denkt :D Mocht deze track in 2019 uitkomen dan zal dit hoogstwaarschijnlijk mijn TOTY zijn ;)

OT: ik kan er gewoon echt niet over uit hoe briljant deze plaat is :cry: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een hele goede plaat, zoals ik eigenlijk de laatste tijd wel van beide gewend ben. Goede middenweg tussen de stijlen en zit gewoon goed in elkaar. Toch ben ik niet zo overdonderd als anderen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 12:18 
 
Hardtraxxer

Dit nummer :loving:
Ben nooit zo van previews luisteren enzo, maar daar maak ik voor deze graag een uitzondering voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 12:29 
 

DonnyD schreef:
jeffrey2107 schreef:
(gezien hoe doodsimpel die is)


Dit doodsimpele zoals je het omschrijft is juist niet simpel ondanks dat het misschien zo klinkt.. Om een "simpele" melodie zoveel gevoel en emotie te geven dan moet je van goeie huize komen.. Uiteraard is dat je mening maar ik kan er met de kop niet bij dat je er zo over denkt :D Mocht deze track in 2019 uitkomen dan zal dit hoogstwaarschijnlijk mijn TOTY zijn ;)

OT: ik kan er gewoon echt niet over uit hoe briljant deze plaat is :cry: :worship:

een beetje gearbox track heeft meer emotie en dat is 9 van de 10 keer de grootste meuk van de planeet.

dit is echt elke 5 sec ofzo een toets indrukken en tussendoor een herhalend riedeltje er tuseen rammen.

maar ja het is bfront he dus is het de meest perfecte track die er bestaat.

als iemand anders deze track gemaakt had had die door iedereen compleet de grond in geboord
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
als iemand anders deze track gemaakt had had die door iedereen compleet de grond in geboord

Zolang je dat zelf gelooft, komt alles goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
een beetje gearbox track heeft meer emotie en dat is 9 van de 10 keer de grootste meuk van de planeet.

dit is echt elke 5 sec ofzo een toets indrukken en tussendoor een herhalend riedeltje er tuseen rammen.

maar ja het is bfront he dus is het de meest perfecte track die er bestaat.

als iemand anders deze track gemaakt had had die door iedereen compleet de grond in geboord


Prachtig dit, nog nooit zo veel onzin gezien, een eigen mening tot daar aan toe maar dit lijkt meer op oeverloos gejank en frustratie jegens B-Front :lol:

Blijkbaar vind je dit makkelijk te produceren maar de shift knop vinden lijkt nog te moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
een beetje gearbox track heeft meer emotie


Gaat 'ie wel goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt nog even aanstalten voor de "ik ben de weg kwijt award" zo te zien.

Dit is gewoon een schitterende plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
dit is echt elke 5 sec ofzo een toets indrukken en tussendoor een herhalend riedeltje er tuseen rammen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 13:21 
 

Pedaalemre schreef:
Citaat:
een beetje gearbox track heeft meer emotie


Gaat 'ie wel goed?

nee dat is toch wel duidelijk :P
als het goed gegaan was had je mij hier nooit gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 13:25 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Blijkbaar vind je dit makkelijk te produceren maar de shift knop vinden lijkt nog te moeilijk.


:list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 13:27 
 

nee gewoon gewend aan auto hoofdletter van mn telefoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
een beetje gearbox track heeft meer emotie en dat is 9 van de 10 keer de grootste meuk van de planeet.

dit is echt elke 5 sec ofzo een toets indrukken en tussendoor een herhalend riedeltje er tuseen rammen.

maar ja het is bfront he dus is het de meest perfecte track die er bestaat.

als iemand anders deze track gemaakt had had die door iedereen compleet de grond in geboord


Dit moet Hardstylboy zijn toch? :huh:

Om toch maar een inhoudelijke reactie te geven: ik ben geen B-Front fanboy en ja voor mij is dit toch 1 van de meest perfecte tracks die (dit jaar) is gemaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 15:16 
 

nja zullen we het erop houden dat de mening van veel mensenv erschilt met die van mij en deze best wel overbodige discussie ff stoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
nja zullen we het erop houden dat de mening van veel mensenv erschilt met die van mij en deze best wel overbodige discussie ff stoppen


Het ging 5 pagina's goed tot jouw opmerking kwam! Nu gaan we godverredomme ook door ook!!EL!F&%#! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 17:41 
 

DonnyD schreef:
jeffrey2107 schreef:
nja zullen we het erop houden dat de mening van veel mensenv erschilt met die van mij en deze best wel overbodige discussie ff stoppen


Het ging 5 pagina's goed tot jouw opmerking kwam! Nu gaan we godverredomme ook door ook!!EL!F&%#! :evil:

nja had in die 5 paginas daarvoor ook al zitten zeiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 19:16 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
nee gewoon gewend aan auto hoofdletter van mn telefoon


Heb je ook auto interpunctie op je telefoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 21:52 
 

wolbie schreef:
jeffrey2107 schreef:
nee gewoon gewend aan auto hoofdletter van mn telefoon


Heb je ook auto interpunctie op je telefoon?

nee daar ben ik te lui voor, het is tock maar een forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 23:27 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
wolbie schreef:
jeffrey2107 schreef:
nee gewoon gewend aan auto hoofdletter van mn telefoon


Heb je ook auto interpunctie op je telefoon?

nee daar ben ik te lui voor, het is tock maar een forum


Het is meer moeite om op een telefoon geen interpunctie te gebruiken, dan het wel te doen :D.

Deze plaat (L) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 01:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
nog maar eens geluisterd nu er een beter kwaliteit beschikbaar is om te zien of ik de track nog steeds zo kut vind.

hellas is dat ook zo, vind de track te simpel en dus saai, heb als ik deze track luister echt het idee dat zelf ik nog een track als deze kan maken (is natuurlijk niet zo, ben zo muzikaal als de kat zn kut) en dit helpt ook niet.

jammer, had een vette track kunnen worden, maar deze is voor mij een combinatie van de slechte dingen van beide artiesten.


Geen idee wat jij gebruikt hebt, maar ik sla over :lol:

Wat een meesterwerk van een track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 03:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze net gehoord bij shockerz, wat een vette plaat :loving: dat melodietje er een beetje doorheen, heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 21:19 
 

Jellepetje schreef:
Geen idee wat jij gebruikt hebt, maar ik sla over :lol:


dat vraag ik mij dus ook af van iedereen die over deze track klaarkomt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 23:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zullen we ons nu weer druk gaan maken over onszelf in plaats van de mening van anderen af te kraken omdat je jezelf beter vindt?

Cool, je vindt een plaat niet leuk, maar blijkbaar moet je alles en iedereen er omheen afkraken en met zulke grote onzin komen om dat nog even te benadrukken.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle